Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
ervin30
Uporabnik
 
Prispevkov: 1423
Pridružen: Pe okt 13, 2006 2:52 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a ervin30 Po jul 09, 2007 11:23 am

kul čakamo čakamo na upadate
Dobra ko bbska.
stara,okrogla, malo bolj siroka ..v svojih najbolsih letih pregresno draga .. zaj parkrat rukjena pa ze dostopna...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jul 09, 2007 9:17 pm

Hudo. Pol se razvija naprej :D
Se oglasim k dobim avto nazaj, da ti poročam o bremzah :twisted:
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če avg 09, 2007 3:03 pm

kaj novega???
Slika
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Ne dec 30, 2007 11:18 pm

Evo pa sem se končno spravil narediti update.

Bi se lotil že prej samo nisem znal uplodati slik na mobisux (so pomladili stran in sem se trudil in trudil vendar mi ni uspelo). V glavnem sedaj imam račun na shrani.si.

Evo tole se je dogajalo zadnje pol leta:

Naredil sem si rotirajoč geštel za lažje manevriranje.
Slika

Slika

Spodnjega dela sem se lotil z 150 bari in paro. :twisted:
Slika
Kakšnih 7 litrov kurilca kasneje je ratalo tole
0% rje
Slika

Nato je šla zadeva z geštelom vred k ličarju na zadnje priprave.
Slika

Slika

Pri ličarju smo seveda ugotovili, da je levi blatnik malo slab prav tako sprednja vezna, zadnja vezna,... Ker nisem pristaš mehuščkov čez pol leta smo šli v šoping.

Škatla je bila skoraj večja od mene
Slika
notri pa same dobrote
Slika

Evo tole vse sem si ponudil

Slika
Slika
Slika

zadeva je v teku in bi morala biti kmalu tudi pobarvana.
Sedaj ko je avto šel k ličarju se jaz ukvarjam z drugimi stvarmi:
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne dec 30, 2007 11:37 pm

sem malo prelistal zadevo in ti lahko rečem le svaka čast ;)

sicer pa nas malo po-updata-j sm malo firbčen postal....
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Ne dec 30, 2007 11:38 pm

Spet smo bili v šopingu.

Tokrat v Veliki britaniji:
nakupil sem sledeče dobrote:

Vsi teli kosi so ekxtremno redki in jih je zelo težko dobiti, ker so bili na voljo samo kot doplačilo na najvišjih modelih Caprijev. (vsi bi radi meli robe pa zelo malo)
Dandanes si pač doplačaš metalik barvo in lite feltne včasih pa si si kot dodatno opremo pač umislil turbo kit (iz 160 na 225 konjev)

Original turbo vžig (predelan vakum)
Slika

Turbo recirkularni ventil z bang bang sistemom
Slika

K-ljetronik filter za recirkularni ventil.
Slika

Turbo profil za vrtinčenje zraka
Slika

loputa z možnostjo reguliranja pretoka
Slika

Komplet Turbo technics kit za glavami injektorji, karterjem,...
Slika

Tole da bodo soudeleženci v prometu vedeli kaj jih čaka
Slika

Števček za boost (zelooooo redka stvar)
Slika

kovinska tesnila glave (Hvala ZUP)
Slika

Pa še moj (pride and joy)

-v6 cologne block pohonan za 3mm
-Turbo kavani bati
-kovane ojnice
-heavy duty Ležaji
-Ojačana glavna gred z večjim hodom in širšimi ležaji

Slika
Sledi od honanja
Slika
Slika
Slika
Slika :-P

Naročene imam še nekaj robe in čakam na pošiljko, da bom lahko zložil motor.

Med tem se bom posvetil glavam :twisted: :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne dec 30, 2007 11:44 pm

glede na videno samo tole: :bow

sicer pa bo delala turbinca whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

hehe
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po dec 31, 2007 12:36 am

Krapež jaz tebe ne razumem sploh neki kažeš kose od mehanskega injectiona in sanjaš o nekih turbo profilih za vrtinčenje zraka ne vem no razni golfi II GTI nimajo nobene turbine pa majo glih tak injection gor kot ga kažeš ti samo da je pač za 4 cilindrca,kaj je taka redkost na manometru za pritisk turbine tud ne vem ker ga prodajajo v vsakem conrad-u le da nima napisa turbo tehnics,pa tam neki govoriš od honanja 3 mm a na cilindrih se ti vid rob od saj pa 3 mm (milimetre) je mal dost a se ti ne zdi glede na to da je prva speciala ponavad 1 desetinko cole se prav 0,25mm gre se pa mogoče do 4-te speciale??? Ne vem no!Čudn vse skup na žalost se mal spoznam na te stvari.
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Po dec 31, 2007 1:29 am

Mehanska loputa je v principu ista kakor tista v starih BMW, golfih, in mogoče še kje ampak pri turbo motorjih je pač potrebno več bencina,in ker je to pri navadnemu k-ljetronicu pač nemogoče potrebuješ modificirano glavo. Kar je tukaj posebnega je to da imaš montiran alu profilček za večje vrtinčenje zraka, težjo utež na drugem koncu lopute in vijake za nastavitev pretoka bencina in krmiljenje za 7 injektor. U bistvu je na pogled glava ista kot tista pri golfu ampak so u bistvu vse komponente drugačne.

Kar se tiče pa Turbo technics števčka. Bi lahko šel v konrada in kupil kakšno tajvansko svinjarijo, ki kaže do 30% natančno ampak če pač imaš avto letnik 1971 se mi zdi nekako logično, da iščeš čimveč kosov iz tistega obdobja. Ampak problem nastane pri tem ker v tistem času nekako ni bilo veliko turbo avtov. Sploh pa ne takih kjer bi turbina filala več kakor 1 BAR. Te števčki so bili narejeni v podjetju SMITHS za Turbo technics Tickford Aston martine. Seveda limited edition okoli 300 avtov.
Imam tudi raceteckov števček ampak tale mi je bolj všeč. Posebnost tega števčka je da pritisk ne gre v -

Kar pa se tiče motorja in honanja pa imajo cologni 2.8 premer 93mm pri meni pa pokaže 96mm tako da ne vem mogoče imam pokvarjen šubler. Drugače pa je bil motor zložen v Angliji. Pohonali smo ga zaradi tega, da smo povečali kubaturo in dobili notri Cosworthove turbo bate Prav tako je povečan hod. Če koga zanima kje je bil motor zložen http://www.dynoit.co.uk/

Glede Saj pa je stvar taka. Angleži imajo opcijo da ti zloženi motor tudi utečejo, ga podrejo prekontrolirajo in nato dostavijo stranki (Če je seveda z njim vse OK).
Jaz sem se pač odločil za to varianto, ker se mi zdi bolj smiselno. Nebi pošiljal vsegaskupaj v anglijo, v primeru, če bi šlo kaj narobe. Pa še vseh performance delov nisem še imal. Tako, da bi ga moral tako ali tako še enkrat podreti

Lahko pa se oglasiš pri meni in si v živo ogledaš. Imam tudi en standard motor v kosih.
Loput pa imam ene 5. Če bi stvar delovala z originalno loputo najbrž nebi teh kosov iskal po celi angliji.

Lp,
Zadnjič spremenil mihakrapez, dne Po dec 31, 2007 1:42 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po dec 31, 2007 1:37 am

Mihec ker bo tole turbo motor po novem ti svetujem da s spodnje strani naštimaš šobe za hlajenje batov,ker se mi zdi da bodo v temperature malo drugačne kot pri serijskem. :idea:
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Po dec 31, 2007 1:50 am

Šob se ne da montirati (ŽAL). Če bi šlo bi se lotil

Imam Karter z 2litra večjo prostornino, Oljni hladilnik in močnejšo oljno črpalko.
Montiral bom tudi Števček z temperaturo olja in močno rdečo warning lučko na armaturo.

V turbo kitu je tudi prednastavljen način za zalivanje batov z bencinom tudi, ko spustiš gas. Vzame iskro bencin pa še vedno naliva (in hladi motor). Ko daš gas pa useka 1 meter dolg ogen čez ispuh :twisted: (To opcijo prižgeš samo kadar tišiš, ker je tudi porabaX2).

Nekako gledam na to da ne bo na avtu razen lambde sonde vse enako kot je bilo v70-ih mogoče narediti.
Slika
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Po dec 31, 2007 11:30 am

noro, čakam na končni izdelek... ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
pernat_b
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 651
Pridružen: Pe feb 11, 2005 5:44 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a pernat_b Po dec 31, 2007 11:45 am

Falco' je napisal/-a:noro, čakam na končni izdelek... ;)

x2 se veselim ko bo konec kolko zgleda bo prava zverina...
Timmy drift: http://www.youtube.com/watch?v=NXzNhBMdP5U
STREET RACING OR DRIFT IS NOT A CRIME!!!
www.slo-drift.com
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Po dec 31, 2007 11:56 am

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :woohoo :woohoo :woohoo :woohoo :wiihuu :wiihuu :wiihuu :yum :yum :jy :clapclap :jy :tomidelej: :wiihuu :wiihuu
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Po dec 31, 2007 12:20 pm

Miha nekaj od tvojega K-Ljetronika :)

BONGI vonn PIRELLI
Tule bom razložil delovanje teh dveh sistemov PO ŠOLSKO
vse kar bom napisal je osvežitev znanja iz srednješolskih let,ko sem delovanje vedel na pamet.
Prepisano iz skripte:Tehnologija motornih vozil za 3 letnik,smer:avtomehanik 4zvezek DOVOD GORIVA

Mehansko vbrizganje goriva(K-Jetronic in izvedenk):
Elektromotorna črpalka za gorivo dovaja gorivo preko hidravličnega akumolatorja in filtra za gorivo do razdelilnika.V razdelilniku je vgrajen regulacijski ventil,ki vzdržuje konstantni tlak v sistemu(sistemski tlak)ter vrača višek goriva nazaj v rezervoar.Sistemski tlak je sorazmerno visok,saj znaša od 3,5do5,5 bara.Razdelilnik preko krmilnega bata deli gorivo na mehanske vbrizgovalne šobe,ki so nameščene v sesalnih ceveh direktno pred vstopom v valj,ter tako brizgajo v lilijo sesalnega ventila.Krmilni bat se premika po valju z vzdolžnimi zarezami,ročica z zajezno ploščo v odvisnosti od podtlaka v sesalnih ceveh(kolektorju),ter s tem odreja količino vbrizganega goriva.Vse šobe brizgajo istočasno brez ozira na polžaj batov.Da bi lahko vplivali na količino goriva še z ozirom na vroč ali mrzel motor,ter zmes še obogatili pri polni obremenitvi,pa delujemo na krmilni bat še z proti pritiskom,ki ga z ozirom na temparturo motorja(bimetalno)ali za polno moč(s podtlakom)spreminjamo.
Elektronske variante KE so opremljene z elektromagnetnim ventilom sistemskega tlaka tako,da funkcijo prevzame elektronika.Tudi ročico z zajezno ploščo obrača poseben potenciometer tako,da elektronika lahko zazna položaj zajezne plošče.Na loputi za plin sta tudi dve stikali tako,da se lahko registrira položaj prostega teka in polna obreminitev.[/b]

Hladni zagon:
Vsesalni kolektor je vgrajena posebna elektromagnetna šoba,ki odpira preko bimetalnega časovnega stikala ob startu motorja.Bimetalno stikalo šobe pri temparaturi motorja nad 30*c ne vključuje več.

Prosti tek:
Uravnavanje prostega teka je pri K izvedbi rešeno kar z bimetalnim zapiralcem.Pri verzijah KEpa z elektromagnetnim zapiralcem.

To kar sem napisal je samo da si razčistim-o kakšna je razlika med tema dvema sistemoma.Se pravi K je osnovna različica z bimetalnim warmlaufreglerjem,KE pa je nadgradnja tega sistema z dodano elektroniko na Warmlaufu.

Najbolj pa me moti to kar sem še enkrat preveril in ugotovil da imam prav moja 16v-ja sta pl in kr se pravi različna in imata različne velikosti sesalnih kolektorjev na izpušnih pa imata oba luknjo za LS.

Jes nevem več čist točn kater motor imaš,ampak se vseeno še nagibam na PL.
_________________
Meine liebe ist PIRELLI!!!
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Po dec 31, 2007 1:38 pm

UPS.


Jetronic l-jetronic :oops:

Sem v šoli tisti dan očitno prešprical Sori (Hvala za popravek AXion).

Na tem naslovu je podrobno opisan način delovanje (Standardnega K-JETRONICA)
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm
Tako pa izgleda Turbo K-JRTRONIC Zelo podobno vendar malce drugače
http://www.ford-capri.fsnet.co.uk/turbo/service.htm
Slika
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Po dec 31, 2007 1:49 pm

Ni se treba za nic opravicevat, vsi smo ljudje..

Tegale k-jeta sem mel v golfu mk1. in ti povem, da je to ziv pogreb, pa je bil 1.8 8v n/a. nastavljat ga bos mogu enkrat na mesec, ce bos imel turbo bo pa sploh znal bit problem. Ce imas kako alternativo, se jo raje posluzi.
Uporabni bi bli zvončki in trobentice :D samo nevem kako bi blo potem s turbino.
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Po dec 31, 2007 2:05 pm

Vem.

Baje, če ga dobro nastaviš zadeva kar deluje. Meni je tudi žal.
Ampak sedaj, ko imam že ves material bom izpeljal do konca. :roll:

Mi je malo žal da si nisem omislil 2.9 V6 coswortha z 4 odmičnimi v glavah in od omexa trobentice. Ampak sedaj je kar je. Kaj čmo Tudi to bo najbrž zanimivo.

Mi je rekel Švaba, Da naj ga k njemu prinesem naštelati in da bo 100% BP.
Slika
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Po dec 31, 2007 3:52 pm

Fajn da si se oglsil, sem že mislil da je projekt umrl... lep napredek :!:
BMW E46
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Pe jan 04, 2008 12:02 pm

Evo pa sem se končno lotil glav.

Ker to počnem prvič sem se odločil, da začnem z sesalnimi ventili, ker so večji :-P

Tole sem si omislil v kombinaciji z Makito 906.
Ni bilo poceni ampak, ko začneš delati je vse povrnjeno
Slika :twisted:

Najprej sem se lotil ventilov.
To je samo čiščenje. Upasali ji bomo na koncu :-P
Slika

Malo primerjave prej in potem
Slika :P

Evo Tako izgleda po pribljižno 2 urah drgnenja. Pogladil sem robove in malo modificiral. (okoli 1,5mm na vsaki steni iz obeh strani)
Slika

Še bolj closeup
Slika

Pa še iz druge strani.
Tukaj je bil edino problem navoj iz nasprotne strani. ampak pomoje da bo ok.
Slika :vrum

Še 9 kanalov in bo fertik.
Potem pa nove sedeže močnejše fedre poravnati in gas
Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov