Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To sep 15, 2009 8:22 am

gofra je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Zamenjaj z večjim intercoolerjem, pa ne boš imel probleme z vročino, drugače pa vendarle en spodoben abarth po dolgem času, ker stlo je bil čisto mim


Jp, je Forge v planu. Sicer pa nisem popolnoma preprican, da je tisto skakanje moci zaradi tega...

@ odprti clio: ma ne. Ena klinceva objemka je bla zajebana za zapet - sem jo naslednji dan zamenjal z drugo ;)

LpF


Voda metanol vbrizg te reši vseh skrbi 8)

Čisto možno je, da ti je zapiralo predvžig zaradi temp. vstopnega zraka

Lepo skrbiš zanj....
Zadnjič spremenil R 34 GT-R, dne To sep 15, 2009 8:23 am, skupaj popravljeno 1 krat.
RiDe hArD
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To sep 15, 2009 8:22 am

Hvala vsem!

Pero, ponavadi fotograf izbere taksno lokacijo, ker lahko bolj ponazori kontrastnost motiva napram ozadju, ce mene vprasas...


LpF
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker To sep 15, 2009 8:57 am

kolk je težak tale avto? Če si za bi lahko enkrat malo probala, ker konji so nekje tam tam, pa še oba bele barve :lol: samo če nisi prelahek.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To sep 15, 2009 9:10 am

peroRS je napisal/-a:Cool avto 8)

OFF-TOPIC: jz ne zastopim, al je vam res všeč da slikate avto zraven napol podrte tovarne, rjavih kontejnerjev pa nekih sumljivih tekočin po tleh :?


definitivno si eden izmed tistih ki avto postavi v nepokošeno travo da izgleda nižji in tam slika...
the brand with the three stripes :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To sep 15, 2009 9:26 am

Slicker je napisal/-a:kolk je težak tale avto? Če si za bi lahko enkrat malo probala, ker konji so nekje tam tam, pa še oba bele barve :lol: samo če nisi prelahek.


Slicker, nimam pojma po pravici povedano - sem slišal že vse živo, od 1150 pa do 1250 kg. Mislim, da sva s tezo glih glih nekje - jaz osebno jih imam pa drobiz cez 80 ;) Tvoja je čipana kaj?

Sicer pa ja, lahko se kaj zmeniva! (--> PM)

LpF
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo To sep 15, 2009 9:33 am

A je to original da ma tok velke fuge okol predne haube? Mam občutek da na prvih slikah niso tolšne fuge. Al se pa sam men tok zdi no.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To sep 15, 2009 9:36 am

croma_man je napisal/-a:definitivno si eden izmed tistih ki avto postavi v nepokošeno travo da izgleda nižji in tam slika...


Ne nikoli!
Glede na to da sem gradbenik me je zmotila ta stara razpadajoča tovarna, saj obstaja tolk zanimivih stavb, mostov al pa gorskih prelazov, kjer izpadejo res hude fotke.
p.s: same fotografije so drgač odlične, pohvale mojstru 8)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To sep 15, 2009 9:54 am

@ pero RS: drzi, in ti dam popolnoma prav. Zal pa je realnost taka, da razpolagas s tistim, kar imas. In tole je bilo blizu, opravili smo hitro, rezultat je super. Pravi, namenski photsession bi vzel precej vec casa in povzrocil kar nekaj dodatnih stroskov ;)

@ Uribobo: temu bi morda lahko rekli italijanska malomarnost ;) Pa tole je ze poravnan odbijac, serijsko iz tovarne je bil celo nekoliko postrani! Se bom pa enkrat, se pred iztekom garancije, oglasil pri dealerju in jim pojamral glede tega. Reze res ne sovpadajo in izgleda, kot bi bil avto zaleten.

@R 34 GT-R: sem se nekaj casa nazaj ze ogreval za kit vendar nisem potem nikdar bral podrobneje o tem. Je to dejansko zdravo za avtomobil ali gre samo za performance boost?
Zanima me tudi, ce mi lahko svetujes kateri kiti so priporocljivi in kje se gibljejo cene (kolikor se spomnim je bilo takrat okrog 400-500 EUR) - v glavnem, hvala za vsak dodaten info!

LpF
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To sep 15, 2009 10:04 am

@gofra: voda, metanol vbrizg je samo preventiva, ni več moči (edino zapira ti ga ne, če mu je vroče) in več boosta zaradi tega, v izgorevalni prostor samo dovajaš ohlajen zrak, bati, ventili so baje brez pikicer črnega, ker jih umije. Gledal sem Snowperformance in Aquamist. Odločil sem se za slednjega, model 2D, še ceno sem dobil ugodno.Več ti javim, ko ga zmontiram, je še na poti.
RiDe hArD
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To sep 15, 2009 10:11 am

A, razumem. Vendar logicno bi bilo, da je z bolj hladnimi temperaturami izkoristek motorja boljsi...in posledicno se pozna na zmogljivostih? Sicer pa super, obvezno porocaj kako se je obneslo pri tebi!

Hvala!

LpF
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To sep 15, 2009 10:16 am

gofra je napisal/-a:A, razumem. Vendar logicno bi bilo, da je z bolj hladnimi temperaturami izkoristek motorja boljsi...in posledicno se pozna na zmogljivostih? Sicer pa super, obvezno porocaj kako se je obneslo pri tebi!

Hvala!

LpF


Ima svoj procesor, svojo črpalko, vezan je na LMM, tako da razpolaga z vsemi potrebnimi podatki. Mešanico pa dozira po potrebi, da zagotovi motorju optimalne pogoje. Drugače je ta princip vbrizga že dolgo poznan, mislim da izhaja iz aviacije.

Pri meni bo tako, da bomo lahko šli do zastavljenega cilja :twisted:

http://www.aquamist.co.uk/cp/806-009/806-009.html
RiDe hArD
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To sep 15, 2009 10:31 am

Kako pa je z zanesljivostjo teh sistemov in posledicami ob morebitni okvari?

LpF
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To sep 15, 2009 11:18 am

Tole je kr profi produkt, najbrž javi napako na konzoli, če gre kj narobe pač ne šprica, nisem še tako daleč....
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Pravi_Diablo
Uporabnik
 
Prispevkov: 981
Pridružen: Po feb 12, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Pravi_Diablo To sep 15, 2009 6:54 pm

peroRS je napisal/-a:Cool avto 8)

OFF-TOPIC: jz ne zastopim, al je vam res všeč da slikate avto zraven napol podrte tovarne, rjavih kontejnerjev pa nekih sumljivih tekočin po tleh :?


tam je mir, te noben ne je.be :)
Prvi slovenski Mercedes-Benz portal http://www.mb-slovenija.com
 
8000rpm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To avg 11, 2009 6:17 pm

Napisal/-a 8000rpm To sep 15, 2009 7:03 pm

Čudovit avto!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To sep 15, 2009 7:22 pm

Priporočam ti tole http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... FMINTPUNTO

Nekaj tazga lahko narediš sam in se pozna na legi avta, ker sem jaz na svoji corsi že naredil http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMFGPSB
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah To sep 15, 2009 8:06 pm

glej, moj predlog je: PUSTI PRI MIRU. naj bo tak kot je, in bo najdalje delal. Glede na to da je 1.4 je že zadosti navit, in bolj bi ga navijal, več bo problemov.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To sep 15, 2009 8:43 pm

dr.sah: litrska moc je se vedno manjsa kot tvoja :)


LpF
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah To sep 15, 2009 9:11 pm

na to pa sploh nisem pomislil. :idea:

načeloma je tako, da bi se jaz držal max sasmo čip. Kar je več, je strošek, hitro so kaka dodatna popravila, in kar je najvažnejše: nikoli ni zadosti konjev, vložek pa čedalje večji.
Postavi si neko realno mejo. Pa tudi vprašanje kako je z lego pri takem avtu, ki ima ogromno konjev?
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To sep 15, 2009 10:04 pm

dr.sah je napisal/-a:na to pa sploh nisem pomislil. :idea:

načeloma je tako, da bi se jaz držal max sasmo čip. Kar je več, je strošek, hitro so kaka dodatna popravila, in kar je najvažnejše: nikoli ni zadosti konjev, vložek pa čedalje večji.
Postavi si neko realno mejo. Pa tudi vprašanje kako je z lego pri takem avtu, ki ima ogromno konjev?


;)...kar sem hotel povedati je, da so dejanske omejitve drugje, ne v motorju samem.

Pa tule ne gre ravno za neke "konje". Realno jih je na kolesih okrog 145, moj cilj pa je predvsem več uporabne moči razporejene čez čimvečji režim delovanja. Z drugo mapo (tale je narejena bolj na pamet se mi zdi), večjim hladilnikom olja in drugim BO ventilom mislim, da me nima kaj skrbet. So pa peljali takele projekte sosedje zahodno ze tudi cez 240 KM, seveda z drugimi turbinami, injektorji...

Podvozje je po mojem mnenju še kos zmogljivostim vozila, je pa v planu (in predvsem po izteku garancijskega roka) tudi malenkost bolj trda nastavitev docim si vseeno zelim imet relativno uporaben avto. Zavore so dobre (Brembo, dvojni prisilno hlajeni diski premera 305 mm spredaj), kolesa dovolj velika...Tudi šasija je ok za tisto, čemur je avto namenjen = zaprte, ovinkaste ceste...in tu se obnese odlično, je zelo igrivega karakterja. Če pa že bo potreba bom dodal kak kaksno ojacitev (en predlog za SB je za linkal pskoda).

Če povzamem torej, cilj je okrog dobrih 180 konjev (od tega čimveč "uporabnih" ;), malenkost trše podvozje (...pa vendar je čez neravnine že zdaj precej trdo) in to bi bilo to ;)

Konjev pa itak nikdar ni dovolj. Ampak, Ko se naveličaš ene kočije greš pač na drugo, če ne gre drugače.

Btw, kako tvoj RS? Še zadovoljen?

LpF
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost