Falco' je napisal/-a:noro, čakam na končni izdelek...
BONGI vonn PIRELLI
Tule bom razložil delovanje teh dveh sistemov PO ŠOLSKO
vse kar bom napisal je osvežitev znanja iz srednješolskih let,ko sem delovanje vedel na pamet.
Prepisano iz skripte:Tehnologija motornih vozil za 3 letnik,smer:avtomehanik 4zvezek DOVOD GORIVA
Mehansko vbrizganje goriva(K-Jetronic in izvedenk):
Elektromotorna črpalka za gorivo dovaja gorivo preko hidravličnega akumolatorja in filtra za gorivo do razdelilnika.V razdelilniku je vgrajen regulacijski ventil,ki vzdržuje konstantni tlak v sistemu(sistemski tlak)ter vrača višek goriva nazaj v rezervoar.Sistemski tlak je sorazmerno visok,saj znaša od 3,5do5,5 bara.Razdelilnik preko krmilnega bata deli gorivo na mehanske vbrizgovalne šobe,ki so nameščene v sesalnih ceveh direktno pred vstopom v valj,ter tako brizgajo v lilijo sesalnega ventila.Krmilni bat se premika po valju z vzdolžnimi zarezami,ročica z zajezno ploščo v odvisnosti od podtlaka v sesalnih ceveh(kolektorju),ter s tem odreja količino vbrizganega goriva.Vse šobe brizgajo istočasno brez ozira na polžaj batov.Da bi lahko vplivali na količino goriva še z ozirom na vroč ali mrzel motor,ter zmes še obogatili pri polni obremenitvi,pa delujemo na krmilni bat še z proti pritiskom,ki ga z ozirom na temparturo motorja(bimetalno)ali za polno moč(s podtlakom)spreminjamo.
Elektronske variante KE so opremljene z elektromagnetnim ventilom sistemskega tlaka tako,da funkcijo prevzame elektronika.Tudi ročico z zajezno ploščo obrača poseben potenciometer tako,da elektronika lahko zazna položaj zajezne plošče.Na loputi za plin sta tudi dve stikali tako,da se lahko registrira položaj prostega teka in polna obreminitev.[/b]
Hladni zagon:
Vsesalni kolektor je vgrajena posebna elektromagnetna šoba,ki odpira preko bimetalnega časovnega stikala ob startu motorja.Bimetalno stikalo šobe pri temparaturi motorja nad 30*c ne vključuje več.
Prosti tek:
Uravnavanje prostega teka je pri K izvedbi rešeno kar z bimetalnim zapiralcem.Pri verzijah KEpa z elektromagnetnim zapiralcem.
To kar sem napisal je samo da si razčistim-o kakšna je razlika med tema dvema sistemoma.Se pravi K je osnovna različica z bimetalnim warmlaufreglerjem,KE pa je nadgradnja tega sistema z dodano elektroniko na Warmlaufu.
Najbolj pa me moti to kar sem še enkrat preveril in ugotovil da imam prav moja 16v-ja sta pl in kr se pravi različna in imata različne velikosti sesalnih kolektorjev na izpušnih pa imata oba luknjo za LS.
Jes nevem več čist točn kater motor imaš,ampak se vseeno še nagibam na PL.
_________________
Meine liebe ist PIRELLI!!!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov