Neki sm oblublu par slic o tuningu... No ja, nevem kaj ne bo, ker nisem mehanik, bo bol styling! Za tuning mašince bi pa prosu nebivedu-ja oz. privatnika, da napišeta kako se poveča moč pri nas v slo...
GTT v filmu, ALI G!
K sm si ga šou ogledat, nism vedu za kaj gre, rekli so, da je dobr, a niti sanjalo se mi ni, da bo TAKO DOBER...
Zgrajena je bila v roku 4 tednov, nastala je iz stare rjave (zarjavele) gtt, kmalu pa postala ena najslavnejših v britaniji...
Zverca ima 223 ks, končno 130mph (200+km/h), 6.5s do 60mph (ali malo manj do 100 km/h), in 14 sekund na četrtino milje (400m). Za dosego teh rezultatov so zaslužni strokovnjaki angleškega K-TEC racinga (kamor bo nekoč romala moja bodoča lubica... da, da v anglijo jo bom pelu

), motor ma vse mogoče njihove komponente, kar je vidno na slikci (kul zgleda ne?), pokažem pa vam KTR 230 POWER SYSTEM HYBRID TURBO, turbinca ki zamenja obstoječo in z primernimi dodatki razvije zgoraj navedeno moč:
In primerjava z navadno

:
Prava tortica ne

? (več info na
www.maxpower.co.uk)
Druge petke ki je bila v filmu pa ne najdem več

, edino kar se spomnim je da je imela od carisme body kit, notranjost v digitalni tehnologiji, slikca pa edina najdena, mislm da je prava, če ni je pa tako zgledala:
Tut lepa, kajne?
Bodi kit, k je pa mene vrgu s stola

, je pa slednji:

A ni pregrešno lepa? Ej tok mi je gud da sm skor tipkovnco pregriznu k sm jo zagledu...
Bok... ne vem zakaj se mi zdi da se nasprotja RES privlačijo? Robatost karoserije z okroglinami obrob blatnikov in praga... ni logoke, ampak seeekkkkkkaa

!!! Edino kar me malo moti je ogromen etrešni spoilar in deljeno zadje steklo! Ampak tega na moji ne bo :P .
Po večkratnem slinjenju nad notranjostjo, sem prišel do ugotovitve, da bi to znala bit zgoraj omenjena petka iz filma, o kateri ni več ne duha ne sluha... digitalni merilniki, barvna kombinacija... Če mam prou so obstoječo nadgradili z novim zunanjim izgledom... ki je kot ste opazili neverjetno sexy

!
In še desna stran... zdaj vidite kako ji paše asfalt :P !!
Sedaj pa, biser tehnologije, z zgornje lepotice na zver, predstavljam vam K-TEC racing demo car, renault 5 GTT:
350

ks, 120mph, 5s 0-60 mph.
Za pospešek je definitivno zaslužen naslednji del:
...and every time David Kirk changes up or down, he has to grab something that looks like it's from Ann Summers. Thankfully, it's not part of Momo's new interior range - it's the lever on a race-spec, six-speed, sequential gearbox. Ł6000's worth.Tako igračko sporty meeeuuuu!!! Slijin, sljin...
Občutki sovoznika (novinarja max power magazina):
David turns out of the junction near Bournemouth onto a dual carriageway and nails it... Oh Christ... I hate that bit when a plane takes off and this feels exactly like it... the digital display flashes '2'... his right foot is planted to the floor and ... '3'... he's not even using the clutch... '4'... his left hand's a blur, relentlessly yanking the dildo through the gears... '5'... over 100mph... into '6'... 110mph... 'Reduce speed now' sign... which I don't think he's seen... yes he has, and the clutch finally comes into use as David whacks the lever forward down through the gears... <<< NORO, upam da razumete... Upam da gdaj sam doživim kaj takega na voznikovem sedežu!
Razlog za neverjetni tuning mašine:
And the engine is equally special, producing 350bhp no less. 'When Jamie Shaw did the last Carisma Renault 5, the interior and styling were so amazing that to beat them would be almost impossible. So I wanted this car to be memorable for its engine and gearing.
Prizor ki ga sedaj srečam v mokrih sanjah

ops: :P (le da se takole odpeljem jest):
David says cheerio and straps himself back in the Five, the roar of the engine suddenly bellowing out of the side exit exhaust. The gearbox clanks into first, and he's off. Even when the car's out of sight, you can hear the dump valve sneezing like someone's poured a kilo of pepper in it, and the car works its way through the gears as David bashes the box like a seasoned porn star. What a car. And what a 'knob.
Če zaprem oči in si samo predstavljam poslušati ta zvok, mi gredo kar kocine pokonc...
opomba: zgornji odebeljeni odstavki so citati iz testa max power (več info:
http://www.maxpower.co.uk/car/history_t ... ticle=1979)
Mašina ima instalirano čisto vse, največje poslastice katere se da spravit pod haubo GTT...
sicer turbina zmožna 300 ks, vendar večje slikce od 350 ni

, mogoče se bo dalo kaj videti iz tele:

ta pa je 350ka

!!
Tako mašino je treba hladit in to lahko opravi le ogromni intercooler (zgoraj hladilnik za olje):
Izpušni sistem kot se šika:
... In še cela vrsta drobnarij, glava, bati, gredi, ma USE!!... (več info:
www.k_tecracing.com)
Pa od zverine nazaj k novi lepotici, najbrž eni najlepših petk na svetu:
Samo slikce, ker mi je zelo ušeč... če pa koga zanima kaj več,
http://www.maxpower.co.uk/car/history_t ... rticle=266
To je zaenkrat to... sej pravim, to so ene najbol bleščečih petk na svetu. Nism jih zato obesu, da bo gdo pametovou kako nedosegljivo je to nam slovencem (zato sm tut prosu dva experta z avtomobizma, da nam predstavta še slo tuning...), ampak zato da bi bile videne... ker meni, je tole lepše od ferarria (upam da ne bom s tem pogreu kake debatne vojne...)!! In upam da mi bo gdaj uspelo in bo v moji garaži stala podobna GTT...
LP