

Kovcek je napisal/-a:Kako si ga pa lahko uvozil, če je letnik 1991? A je to sploh možno?
nightmare je napisal/-a:Najverjetneje je mogu met v SLO enga razbitga,iz njega odrezat številke in obdržat papirje.Pol greš pa čez mejo,obiščeš kakšen odpad,tam ti napišejo račun za motor in školko,pelš čez mejo,se prijaviš na LPP in poveš,da bi na svojem starem avtu rad zamenjal motor in školko,avto pregledajo in če so vsi papirji uredu,dobiš homologacijski kartonček in je to to.![]()
Vsaj jst sm tko naredu pa dvomm,da pr tolk starem avtu obstaja še kakšna druga možnost.
AVX je napisal/-a:TOYOTA je napisal/-a:lep, to je 1.8 kompresor? 160 hp?
sej vsaka G60 mašina je. Bolj natančno mu rečejo špiralni kompresor.
AVX je napisal/-a:Sestavljen je iz ohišja, notranjost ohišja sestavljajo špirale, med temi špiralami se pa ekscentrično suče polž (rotor). S tem da se suče ekscentrično poskrbi da zrak potuje od vstopne ter do iztopne strani G-ladra. Gnan je z mikro jermenom preko glavne gredi mimo vodne pumpe na G-lader in čez alternator nazaj na glavno gred.
G lader, je špiralni kompresor
tads je napisal/-a:obstaja kakšna tema tukaj z malo več podatki o teh G60 in principu delovanja ?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov