Da se vrnem malo na belo turbo 5ko. Bližal se je naš naslednji 4. Šempeterski avtoslalom. Na avtu sem od prejšnjega slaloma naredil nekaj sprememb, zato sem komaj čakal, da vidim kako se spremembe obnesejo v praksi. Da na kratko obnovim, kaj sem spremenil.
Od pomembnejših stvari se mi zdi, da so to zavore, ki so prej bile bolj za okras. Bile so stare, izrabljene in enostavno zanič. Prijelo je skoraj samo zadaj, pa še to se je bolj zdelo da prime. Z zamenjavo sprednjih zavornih čeljusti in glavnega zavornega cilindra, se je sam občutek na pedalu precej izboljšal. Novi diski zadaj in večji spredaj sicer niso prinesli neke presenetljive razlike, ampak nove ploščice pa so naredile in pustile precejšen vtis. Takšnih zavor sploh nisem pričakoval, niti si nisem predstavljal da je mogoča takšna razlika. Pa še prav dobro cvilijo, da se res počutiš kot v dirkalniku

. Sicer mi še malo nagaja okoli zavor, namreč pedal oziroma zavore grabijo zelo globoko in je precej nerodno pri hitri vožnji, kjer noga pogosto menjuje pedala in tako izgubljaš nepotreben čas in si štorast

. Ne vem še ali je težava pri pedalu oziroma v vakum posodi, ki je malo drugačna ali pa v težnostnem ventilu, ki na momente pričara čisto različne občutke na pedalu...
Poleg zavor so bili zamenjani tudi hladilniki tekočin, ki kot takšni ne prinesejo razlik, ampak bom lažje spal, če ne bo motorju (pre)vroče. Števčka pa bosta tista krivca, zaradi katerih bi lahko bilo motorju prevroče. Sedaj si bom namreč upal začeti igrati z višjim tlakom turbine, kar pa spet predstavlja dokaj pomembno spremembo na avtu.
Prav tako pa se mi zdijo pomembni sedeži in predvsem H-pas, ker se mi poleg vrtenja volana in miganja z nogami po pedalih ne bo potrebno ubadati z ničemer drugim.
V glavnem sedaj je vsa mehanika na avtu nova. Popolnoma vsi volanski končniki, vse puše (in ostala guma- tudi vsi nosilci), vsi ležaji, komplet zavore, praktično vse kar je predvideno, da se kdaj izrabi.
Drugih pomembnejših sprememb pa nisem naredil, vsaj tako se mi je zdelo.
Odstranil sem tisto špar-racing nalepko iz pokrovčka rezervoarja, ker me je res motila. Pa malo sem spredaj spustil avto, ker je pred montažo teh mojih nastavljivih amortizerjev bil precej spuščen, jaz pa sem spredaj potem amortizerje nastavil precej višje in je avto zato precej visel nazaj. Prejšnjič se nisem imel časa poglabljati v to, ali bo kje drgnilo in podobno zato sem do sedaj pustil da glisira. Sedaj pa se mi ni ljubilo avta zadaj dvigniti, ker je preveč dela in sem ga raje spredaj spustil, ker je lažje

.
Seveda so se spremembe delale (kot ponavadi) bolj v zadnjem momentu, tako da ni bilo kakšnih testiranj.
In tako sem končno dočakal težko pričakovani slalom. Tokrat za razliko od prejšnjič nisem toliko časa posvetil organizaciji dirke, sem pa zato na sami dirki moral opravljati meni zelo neprijetno delo glavnega sodnika- krneki, 100x raje bi stožce pobiral. Ugotovil sem, da je v nekaterih primerih zelo težko delati in voziti na dirki. Tokrat mi res ni bilo več veselje voziti.
Takole pa je poleg ostalih izgledala moja (spuščena) 5ka v boksih, ko je čakala da jo zapeljem:



Avtor fotk: SRT-MS
Končno sem dočakal tudi svojo trening vožnjo. Prvič smo uporabili za štart semaforje in tako sem komaj čakal, da ugasnejo rdeče luči. Nekje na 1.3-1.4bar-a je avto "izstrelilo" iz štarta, druga prestava kolesa hočejo vrteti v prazno, dolga ravnina, tretja prestava še vedno precej vleče... ufh tole pa je razlika

. Sledi prvi oster ovinek in precejšnje zaviranje, haha mala malica za nove zavore. Sedež in pasovi tudi dobro opravljajo svojo funkcijo, odlično. Pripeljem do prvih rahlih neravnin... kaj pa je zdaj to

, odbijam se kot ping-pong žogica?!?! Vozim dalje, avto vleče, da je veselje, edino pod nizkimi obrati ne dela dobro, ker je verjetno preveč zalit z bencinom, ampak OK takih primerov skoraj ni, razen iz krožnega proti jami in zadnji zavoj v cilj. Spet sledijo neravnine, spet se odbijam, sedaj začne ob poskakovanju tudi zabijati/pokati, kar pomeni manjšo trakcijo

. Tako malo z muko, malo pa tudi z navdušenjem odpeljem vožnjo do konca
Povzetek: Kljub temu, da je bil avto precej močnejši in je bolje zaviral, ter da sem tudi sam imel za volanom lažje delo so bili časi enaki oziroma slabši kot na prejšnjem slalomu, ko avto še ni bil končan

. Tako sem še enkrat ugotovil, da nizek avto (vsaj Renault) ni nujno OK

.
Posnetek vožnje si lahko ogledate tukaj:
Primož Škorjanc - Renault 5 GT Turbo (4. Avtoslalom Šempeter 11.10.2009)tisto zabijanje/pokanje je slišati celo na posnetku

Posnetek moje trening vožnje (kjer sem imel izmed vseh mojih voženj najboljši čas

):
Primož Škorjanc - Renault 5 GT Turbo (4. Avtoslalom Šempeter 11.10.2009) 2Filmčki so odlični, glede na to da se našemu Guliju precej tresejo roke, predvsem pa glede na to, da je ob snemanju bil še eden od sodnikov, ki je z drugo roko po walkietalkie-ju obveščal o številu stožcev ipd.
Pa še nekaj fotk v akciji:




Avtorji fotk: Ambrož Karlovšek (1., 3.), Gligorij Kalem - SoulMan (2.), Lipak (4.)
Pa še posnetek Grega:
Gregor Škapin - Clio 16V (4. Avtoslalom Šempeter 11.10.2009)ki je preveč not padu in bi se kar vozil in vozil


No na koncu mu je njegovo željo po vožnji (spet) preprečila okvara menjalnika

:

Foto: Lipak
Posnetek Luka:
Luka Škapin - Renault Megane Turbo (4. Avtoslalom Šempeter 11.10.2009)

Foto: Gligorij Kalem - SoulMan (1.), Lipak (2.)
Pa še Dule-tov posnetek:
Matej Dolinšek - Renault Clio 16V (4. Avtoslalom Šempeter 11.10.2009)Kljub temu, da je njegov Clio spuščal neke čudne zvoke, je bil zelo hiter in osvojil tretje mesto generalno
No pa, če sem že Gulija omenil (kakšno lovljenje sekund oziroma milimetrov

):

BTW Če koga zanima moja bela 5ka, lahko malo pobrska med oglasi

.
LP, Primož