Hvala vsem za pohvale.
No, vam je Gigi1985 razložil, kako je s konji pri določenih letnik z določenimi kubikažami.
S tem, da 320i z 170konji mi je še vseeno malo prezaspan, se pozna da mu malo kubikaže manjka.
@Patrik, hehe danes sam pa ravno okvirje menjal. Sem bil pri kolegih na Avto Aktivu, sem dobil njihove okvirje.
@zlaree, cestnina je enaka ko za 325, saj ima tudi 323i 2.5 litrski motor, zavarovanje pa je pri 325i dražje, ker je že nad 130 kilovati. Zato je 323i nekak optimalna izbira.
@davorz, bomo se potrudli, da bo cela streha ostal

Navsezadnje, dobil sem super primerek coupeja, treba ga je čuvat. Ne dam ga iz rok v nobenem primeru. Tud, če pade sedmica pri lotu, bomo raje vložli v študentske domove pa naselili študentke not hehe
@adis, verjetno si mislil 325i z 2.5 motorjem in 192 konji. Ker 323i ima tudi 2.5 motorček, ampak malekost manj kobil pod haubo, nekih drastičnih razlik na asfaltu pa ni.
@Dadek, sej pa te veš, da kdaj se le da, skupaj pogledama kako mehiško limonado
@Maniak, radio je drugače kasetnik original, sem ga dobil poleg, ta radio je pa bil noter. Žal mi je, da nisem iz tastarega bimmera spipal vekslera ven, ma ta nareto perajt inštalacijo pa vse, samo plug'n'play. Pa takrat nisem vedel, kaj bom kupil, saj sem drug dan po prometni nesreči že avto prodal. Iebat ga. Tud napake moremo delat
Kar se tiče "lesenih" letvic... sem razmišljal rahlo kaj bi dal druga. Nevem. Mogoče srebrne. Bomo vidli, ko bo nova služba (danes bil zadnji dan v tej službi), pa bomo takrat vlagali v takšne detajle.
@Acid, valda se čujemo en dan, da grema na neki napitek, pa en krog.
@dejvi, razlika med dizlom in tem bencinarjem...Prvi lep občutek je, ko začne na 4000rpm najbolj pipat, ko mi je dizl že počepno hehe. Druga stvar pa je zvok R6 motorja...nepopisno. Dostkrat utišam radijo, da lahko poslušam, kako prede pod haubo

ops: Zvok je imel tudi veliko vlogo pri izbiri motorja, ker ni bil glavni namen divjanje z avtom. To je zadnje. Pa kot sem že omenil, 320i z 2.2l motorjem in 170 konji me je ravno zato odvrnila od nakupa, ker je v spodnjih obratih prelen. 2.5l motor pa lahko komot furaš že na 2 do 2500 obratov. Navora čist zadost. Tak da te rahlo spomni na lepa mlada leta, ko smo se preganjali z TDIji

Res, da od 3500rpm on spusti kobilarno na asfalt, ampak še vseeno se lahko v 4. prestavi pelješ na Areh ali Belleuve (za predstavo), brez da bi se motor mantral. Ful sem zadovoljen z tem motorjem. Ni tistega rukera kot pri turbo dizlih, ampak ko pogledaš kmh števec, se enako dvigne v spodnjih vrtljajih čerpav ni občtuka, v višjih obratih pa je potem

na obrazu.
Poraba....mestna drkarija po centru Mb z mojo vožnjo 10 litrov. Če bi pazil, se ga da peljat za nekaj deci manj tud, ampak enostavno nemoreš, da nebi

. Dinamična relacija brez penzionistične vožnje, z prehitevanjem, avtocesta pri 150kmh, pa je okol 8 litrov. Seveda se ga da po mestu in po obmestnih cestah peljat tud z 11, 12 litri. Pač gas na pod, pa črta :P
Glede alufelg, sej lepo pašejo, ampak se mi zdi, da jih že ma vsak tretji na bimmeru. Bi jih rad menjal. Jaz vedno pravim, vsakemu svoje. 6-ka naj ima M6 felge, 3ka pa svoje. Zato bi rad dal na mojega felne M3 evolution. Če mi uspe čez zimo te spravit stran, se mi pa le nasmehne sreča.
