Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Napisal/-a Gobavc Po apr 27, 2009 8:05 pm

pohvale za trud in le tako naprej ;) ;)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 21, 2009 9:08 am

no... novi projekti so v delu...

Dobil sem:
- Renault sport akse
- Dalše roke in drug ojačan most
- Powerflex sileni
- Ostrej odmične
- ... lot's of stuff

ker se dela n tem d gre motor vn ozr je že projekt na sredini sm dokončov nosilc motorja + vse skpr prpravu


Slika



Most se more sam še pobarvat pa je ubistvu fertik za montažo ;) stabilizator je 24mm od 19ke 16V


no začel se je tut projekt motorja

Slika

Slika




ostalo še pride

;)
Zadnjič spremenil Žiiga, dne To sep 07, 2010 9:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
majstr_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Sr maj 31, 2006 10:29 am
Kraj: idrija

Napisal/-a majstr_ Ne jun 21, 2009 10:48 am

Žiiga je napisal/-a:
Dobil sem:
- Renault sport akse
- Dalše roke in drug ojačan most
- Powerflex sileni
- Ostrej odmične
- ... lot's of stuff



Zanima me od katerega avtomobila so te nove roke? Williams? Ter koliko je razlika v dolžini?

LP
No turbo No fun ;)
 
Uporabniški avatar
S-line-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 502
Pridružen: Ne mar 01, 2009 9:21 pm
Kraj: sl.konjice

Napisal/-a S-line- Ne jun 21, 2009 10:59 am

posten projekt cestitam.
bom spremjau nadaljevanje z zanimanjem :D
My Life Your Entertainment
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 21, 2009 12:03 pm

roke so dalš za 18 mm tko da nekje skupno pride 36mm... bo tko kt de bi meu konkretne distančnike + krmiljenje bo ostal takšn kt more bit ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Ne jun 21, 2009 1:22 pm

...kaj pa pridobiš pri "ostrejših" odmičnih ,če smem prašat ? ..drgač svaka čast za tale projekt ;) ga bom kr spremlau :D :tomidelej:



lp
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 21, 2009 1:43 pm

no poglej. Z ostrejšimi odmičnimi... to je tko d pridobitve bodo pri skupku predelav. Namreč za ta motor mam par ciljev. Pridejo druge odmične... izpušni kanali bodo polirani, sesalni pobrušeni in ujemali se bodo s kolektorjem + zgrundirani s 60 šmirglom. To bo za boljši pretok zraka... ventili ostanejo serijski, zgrundiral se bo tut zgorevalni prostor v glavi.

Glavo sem dobil drugo, ker je bila sedanja preveč zluftana v vodilih in bi bil prevelik strošek menjati vsa vodila. Zato sem dobil drugo glavo, ki ustreza moji predelavi.

No torej.. Moja predelava bojo odmične, kanali in izpušni sistem. Kolektor ostaja isti 4-2-1. Kar bom predelal bo edino original downpipe ki se bo izšel v cev fi 55 namesto 50. Potem gre v en uizi sredn lonc (alfa 3.0 V6 straight, volna press) se zoža v fi 50 in gre še skos supersprint gr.N... isti sistem kt sredn lonc. Upam d vse skup ne bo preglasno. Bom pa delal vse modularno, tako da lahko kej še umes namečem, če bo preglasno.

Glava ima še dosti rezerve glede mesa okoli vodil ventilov, tam se bo pobiralo... pa okoli kolektorjev.

Kar se pa tiče ostrejših... pomenijo daljši čas odpiranja in večji hod ventila kar se bo testiralo s plestelinom, da ne bo prišlo do kakšnega neljubega srečanja :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 21, 2009 2:46 pm

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Zadnjič spremenil Žiiga, dne To sep 07, 2010 9:06 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Whyte
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So maj 16, 2009 3:51 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Whyte Ne jun 21, 2009 6:30 pm

Žiiga je napisal/-a:no poglej. Z ostrejšimi odmičnimi... to je tko d pridobitve bodo pri skupku predelav. Namreč za ta motor mam par ciljev. Pridejo druge odmične... izpušni kanali bodo polirani, sesalni pobrušeni in ujemali se bodo s kolektorjem + zgrundirani s 60 šmirglom. To bo za boljši pretok zraka... ventili ostanejo serijski, zgrundiral se bo tut zgorevalni prostor v glavi.

Glavo sem dobil drugo, ker je bila sedanja preveč zluftana v vodilih in bi bil prevelik strošek menjati vsa vodila. Zato sem dobil drugo glavo, ki ustreza moji predelavi.

No torej.. Moja predelava bojo odmične, kanali in izpušni sistem. Kolektor ostaja isti 4-2-1. Kar bom predelal bo edino original downpipe ki se bo izšel v cev fi 55 namesto 50. Potem gre v en uizi sredn lonc (alfa 3.0 V6 straight, volna press) se zoža v fi 50 in gre še skos supersprint gr.N... isti sistem kt sredn lonc. Upam d vse skup ne bo preglasno. Bom pa delal vse modularno, tako da lahko kej še umes namečem, če bo preglasno.

Glava ima še dosti rezerve glede mesa okoli vodil ventilov, tam se bo pobiralo... pa okoli kolektorjev.

Kar se pa tiče ostrejših... pomenijo daljši čas odpiranja in večji hod ventila kar se bo testiralo s plestelinom, da ne bo prišlo do kakšnega neljubega srečanja :)


Nočem biti pameten, samo z odmičnimi je tako. Če imaš navaden atmosferski motor, se odmičnih skoraj ne splača predelovati. Če pa imaš tubo motor, pa se da odmično lepo predelati da se motor zavrti v večje obrate. Prezkušeno ;)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 21, 2009 6:33 pm

ne bom šel brusit obstoječi odmičnih ampak bom dal druge, malenkost ostrejše. In to da se na atmosferca ne splača dajati drugih odmičnih je trač. Odmične gredi v kombinaciji porihtane glave dajo precejšen rezultat. ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Whyte
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So maj 16, 2009 3:51 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Whyte Ne jun 21, 2009 6:36 pm

Žiiga je napisal/-a:ne bom šel brusit obstoječi odmičnih ampak bom dal druge, malenkost ostrejše. In to da se na atmosferca ne splača dajati drugih odmičnih je trač. Odmične gredi v kombinaciji porihtane glave dajo precejšen rezultat. ;)


Nisem rekel, da se ne splača dajati drugih odmičnih.
Rekel sem samo, da je brezveze predelovati odmične.
Kdor jih je že, ve kako.

Res pa je, da če daš druge odmične, da se motor hitreje zavrti in v višje vrtljaje.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 21, 2009 6:41 pm

torej si hotel povedati, da se odmičnih ne splača predelovati... splača pa se kupiti nove? ali kaj? :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Whyte
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So maj 16, 2009 3:51 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Whyte Ne jun 21, 2009 6:46 pm

Žiiga je napisal/-a:torej si hotel povedati, da se odmičnih ne splača predelovati... splača pa se kupiti nove? ali kaj? :)


Glej, razlika je če odmično predelaš ali pa kupiš novo, oziroma tako, da se motor bolj zavrti
Konec koncev se odmične razlikujejo po kotih odpiranja. Kdor ve, kako deluje 4.t motor in kako se odpirajo ventili, ve kako so narejene odmične take ki so v motorjih do 5000 obratov ali pa take ki se zavrtijo tudi na 6 ali 7.

O predelavi odmičnih sem pa govoril v smislu, da jo predelaš tako da hitreje zapre ventile, in tako postaviš mesto vrtljajev višje, kot sicer. Posledično lahko motor zavrtiš v večje obrate, brez strahu da bi se bat in ventili srečali. Poznam kar nekaj ljudi, ki so to delali na turbo bencinarjih, in sicer starejših, kjer ni bilo blokade motorja.

Pohvale tudi z moje strani.
Najlepše je gledati da je nekje nekdo ki ni pozabil na Cliota Williams;)
Zadnjič spremenil Whyte, dne Ne jun 21, 2009 6:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Ne jun 21, 2009 6:50 pm

dobr rihtaš tole, pohvale za delo, drgač pa se mi zdi, da sem tega cliota vidu na rally saturnus tm na jančah v nedeljo, vsaj upam, da je bil tvoj...........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 21, 2009 7:10 pm

aaaaaaaaha... no zdej se zastopva 8) Ozr te zastopm kaj hočš povedat. Poglej... to je že v osnovi visokoturažni motor (elektronska blokada na 7600) in temu so prilagojeni deli. Npr ventili imajo za razliko kar dve vzmeti, eno manjšo v večji. Ravno zaradi tega problema, da dohaja vse skupaj zapirat.

Omenil si turbo motor in druge odmične. Je pa to precej drugačno območje kot NA, saj turbo fila konstantno z nekim tlakom, medtem ko valj, ko je že na dnu in ima še odprte ventile na poti navzgor... že v poteku zapiranja, saj se takrat preneha filati. Nobenega smisla nima, da bi bili ventili tako dolgo odprti? razumeš moj point?...

drugače pa hvala za pohvale... se bomo ta tedn potrudil da bo motor fertik... potem ostane samo še podvozje in sprednji konec... košare... in pa Menjalnik :)


xsara... clio je bil kolegov... sva se pa skp prpelala gor ja.. to misliš tistega, ki je bil parkiran tik pod izletno cono pod jančami..
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Whyte
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So maj 16, 2009 3:51 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Whyte Ne jun 21, 2009 7:23 pm

Žiiga je napisal/-a:aaaaaaaaha... no zdej se zastopva 8) Ozr te zastopm kaj hočš povedat. Poglej... to je že v osnovi visokoturažni motor (elektronska blokada na 7600) in temu so prilagojeni deli. Npr ventili imajo za razliko kar dve vzmeti, eno manjšo v večji. Ravno zaradi tega problema, da dohaja vse skupaj zapirat.

Omenil si turbo motor in druge odmične. Je pa to precej drugačno območje kot NA, saj turbo fila konstantno z nekim tlakom, medtem ko valj, ko je že na dnu in ima še odprte ventile na poti navzgor... že v poteku zapiranja, saj se takrat preneha filati. Nobenega smisla nima, da bi bili ventili tako dolgo odprti? razumeš moj point?...

drugače pa hvala za pohvale... se bomo ta tedn potrudil da bo motor fertik... potem ostane samo še podvozje in sprednji konec... košare... in pa Menjalnik :)


xsara... clio je bil kolegov... sva se pa skp prpelala gor ja.. to misliš tistega, ki je bil parkiran tik pod izletno cono pod jančami..


Mislim da sem razumel kaj si hotel s tem povedati :D
Razumem, o zapiranju ventilov, zato s(m)o pa predelovali odmične da so hitreje zapirale :D
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 21, 2009 7:54 pm

bom čist za informacijo jutri podal mere odmikačev ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Ne jun 21, 2009 8:33 pm

O katerem avtu je blo kle govora da ma blokado na 7600?
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 21, 2009 8:36 pm

moj ecu ma elektronsko blokado na 7600, F7P 720 press ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr jun 24, 2009 10:28 pm

Skratka ujel sem izpušni kolektor (do dans je bla delana sam izpušna stran), spoliral na grobo izgorevalne prostore, popravil tok zraka mimo vodil in spoliral do sedaj 2 kanala. Brez rotorezkarjev bi bil mrzel, sploh nevem kaj bi delal ker bi se presneto vleklo.


Slika

Slika

Slika
Zadnjič spremenil Žiiga, dne To sep 07, 2010 9:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov