snikerson je napisal/-a:tole 318 so pa mišljeni najbrž kubični centimetri ?
cruiser1 je napisal/-a:Ja! Na začetku je napisano, da je motor menjan.
lenivec je napisal/-a:chgotom je napisal/-a:zoddimmortal je napisal/-a:mislim da je bolje investirat v podvozje in bremze prvo kot pa večjo moč
Tako zavore, kot podvozje in menjalnik pri tem avtu ze zdaj "prenesejo" 440 motor
prenesejo je relativn pojem
avto ma listnate vzmeti in bobne....
lenivec je napisal/-a:chgotom je napisal/-a:zoddimmortal je napisal/-a:mislim da je bolje investirat v podvozje in bremze prvo kot pa večjo moč
Tako zavore, kot podvozje in menjalnik pri tem avtu ze zdaj "prenesejo" 440 motor
prenesejo je relativn pojem
avto ma listnate vzmeti in bobne....
cruiser1 je napisal/-a:Ja! Na začetku je napisano, da je motor menjan.
blazairbrush je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Ja! Na začetku je napisano, da je motor menjan.
Dodge Coronet je leta 1968 prišel s traka v 4 različicah in sicer
1.Dodge coronet 440 (kot oznaka vozila) na izbiro motor 318 v8 shortblock ali 225 cui s-6 (vrstni 6 cilinder motor)
2. Dodge Coronet 500 (oznaka vozila) motorji na izbiro 318 cui in 383 v8 big block cui
3.Dodge Coronet SuperBee z motorjem 440 bigblock cui opcija različnih vpinjačev sixpack ali fourbarrel
4. Dodge Coronet R/T (road/track) na voljo z 440 cui motorjem ali legendarnim 426 HEMI engine.
to je na kratko, seveda so obstajali tudi convertible modeli, ter na željo strank so se lahko izjemoma vgradili tudi drugi motorji. prav tako so se z različnimi modeli spreminjali tudi menjalniki, suspension....toda o tem kdaj drugič.
zatorej oznaka na vozilu Coronet 440, ne pomeni nič v zvezi z 440 cui motorjem.
to vem, zato, ker tudi v mojo delavnico prihaja Dodge Coronet R/T 1968,:):):)
sem velik mopar fan, in o teh vozilih vem kar nekaj stvari.
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov