Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Po okt 29, 2007 9:37 am

ziher je vti not :shock: :lol:
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po okt 29, 2007 11:39 am

mož brzdaj se,pa ne mešaj hond s tehnologijo renoja! :D oni še komaj iščejo rešitev za navor
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Po okt 29, 2007 11:43 am

Patrik_A3 je napisal/-a:mož brzdaj se,pa ne mešaj hond s tehnologijo renoja! :D oni še komaj iščejo rešitev za navor


:har :har :har :har v(r)tec ne da dost navora
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Po okt 29, 2007 5:17 pm

DaDek je napisal/-a:ziher je vti not :shock: :lol:

zakaj že? :)

drugače pa noter je turbo, tako kot piše v naslovu teme (in sicer KKK KP-35 -- upam da ne več dolgo :twisted: ). nevem kaj tuki ni jasno...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po okt 29, 2007 7:28 pm

turbo pa turbo diesel je tko ene 8 svetlobnih let razlicna zadeva ;) sicer funkcionira na dost podoben nacin sam tut opice so skor iste k clovek by design :>

ene 10 minut sm najprej porabu da sm vse prelistal in prevrtal kje si dal not motor ki ni na goščo, pa nism nc najdu :D

drgac pa okusno postiman klio ni kej :) thumb's up
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Po okt 29, 2007 8:16 pm

to je bla oglaševalska poteza
Slika pugi.si
 
Uporabniški avatar
GerŠ
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Sr jan 03, 2007 6:00 pm
Kraj: Žalec

Napisal/-a GerŠ To okt 30, 2007 10:03 pm

Clio zelo lepo porihtan.Upam, da se boš še dolg z njem vozo.
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Sr okt 31, 2007 11:43 am

hvala :)
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx Sr okt 31, 2007 4:14 pm

mega_ne je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:ziher je vti not :shock: :lol:

zakaj že? :)

drugače pa noter je turbo, tako kot piše v naslovu teme (in sicer KKK KP-35 -- upam da ne več dolgo :twisted: ). nevem kaj tuki ni jasno...



To pomeni, da upaš da ti bo crknila? :)

Btw, glede na to, da obstajajo trije 1.5 DCI motorji v Cliotih, 60, 85 in 100 konjski. Veš morda natančno, kje vse se ti motorji med seboj razlikujejo? Glede na podatke čiptunerjev bi se skoraj morali razlikovati tudi mehansko, saj je maksimalen prirastek moči pri vseh treh različen.
Glede na to, da so v enih renojevih modelih celo 1.5 dci motorji z 110 km in je le-teh motorjev kar dosti na naših cestah, se nam morda ponuja cenovno ugodna in zanimiva oblika tuninga manjših dizelskih mlinčkov v udomačenih cliih.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr okt 31, 2007 4:15 pm

eFxx je napisal/-a:
mega_ne je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:ziher je vti not :shock: :lol:

zakaj že? :)

drugače pa noter je turbo, tako kot piše v naslovu teme (in sicer KKK KP-35 -- upam da ne več dolgo :twisted: ). nevem kaj tuki ni jasno...



To pomeni, da upaš da ti bo crknila? :)

Btw, glede na to, da obstajajo trije 1.5 DCI motorji v Cliotih, 60, 85 in 100 konjski. Veš morda natančno, kje vse se ti motorji med seboj razlikujejo? Glede na podatke čiptunerjev bi se skoraj morali razlikovati tudi mehansko, saj je maksimalen prirastek moči pri vseh treh različen.
Glede na to, da so v enih renojevih modelih celo 1.5 dci motorji z 110 km in je le-teh motorjev kar dosti na naših cestah, se nam morda ponuja cenovno ugodna in zanimiva oblika tuninga manjših dizelskih mlinčkov v udomačenih cliih.


uporabi iskanje, glede tega je bilo na forumu že veliko napisanega
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx Sr okt 31, 2007 4:20 pm

Uporabil iskanje, nisem o tem našel nič pametnega napisanega.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Sr okt 31, 2007 5:06 pm

1.5 dCi ----> K9K 700/702/704/710 modeli masin...zadnja st. je pomenba...blok je povsod isti...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx Sr okt 31, 2007 5:49 pm

...in kakšna je razlika med njimi?
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Sr okt 31, 2007 6:10 pm

eFxx je napisal/-a:Uporabil iskanje, nisem o tem našel nič pametnega napisanega.

potem ti bom pa razložil:
imamo torej 65, 82 in 100PS.
-65 je brez intercoolerja, ima isto turbino kot 82 (vendar je deklarirana za manjši boost - 0,9-1,0bar) in drugačne šobe kot preostala dva. menjalnik je krajši.
-82 ima že IC, isto turbino kot 65 (vendar "zmore" 1,2-1,3 bar) in pa večje šobe kot 65 (iste kot 100). menjalnik je nekoliko daljši.
-100 ima tudi IC, vendar drugačen in drugje postavljen, turbina je z variabilno geometrijo lopatic, šobe so iste kot pri 82. ima žični pretični mehanizem (in ne "na štango" kot šibkejše različice)

črpalka goriva, ventili, glava, odmična, blok, itd. so isti.

-106PS, ki je vgrajen v MeganeII, Scenic in ClioIII imajo tudi variabilno turbino in pa že piezzoelektrične šobe (ostalih razlik ne poznam)

en kolega, ki ima 65PS ga je čipal na 80 in potem vgradil IC in brez čipanja prišel na slabih 100. potem je menjal še šobe, vendar je imel računalnik ene probleme pri prepoznavanju. kupil je tudi že turbino iz 100PS, samo se je zakompliciralo pri vgradnji - ne paše tako kot si je predstavljal, zato je turbina že na bolhi

eFxx je napisal/-a:To pomeni, da upaš da ti bo crknila? :)

ma sm presenečen da še ni :lol: . upam da bo prej noter večja kot bo ta crknila...
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx Sr okt 31, 2007 7:20 pm

mega_ne je napisal/-a:en kolega, ki ima 65PS ga je čipal na 80 in potem vgradil IC in brez čipanja prišel na slabih 100. potem je menjal še šobe, vendar je imel računalnik ene probleme pri prepoznavanju. kupil je tudi že turbino iz 100PS, samo se je zakompliciralo pri vgradnji - ne paše tako kot si je predstavljal, zato je turbina že na bolhi


Ne paše tako kot si je predstavljal. Kje pa so se pojavili problemi? Pri kolektorju ali pri kakih oljnih vodih ali morda čem drugem? Je kot med vhodnim delom na izpušni strani in izhodnim na kompresorski radikalno spremenjen?
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Sr okt 31, 2007 8:55 pm

vhoda iz kolektorja v turbino sta ista, izhoda iz turbine v katalizator pa drugačna (zato ker pri prvi wastegate spušča pline mimo lopatic direktno v katalizator, pri drugi pa uravnava kot lopatic (Takole nekako zgleda - leva je od VW 110). to rešiš s katalizatorjem od 100ke. večji problem nastane pri ventilu. po njegovih besdah en ventil deluje na pritisk, drugi na vakuum samo nevem kako bi to rešil. pa zihr se najde še kakšna težava - no vsaj ponavadi se...

tukaj je pa še link od enga portugalca, ki je namontiral od tdi 110PS v cliota 65ps: >>KLIK<<

kkk kp-35 (82PS)
Slika

kkk kp-39 (100PS)
Slika
Zadnjič spremenil mega_ne, dne To mar 04, 2008 6:57 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx Ne nov 04, 2007 6:05 pm

Ok, hvala za razlago!

Torej, če prav razumem, bi pila polek turbine potrebna še zamenjava katalizatorja ter wastegatea iz modela s 100hp.

Zanimiv link, ki si ga dal. Škoda, da je v španščini.

Najboljše bi bilo dobit enga dobrega mehanika, ki je prešraufal precej teh Cliov in bi lahko iz prve roke povedal kako in kaj.

Pravkar 'prejemam' Renault Dialogys programček, bom malo preveril kataloške pri motorju kaj vse je še različno (nosilci, tesnila in podobna umazanija).
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
al-basa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Po jun 18, 2007 9:50 am
Kraj: cerkhein

Napisal/-a al-basa So nov 10, 2007 6:18 pm

mega_ne, zanima me kok si ti dav za znižanje avtomobila,ker sem tudi sam novopečenilastnik clia dci 101, in bi ga rad tko u izi mal poštimal
 
wolly
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Po okt 01, 2007 10:02 pm

Napisal/-a wolly So nov 10, 2007 7:04 pm

lepi je ej sam neki mi povej, kako dovgo si gorihtu da je postav tak' :P
;)
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne So nov 10, 2007 8:22 pm

al-basa je napisal/-a:mega_ne, zanima me kok si ti dav za znižanje avtomobila,ker sem tudi sam novopečenilastnik clia dci 101, in bi ga rad tko u izi mal poštimal

vzmeti cca 120€ + obvezna optika (zaradi homologacije). naknadno so bili še tršani amortizerji (80€)

@wolly: poglej v prvi post te teme ti piše datum zraven :-P
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov