Še mal update-a: na vrsto je prišel motorni del in mehanika na splošno.
Zamenjal sem zajlo za ročno, ker je zarustala in držala med vožnjo.. Cca. 1 urco sem porabil za vse skupaj, ker nisem vedel kje se odšpona zajlo
Od zjutraj pa sem se mazal (in beton+asfalt pred hišo) s sesalnim kolektorjem in njemu pripadajočimi loputkami. Malce sem se dotaknil tudi EGR ventila, ampak je bil kar ok.
Nekaj slik before in after, po želji lahko v drugi rubriki ustvarim DIY (naredi sam) temo, če bi se še kdo lotil to delat. :prst gor
Glede rezultata pa nisem kaj dosti pričakoval, na koncu sem pa zelo zadovoljen. Podajanje moči zdaj od prb.1500 - 1700 rpm konstatno :driver2 , stopalka za plin bolj odzivna, poraba naj bi bila nekoliko manjša (to je bolj desna noga
), tako da je kar vredno si vzet čas.
Naslednji podvig je DE-CAT + straight pipe, če bo volja
Ko opravim pa še kakšen video, ker me zanima kako se bo to drlo