alanq4 je napisal/-a:Super avto, lepo si ga "updejtal"
Kaj pa motor iz lancerja gti 1.8 16v s 136KM, kolega ga je imel, avto je letel 225 motor delal kot urca pri več kot 200.000km. Mogoče bi dal kaj takega notri če boš menjal
Lancer GTi je klasika med Mitsubishiji in seveda bi bilo lepo dobiti tak motor, a mi žal ne koristi, ker ne paše. V Mitsubishijih se je zamenjala konfiguracija motorja nekje okrog leta 1995. Moj je eden prvih Mitsubishijev, ki ima motor na sovoznikovi strani, menjalnik pa na voznikovi. Zato ta predelava odpade, ker je bilo pred tem ravno obratno (tudi protonovi s tem odpadejo). V poštev bi prišli Carismini 1.6 (100 konj) in 1.8 (116 konj) motorji (GDi 125 konj nekako ni smiseln)

.
Ker je karoserija ista kot pri evo IV bi seveda bila odlična alternativa 4g63t iz evota 4-8. A se v to ne bom spuščal, ker nimam za to financ. Tudi deli podvozja pašejo iz evota. Zanimiva predelava bi bila tudi motor 4g63 (136 konj) ali 6A13 iz Galanta V6 (172 konj), skoraj ekstremna

Žal je pri nas teh avtov toliko, kot je sončnih dni v aprilu :P
Ampak bolj kot razmišljam, manj me mika karkoli predelovati, ker nimam ne mehanikov, orodja, izkušenj in tudi ne veselja ubadati se s "šlepanjem" čez tehničnega. Bil bi edinstven v sloveniji in najbrž tudi v evropi. Avto je odlična osnova in si zasluži boljši motor, a se je v evropi prodajal samo z 1.3 motorjem... Nekako se mi zdi bolj smiselno kupiti Galanta V6 letnik nekje med 1997 in 2002, tega reveža pa prodati. Zgodbo z Galanti sem že povedal (redki kot sonce v aprilu

) Ne vem, po pravici povedano... Na koncu se bom verjetno moral zadovoljiti s Carismo
