pskoda je napisal/-a:To bo pa cvililo, da bo za znort
_Dejan_ je napisal/-a:Lahko pa da je za to kriva tudi zavorna tekočina(Original VW) bom videl ko v kratkem skupaj z novimi pletenimi cevmi menjam za Motul DOT 5.1 če bo kaj bolje,
hippo je napisal/-a:_Dejan_ je napisal/-a:Lahko pa da je za to kriva tudi zavorna tekočina(Original VW) bom videl ko v kratkem skupaj z novimi pletenimi cevmi menjam za Motul DOT 5.1 če bo kaj bolje,
Probaj z ATE Super Blue Racing...
_Dejan_ je napisal/-a:hippo je napisal/-a:_Dejan_ je napisal/-a:Lahko pa da je za to kriva tudi zavorna tekočina(Original VW) bom videl ko v kratkem skupaj z novimi pletenimi cevmi menjam za Motul DOT 5.1 če bo kaj bolje,
Probaj z ATE Super Blue Racing...
Zaenkrat bom dal notri Motul DOT 5.1 ker ima pri nizkih temperaturah podobno viskoznost kot originalno zavorna tekočina, DOT 4. Kar je večina racing tekočin pa ima ponavadi <1400 mm²/s original pa ima < 700 mm²/s ... Večina nas ima avto za dnevno uporabo in ne želimo reskirati okvare ABS/ESP pumpe in z racing tekočinami ne pridobimo veliko(Razen stroškov zaradi bolj pogoste menjave)... Ampak pustimo zdej to in ne smetimo njegove teme...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov