Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To okt 20, 2009 6:16 pm

5.2l (318) motor naj bi imel okoli 220 HP. Tu nekje HP ima zagotovo tudi ta coronet. Bolj točen podatek pa lahko verjetno chgotom pove.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson To okt 20, 2009 6:57 pm

tole 318 so pa mišljeni najbrž kubični centimetri ?
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To okt 20, 2009 7:06 pm

snikerson je napisal/-a:tole 318 so pa mišljeni najbrž kubični centimetri ?


Kubični inči!!
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson To okt 20, 2009 7:32 pm

prav mislis, narobe napisal :D
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 To okt 20, 2009 8:34 pm

Zakaj ima avto ime Coronet 440, če pa nima 440 motorja, ampak 318? Mogoče menjan motor?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To okt 20, 2009 9:08 pm

Ja! Na začetku je napisano, da je motor menjan.
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom To okt 20, 2009 10:16 pm

cruiser1 je napisal/-a:Ja! Na začetku je napisano, da je motor menjan.



Ja, motor je zdaj 318, koliko tocno konjev ima, bomo vedeli v par dneh, ko bo sel avto na dyno. Drugace pa ta motor res ni nek simbol moci, ceprav je zelo zivahen pri voznji.

Sam bi vrgel noter HEMI-ja, kar bi bilo tam nekje $7-10K, pa za kakega jurja uredil notranjost v nulo. Potem se upam tako mrcino it prodajat za $40K ali vec in bi tudi z lahkoto toliko dobil zanjo, vsaj tukaj v ZDA.


LP!
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To okt 20, 2009 10:38 pm

Super noro. Tudi klimo ima.
Lastniku želim čimveč uživanja in varnih kilometrov.
 
zoddimmortal
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Pe feb 29, 2008 8:08 am

Napisal/-a zoddimmortal Sr okt 21, 2009 7:50 am

mislim da je bolje investirat v podvozje in bremze prvo kot pa večjo moč :)
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr okt 21, 2009 3:42 pm

zoddimmortal je napisal/-a:mislim da je bolje investirat v podvozje in bremze prvo kot pa večjo moč :)



Tako zavore, kot podvozje in menjalnik pri tem avtu ze zdaj "prenesejo" 440 motor (pa HEMI), saj je ta bil originalno noter.
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr okt 21, 2009 3:54 pm

za kak avtoslalom bi bil :lol:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr okt 21, 2009 7:28 pm

lenivec je napisal/-a:
chgotom je napisal/-a:
zoddimmortal je napisal/-a:mislim da je bolje investirat v podvozje in bremze prvo kot pa večjo moč :)



Tako zavore, kot podvozje in menjalnik pri tem avtu ze zdaj "prenesejo" 440 motor


prenesejo je relativn pojem :)
avto ma listnate vzmeti in bobne....


Sej takšen avto jih mora imet. Toga prema in močan motor... klasika.
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Če okt 22, 2009 1:25 am

lenivec je napisal/-a:
chgotom je napisal/-a:
zoddimmortal je napisal/-a:mislim da je bolje investirat v podvozje in bremze prvo kot pa večjo moč :)



Tako zavore, kot podvozje in menjalnik pri tem avtu ze zdaj "prenesejo" 440 motor


prenesejo je relativn pojem :)
avto ma listnate vzmeti in bobne....



Ni relativen pojem - prenesejo!! To 100%, saj ne bo prvi, ki ima noter HEMI.

To je 40 let star avto, klasicen American Muscle, taki so bili pac tam davnega leta 1968. Enim so vsec, enim ne, tako je pac to. Dejstvo je pa: vredni so vsak dan vec, danasnja plastika pa vsak dan manj...


LP!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Ne okt 25, 2009 10:40 pm

Se kratek video omenjenega 1968 Dodge Coronet 440 izpred moje hise v Chicagu:


http://cardem-enterprises.com/videos/19 ... et_440.avi



LP!
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne okt 25, 2009 10:49 pm

chogtom kaj imaš pa v garaži pod cerado?
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne okt 25, 2009 11:06 pm

Super super... Ko si ga vžgal, so mi kar kocine šle po koncu.
Kar mi je najbolj všeč je nor zvok in to, da je vse mehansko, brez nadležne elektronike.
Stara dobra klasika z rohnečim motorjem.

p.s. imaš pa veliko številko na hiši... pa hiše imate vsi nekam podobne po tem vašem naselju
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Ne okt 25, 2009 11:14 pm

uf ker zvok :oops: kot si sam večkrat uporabil ta pridevnik, enkraten :D

EDIT; zanima me še, če bo tut v prihodnje kakšna taka predstavitev v obliki videa?
Zadnjič spremenil snikerson, dne Ne okt 25, 2009 11:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
blazairbrush
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:41 pm
Kraj: zagorje ob savi

Napisal/-a blazairbrush Ne okt 25, 2009 11:17 pm

cruiser1 je napisal/-a:Ja! Na začetku je napisano, da je motor menjan.


Dodge Coronet je leta 1968 prišel s traka v 4 različicah in sicer
1.Dodge coronet 440 (kot oznaka vozila) na izbiro motor 318 v8 shortblock ali 225 cui s-6 (vrstni 6 cilinder motor)
2. Dodge Coronet 500 (oznaka vozila) motorji na izbiro 318 cui in 383 v8 big block cui
3.Dodge Coronet SuperBee z motorjem 440 bigblock cui opcija različnih vpinjačev sixpack ali fourbarrel
4. Dodge Coronet R/T (road/track) na voljo z 440 cui motorjem ali legendarnim 426 HEMI engine.
to je na kratko, seveda so obstajali tudi convertible modeli, ter na željo strank so se lahko izjemoma vgradili tudi drugi motorji. prav tako so se z različnimi modeli spreminjali tudi menjalniki, suspension....toda o tem kdaj drugič.
zatorej oznaka na vozilu Coronet 440, ne pomeni nič v zvezi z 440 cui motorjem.
to vem, zato, ker tudi v mojo delavnico prihaja Dodge Coronet R/T 1968, :):):):)
sem velik mopar fan, in o teh vozilih vem kar nekaj stvari.
lp
:D
be creativ have fun
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Ne okt 25, 2009 11:24 pm

blazairbrush je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Ja! Na začetku je napisano, da je motor menjan.


Dodge Coronet je leta 1968 prišel s traka v 4 različicah in sicer
1.Dodge coronet 440 (kot oznaka vozila) na izbiro motor 318 v8 shortblock ali 225 cui s-6 (vrstni 6 cilinder motor)
2. Dodge Coronet 500 (oznaka vozila) motorji na izbiro 318 cui in 383 v8 big block cui
3.Dodge Coronet SuperBee z motorjem 440 bigblock cui opcija različnih vpinjačev sixpack ali fourbarrel
4. Dodge Coronet R/T (road/track) na voljo z 440 cui motorjem ali legendarnim 426 HEMI engine.
to je na kratko, seveda so obstajali tudi convertible modeli, ter na željo strank so se lahko izjemoma vgradili tudi drugi motorji. prav tako so se z različnimi modeli spreminjali tudi menjalniki, suspension....toda o tem kdaj drugič.
zatorej oznaka na vozilu Coronet 440, ne pomeni nič v zvezi z 440 cui motorjem.
to vem, zato, ker tudi v mojo delavnico prihaja Dodge Coronet R/T 1968, :):):):)
sem velik mopar fan, in o teh vozilih vem kar nekaj stvari.
lp
:D




Ni cisto res, poglej na:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Coronet


za 1968 je bil motor 440 in to je oznaka avta - motorja 440 kubicnih inchev.

Tale, kot receno, ima motor zamenjan, zdaj je noter 318.


"1968-70

The Coronet and similar Plymouth Belvedere were available for 1969 in 426-S muscle car trim. This included the famous 426 cu in (7 L) Hemi V8, producing 425 horsepower (317 kW). The 440 with a single four barrel was also available in this year. Rated at 375 horsepower (280 kW), the 440 could really produce 420 horsepower (310 kW).
A “six-pack” (three two-barrel carburetors) version of the 440 engine was added to the list mid-year. This engine was between the standard engine and the Hemi as a $463 option. The 1969 model year gave customers several engines to choose from, the base 383hp (high performance), 440 six pack, and the 426 Hemi V8. The 440 Magnum (4bbl) was not available as an option, it was reserved for the Coronet R/T."

Engine(s) 225 cu in (3.7 L) Slant-6 I6
273 cu in (4.5 L) LA V8
318 cu in (5.2 L) A V8
318 cu in (5.2 L) LA V8
361 cu in (5.9 L)B V8
383 cu in (6.3 L) RB "Magnum" V8
426 cu in (7 L) RB V8
440 cu in (7.2 L) RB "Magnum" V8



LP iz Chicaga!
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov