No, pa nadaljujmo.
Avto se je še isti teden ko sem ga prevzel peljal v Celje na profesionalno prvo poliranje in zaščito barve. Premazal mi je tudi šipe, da dež kar zdrsne iz njih. Zahvala gre CSF-u za dobro opravljeno delo.
Dokaz da zaščita opravlja svoje delo:
Po poliranju je prišel čas za dolgo pričakovani dopust. Ker še motor ni bil utečen, ga nisem forsiral z avtocesto in sem se odpravu po regionalni.
Priznam, cesta je bila zelooo mikavna, ampak sem se uspešno zadrževal. Pa še ena iz zanimive lokacije na poti:
No, proti cilju pa smo počasi dosegli mejo 1000km. Teh prvih je minalo ko šus.
Pa da še povem kako se je utekalo, da mam še virtualni dokaz:
Do 1000km sem ga vrtel samo do 2500rpm.
po 1000km pa sem vsakih 100km dvignil 500rpm, kar pomeni da je bilo pri 2000km točno 7500rpm, torej blokada.