no, pa sem nazaj z dopusta... včeraj sem našel nekaj časa za pranje, vendar je danes avto tak, kot da ni bil opran že 2 meseca





ker je bil dan sam po sebi dolgočasen, sem se zvečer odločil, da prebarvam še zadnji znak...

ratalo je, hja no, kar všečno...

na sprednjem levem smerniku se mi je tista oranžna folija obrabila (notri je najveretneje še vedno original žarnica), zato mi sedaj sveti belo svetlobo... iz istega razloga sem pred leti zamenjal desnega... sedaj pa me zanima, ali je dovoljeno imeti bele smernike, ali morajo biti oranžni?
ker lažje mi je iz desnega zdrgnit tisti oranžni sloj kot pa kupit novo oranžno žarnico, pa že lepše zgleda


zanima me še, ali se dela optika tudi na zadnjih kolesih??? kajti v bosni sem peljal avto mehaniku ki dela optiko, res da je popravil volan in nagib prednjih koles, vendar zadnjih se ni niti dotaknil... ko sem ga vprašal, zakaj ni še zadnja kolesa naravnal, je dejal, da se tega ne dela

ne vem no, meni se to zdi čudno...
in pa še nekaj me zanima... kako se reče tisti loputi/ventilu, ki pride pod zračnim filtrom? z ene strani se mi zdi da prihaja cev iz motorja, iz ene strani prihaja zrak iz filtra, zadeva ima neko loputo ki se odpira in zapira, priklopljen je nek konektor za elektriko... ker mi je avto danes spuščal zelo čudne, na trenutek grozne zvoke (!!!), sumim v ta del (avto je bil priklopljen na tester pred enim mesecom in javilo je napako na tem delu... mehanik ga je vzel dol in opral, saj je bil malo zapacan. takrat je rekel, da bi ga bilo najbolje zamenjat čim prej)... rabim "strokovno" ali domače ime, da bom lažje iskal rezervni del

uglavnem, trenutno je cel kup težav okrog motorja zaradi tega zvoka, upam seveda da je bilo tisto le začasna napaka... drugače pa pred 10 dnevi sem razmišljal, da bi menjal kar cel motor in sicer 1,4 16V... sicer sem najprej posumil, da mogoče feltna kje drajsa ob zavore, fedre ali kaj podobnega, vendar ni bilo videti... diski oz. zavorne ploščice se mi zdi da ne bi smele bit problem, saj je avto normalno zaviral... auspuh ni odpadel niti nič nisem vlekel za sabo... kasneje se je za zvok "cvlijenja železa" spremenil, in sicer bilo je podobno kot da bi naprimer en list zašel v ventilacijo, in je cvililo... nisem mogel nikakor ugotovit, iz kje prihaja zvok, saj je avto na mestu bil tiho... bom peljal avto nekam na dvigalo, da se pregleda podvozje

če kdo ve ali je imel podoben problem, naj mi napiše... saj ne mislim vlagat nekaj hudo veliko denarja v ta avto, če se mi mogoče bolje splača zamenjat za nekaj drugega

bojim sem se, da bi lahko bile tudi gewinde, saj so bile te dni kar dosti obremenjene oz. da imam več kot samo 1 težavo na avtu
PS: greso in croma, feltne in gume bom najveretneje prodal

vse je odvisno kakšna bo finančna situacija spomladi
