

mega_ne je napisal/-a:DaDek je napisal/-a:ziher je vti not![]()
zakaj že?![]()
drugače pa noter je turbo, tako kot piše v naslovu teme (in sicer KKK KP-35 -- upam da ne več dolgo). nevem kaj tuki ni jasno...
eFxx je napisal/-a:mega_ne je napisal/-a:DaDek je napisal/-a:ziher je vti not![]()
zakaj že?![]()
drugače pa noter je turbo, tako kot piše v naslovu teme (in sicer KKK KP-35 -- upam da ne več dolgo). nevem kaj tuki ni jasno...
To pomeni, da upaš da ti bo crknila?![]()
Btw, glede na to, da obstajajo trije 1.5 DCI motorji v Cliotih, 60, 85 in 100 konjski. Veš morda natančno, kje vse se ti motorji med seboj razlikujejo? Glede na podatke čiptunerjev bi se skoraj morali razlikovati tudi mehansko, saj je maksimalen prirastek moči pri vseh treh različen.
Glede na to, da so v enih renojevih modelih celo 1.5 dci motorji z 110 km in je le-teh motorjev kar dosti na naših cestah, se nam morda ponuja cenovno ugodna in zanimiva oblika tuninga manjših dizelskih mlinčkov v udomačenih cliih.
eFxx je napisal/-a:Uporabil iskanje, nisem o tem našel nič pametnega napisanega.
eFxx je napisal/-a:To pomeni, da upaš da ti bo crknila?![]()
mega_ne je napisal/-a:en kolega, ki ima 65PS ga je čipal na 80 in potem vgradil IC in brez čipanja prišel na slabih 100. potem je menjal še šobe, vendar je imel računalnik ene probleme pri prepoznavanju. kupil je tudi že turbino iz 100PS, samo se je zakompliciralo pri vgradnji - ne paše tako kot si je predstavljal, zato je turbina že na bolhi
al-basa je napisal/-a:mega_ne, zanima me kok si ti dav za znižanje avtomobila,ker sem tudi sam novopečenilastnik clia dci 101, in bi ga rad tko u izi mal poštimal
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov