

Žiiga je napisal/-a:no poglej. Z ostrejšimi odmičnimi... to je tko d pridobitve bodo pri skupku predelav. Namreč za ta motor mam par ciljev. Pridejo druge odmične... izpušni kanali bodo polirani, sesalni pobrušeni in ujemali se bodo s kolektorjem + zgrundirani s 60 šmirglom. To bo za boljši pretok zraka... ventili ostanejo serijski, zgrundiral se bo tut zgorevalni prostor v glavi.
Glavo sem dobil drugo, ker je bila sedanja preveč zluftana v vodilih in bi bil prevelik strošek menjati vsa vodila. Zato sem dobil drugo glavo, ki ustreza moji predelavi.
No torej.. Moja predelava bojo odmične, kanali in izpušni sistem. Kolektor ostaja isti 4-2-1. Kar bom predelal bo edino original downpipe ki se bo izšel v cev fi 55 namesto 50. Potem gre v en uizi sredn lonc (alfa 3.0 V6 straight, volna press) se zoža v fi 50 in gre še skos supersprint gr.N... isti sistem kt sredn lonc. Upam d vse skup ne bo preglasno. Bom pa delal vse modularno, tako da lahko kej še umes namečem, če bo preglasno.
Glava ima še dosti rezerve glede mesa okoli vodil ventilov, tam se bo pobiralo... pa okoli kolektorjev.
Kar se pa tiče ostrejših... pomenijo daljši čas odpiranja in večji hod ventila kar se bo testiralo s plestelinom, da ne bo prišlo do kakšnega neljubega srečanja
Žiiga je napisal/-a:ne bom šel brusit obstoječi odmičnih ampak bom dal druge, malenkost ostrejše. In to da se na atmosferca ne splača dajati drugih odmičnih je trač. Odmične gredi v kombinaciji porihtane glave dajo precejšen rezultat.
Žiiga je napisal/-a:torej si hotel povedati, da se odmičnih ne splača predelovati... splača pa se kupiti nove? ali kaj?
Žiiga je napisal/-a:aaaaaaaaha... no zdej se zastopvaOzr te zastopm kaj hočš povedat. Poglej... to je že v osnovi visokoturažni motor (elektronska blokada na 7600) in temu so prilagojeni deli. Npr ventili imajo za razliko kar dve vzmeti, eno manjšo v večji. Ravno zaradi tega problema, da dohaja vse skupaj zapirat.
Omenil si turbo motor in druge odmične. Je pa to precej drugačno območje kot NA, saj turbo fila konstantno z nekim tlakom, medtem ko valj, ko je že na dnu in ima še odprte ventile na poti navzgor... že v poteku zapiranja, saj se takrat preneha filati. Nobenega smisla nima, da bi bili ventili tako dolgo odprti? razumeš moj point?...
drugače pa hvala za pohvale... se bomo ta tedn potrudil da bo motor fertik... potem ostane samo še podvozje in sprednji konec... košare... in pa Menjalnik
xsara... clio je bil kolegov... sva se pa skp prpelala gor ja.. to misliš tistega, ki je bil parkiran tik pod izletno cono pod jančami..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov