Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jul 03, 2008 11:01 am

Fotra mislš :lol:

Ker napis zadaj?? 20VT ??
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 03, 2008 2:06 pm

nevem lahko da je fotr biu,sm vidu ta avto.tko 100 se je fajn vozu.ja zadj je pisal neki 20v/t al neki tazga,pa to se nikol nism vidu na nbenmu seatu.zato sm prasau ce je original?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jul 03, 2008 2:26 pm

Jp serijsko je tole, 20VT=20 valve turbo. Zakaj taka oznaka, pa nimam pojma.
A veš kolk folka sm že slišu: lej 2.0 turbo :lol:

Čudn da ni 1.8T itd..
Majo pa vsi Leonu 1.8T z 180ps tole oznako, tut TopSport jo more met..
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po jul 21, 2008 10:37 am

Evo pa mate "nov stroj" v MB, upam da ga bo poba čuval 8) slike novega pa čim pride avto do bajte 8)
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Po jul 21, 2008 10:59 pm

mas prav...avto gre v nulo...danes vozo, lepo ze vlece na 2500rpm...ob 3500rpm se mu zblede...sicer mokra cesta...nismo pretiravali...gume so ze sicer najete, pa vendar se se drzijo ceste...ohranjenost v nulo, res nisem pricakoval...sem mislo v petek uletet zraven, vendar smo sli na morje...tako da so prisli somo kolegi+kupec...edino eno pomankljivost sem opazo...kljub temu da je avto nizan, amortizerji niso nastavljeni na delovanje v tem nizkem obmocju, oz niso trsani...avto kot sam je trd, vendar ima se za mene osebno malo prevec nagibanja v ovinkih, seveda pri bolj ostri voznji...vendar se bo tole uredilo tekom 14 dni...

drugace pa res, avto je v nulo...ga se jutri malo pogledam, ter bolj pretipam...danes je bil dolgi dan...hehe...

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po jul 21, 2008 11:13 pm

Jp amortizerji so stock, za manj nagibanja avta je bolj varjanta močnej swaye dat (H&R jih ma). Sam da ste zadovoljni 8)
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s Po jul 21, 2008 11:45 pm

za kolk se je pa prodal ta lepotec......če ni poslovna skrivnost seveda
 
Uporabniški avatar
Deacon Squeeze
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Če mar 08, 2007 1:56 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Deacon Squeeze To jul 22, 2008 12:58 am

če se ne motim je bila cena na avto.net 8300€... :P
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jul 22, 2008 10:32 am

hp6715s je napisal/-a:za kolk se je pa prodal ta lepotec......če ni poslovna skrivnost seveda


Tolk kot je blo mišljeno da se proda, za 8500eur. (z zavorami vred). Če ne bi šel za tak denar, se pač nebi prodal..
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic To jul 22, 2008 2:05 pm

avto res vreden svojega denarja...za taksen ltnik...dobit tako ohranjen avto, ki je bil kar se da redno vozen + z taksno opremo ter tuningom...sem sam reko kolegu da je cisto ok cena...in da naj razmisli...

ni kaj dosti razmisljal ker je ze prej vozo seat-a...ibizo...tako da je z tem zelo, zelo zadovoljen...

ma smo ze dogovorjeni pri vugi...da porihta amortizerje...ma kolko sem se meno so swayji dobri...za taksne km, ter taksno podvozje...saj avto je trd...vendar se vseeno mislim da trsanje boljsa izbira...ker postavis samo delovanje amortizerja v delovno obmocje fedre...recimo do neke mere so trdi, vendar pol popustijo...

lepo ocuvan avtek je...nisem si mislo...

p.s. lepa honda...

p.s. II javim kak je porihtano...drugace pa je za njega ze to raketa...proti prej, 1.6 ibiza z 75km...zdaj pa na konkretnih 207km...sem reko samo pamet v roke...pa se navadit na avto...pa nic pretiravat...
Zadnjič spremenil dominic, dne To jul 22, 2008 4:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jul 22, 2008 2:08 pm

Vuga je majster, men na Hondi je super porihtal amortizerje 8) Nč sporoč kako se kej obnese k boste puštimal..
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 21, 2008 8:45 pm

oz Cupra skrajšano 8)

No mi je clo ratal bolj na hitr zamenjavo za rdečga poslikat. Bolj za silo :P Vizualno, mi še vedno bolj potegne prejšni model. K. sam tle so v igri druge "izboljšave", treba kkšno stvar požret :lol:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
[/img]
Zadnjič spremenil CupraR, dne Po nov 17, 2008 6:55 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
M4rko
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Ne jan 02, 2005 10:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a M4rko To okt 21, 2008 8:51 pm

ful lepa :)
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo To okt 21, 2008 8:52 pm

mars u tri pi**** ****** je hud
dj mal podatkov k se mi ne da iskat pa obcutke po voznji 8)
 
zrmkf
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Če jun 12, 2008 6:03 pm

Napisal/-a zrmkf To okt 21, 2008 8:55 pm

Res lepo zgleda ta črno-bela kombinacija. :shock: Veliko varnih kilometrov še naprej.
K'k bi, de na bi?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To okt 21, 2008 9:05 pm

sedezi bomba,volan prau tako,stopalke isto,sredinska konzola pa ne glih tok.
am ksni tehnicni podatki bi bli ok
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To okt 21, 2008 9:37 pm

zunanjost taprav pornič 8) 8)
Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To okt 21, 2008 9:51 pm

Zverina je - barva je taprava ;)

Kako pa je s temi motorji - so bati in blok serisjski kot pri osnovnem 2.0? Ker 150 konjev na liter je enormno? Videl sem, da obstaja tudi 310 konjska verzija Cupre - kako pa je s to? Pa pogon spredaj...uffffaaa

LpF
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 21, 2008 10:00 pm

abbe je napisal/-a:sedezi bomba,volan prau tako,stopalke isto,sredinska konzola pa ne glih tok.
am ksni tehnicni podatki bi bli ok


Se strinjam, sredinska konzola je totalno v p :? K sreč navigacija mal polepša zadevo, ampak še vedno velik minus :?

Tehnični podatki: 08 Cupra, serijsko 285ps (ABT optimatizacija.), tovarna navaja 5,9 do sto, 254 končne.

Feltne so serijski model, samo črna varijanta, dodatno je xenon, kateri me je res fasciniral in standardna VAG navigacija z touch screenom.

Vizualno je stvar okusa, treba se še mal navadt (najbolj mi gre na k. un oknček pred špeglom-enoprostorc :roll: ). Najbolj moteča stvar je preglednost, res mejhna okna+ bočno Recaroti lepo otežijo pogled :lol:

Sama izdelava je na nivoju prejšnega modela, konzola je res kiks, bedna fora mi je tudi da ni več amortizerjev pr prednji havbi :? P. gredo šparat..

Kar se tiče same vožnje itd, zadeva se konkretno še ni ornk sprobala, ni lih cajta, +v mestu itak nimaš kej ustvarjat..

Če mal primerjam z prejšnim modelom. Precej bolj mehka sklopka (kar je lep +), menjalnik je precej bolj natančen (kar me je prej motilo), sam avto kljub več konjem je precej bolj v eazy za vozt, precej manj nervozen.

Valda elektronka nardi svoje (esp+neka vrste elektronska zapora difa-ki je itak daleč od LSD-ja), tako da zadeva skor manj zavrti v prazni kot stari model z 210ps (ki je res mel tut bolj načete gume).

Kar se zavor tiče so tukaj enobatne (pa precej večji diski 345*30), moti me da je servoojačevalnik ni tolk močen in je pedal bremze mal mehkejši in morš malenkost pedal bolj porint da zavira. NA splošno pa predvsem ko berem ang forume, so vsaj tolk zadovoljni z zavorami kot jih mele prejšna cupraR (4 batni komplet). Jst še mal cincam, bo treba sprobat.

Je pa par stvari še za "porihtat". Izpuh kot prejšni stock preveč tih. Sicer kar lepo bobni pod štangasom, sam pol ni nič od nič :lol: Treba vsaj katalizator dol dat oz res resonator pred zadnjim loncem. Za prvo silo.

+distančniki bodo sedli, pa obvezno notranje letve na prag, ker je ful širok ins e bo drgač zjb..

Motor ma pa itak še precej lufta. Večinoma so čipi kr na 300ps, z nekaj preverjenimi predelavmai se pa da na 320-330 prlezt, samo je spet potreben vložek. Čez cajt, ko bo tole premalo..
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 21, 2008 10:02 pm

gofra je napisal/-a:Zverina je - barva je taprava ;)

Kako pa je s temi motorji - so bati in blok serisjski kot pri osnovnem 2.0? Ker 150 konjev na liter je enormno? Videl sem, da obstaja tudi 310 konjska verzija Cupre - kako pa je s to? Pa pogon spredaj...uffffaaa

LpF


Samo čipan na te konje. Serija za nizozemski trg. Kokr sm reku, napredeks e vidi in elektronika naredi svoje. 75ps več v mojem primeru kot predhodnik, pa isto oz celo manj (na suhem) zdrsava. Oz dokler quaife dela špere ni panike, jo pač nabaviš :D
Zadnjič spremenil CupraR, dne To okt 21, 2008 10:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov