Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To jul 21, 2009 2:49 pm

Tam ti ne pomaga niti čingum. :D
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ To jul 21, 2009 4:00 pm

2. del

Evo, že pred časom uspel stestirat gumo pri višji hitrosti - nekoliko več je šlo (koliko, ne bom javno objavljal); ima pa še rezerve. Skozi cel zavoj gume niso popustile niti za trenutek, vzmetenje je odlično opravilo svoje delo, čisto mirno (občutek je bil takšen, da sem mislil, da se peljem na zračni blazini), kot po tračnicah; sem bil kar malo presenečen - kot, da se pelješ naravnost. Brez kančka dvoma lahko rečem, da jim popolnoma zaupam. Čez par dni slučajno ponovil zadevo in dodal še zelo extremno zaviranje med vstopanjem v desni zavoj oz. v desnem zavoju, ki se kasneje še zapre(v primeru, da zgrešiš točko zaviranja se lahko mirno odpelješ naravnost proti naslednjemu izvozu). Guma ni popuščala prav nič, zagrabila pa celo toliko, da je pri visoki hitrosti notranja guma celo trenutno zablokirala (vsaj po spominu mislim, da se ABS ni aktiviral) in sem samo po občutku že v istem momentu zmanjšal silo na zavorni pedal.
Edino v dežju bom pač moral voziti nekoliko počasneje, kar pa bi že itak bil čas.

Torej so bile informacije o gumah kar točne in po vsem prebranem, nisem pričakoval nič več in nič manj kot točno to, kar sem do zdaj ugotovil. Zato lahko rečem, da sem popolnoma zadovoljen z izbiro pnevmatik in mi ni žal, da sem jih kupil.
Zdaj lahko samo še čakam, da vidim koliko bodo zdržale; pričakujem pa okoli 15-20% krajšo življenjsko dobo.

Simply, točno tako. Kar se tiče ovinkov na Šared mislim, da nima smisla pretiravat, saj tam asfalt ne dopušča nobene napake in je popoln nesmisel iskati nesrečo na relativno ozkem vozišču s kar nekaj prometa.

Tista Firehawk pošteno povedano niti ne vem, kakšne lastnosti obljubljajo. Vsekakor so za dež moja izbira proizvajalci Toyo in Yokohama z modeli za vsestransko uporabo; recimo Toyo T1-R, ipd. Tukaj se tudi Conti Sportcontact 3 odlično odreže in je odlična guma za vsestransko uporabo.

Sam sem nekako simpatizer japonske miselnosti izdelovanja gum, ki so za športno vožnjo nekako bolj orientirane ("udobje" v tem segmentu ne igra nobene vloge pri produktu), da v določenih pogojih ponujajo max, ki ga lahko dobimo medtem, ko se v slabših vremenskih razmerah temu primerno slabše obnesejo; še vedno pa so odlične za normalen stil vožnje, tudi nekoliko nad hitrostnimi omejitvami na naših cestah in ponujajo dovolj varnosti.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr jul 22, 2009 11:05 pm

simply je napisal/-a:Tam ti ne pomaga niti čingum. :D


:D
SlikaSlika
 
javornic
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: So maj 30, 2009 12:57 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a javornic So avg 01, 2009 12:28 am

Lp. Men drugace ta oblika Cliota ni vsec. Vendar zdaj sele opazam, da je nekaj posebnega. Cuvaj ga! :)
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So avg 01, 2009 8:50 am

Tudi jaz lahko napišem isto. Res je prelep ta Clio, sploh zdaj po nižanju. Barva je res huda, pa vsi ti zračniki, ki niso slepi kot pri leonu nitrotu. Čista desetka!
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Po avg 17, 2009 4:17 pm

Ker marsikje prebiram kregarijo o cenah servisov, vam lahko dam podatek o strošku 2. rednega servisa pri 40.000km (dejansko pa pri 38.745km - se je prižgala lučka in potovalni rač. je stalno opozarjal na servis).

Olje, vzel sem ga 6L, filter in tesnilo - 70€. Strošek dela na Renault servisu - 23€ z dolivanjem hladilne tekočine.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne avg 23, 2009 11:46 am

Toj drago. Jaz sem dal za passata takrat nekak 100€ pa je blo vse iz uradnega servisa :P .


Mal heca, knede. :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Pe mar 19, 2010 1:05 pm

že dolgo nič napisal v to temo in zopet je prišel čas, da kaj povemo, ker se je na avtu zgodil manjši upgrade, torej en remap.

Prvi občutki po remapu so nekako takšni, da avto od 3000vrt/min vleče približno z enakim momentom in ni čutit kot, da bi se trudil prilezti do 5000vrt/min, kot je bilo to pred remapom in je značilno za RS-a. Pospeševanje je zdaj nekoliko bolj enakomerno in tudi tistega brezveznega "sunka" pri 5500vrt/min ni toliko občutit. Vse to je zaznavno najbolj v 2.,3. in 4. prestavi.
Toliko zaenkrat, bo pa potrebno zdaj to preizkusiti še na ovinkih, kjer je bil ravno problem v temu, da si moral avto silit v višje vrtljaje a na meji zdrsavanja, kar pa je pomenilo, da se je izgubljalo hitrost na pospeševanju iz zavoja, saj se ni dalo najbolje dozirati plina pri visokih (nad 5500) vrtljajih. V primeru da pa so bili vrtljaji pod 5000, si pa enostavno čakal, da se zbudi pri okrog 5000-5500 in začne pošteno vleči.

Za točne podatke bi pa moral avto na valje pred remapom in po tako, da o pridobljenih Nm in KM tukaj nima smisla razpravljat.
Meni osebno je največ pomenilo, da se popravi ravno ta krivulja navora med 3000 in 5000 vrt/min in kot kaže naj bi to bilo uspešno opravljeno.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Pe mar 19, 2010 2:14 pm

Si imel kakšne probleme z avtom, odkar ga imaš?
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe mar 19, 2010 2:53 pm

_Pancho_ je napisal/-a:že dolgo nič napisal v to temo in zopet je prišel čas, da kaj povemo, ker se je na avtu zgodil manjši upgrade, torej en remap.

Prvi občutki po remapu so nekako takšni, da avto od 3000vrt/min vleče približno z enakim momentom in ni čutit kot, da bi se trudil prilezti do 5000vrt/min, kot je bilo to pred remapom in je značilno za RS-a. Pospeševanje je zdaj nekoliko bolj enakomerno in tudi tistega brezveznega "sunka" pri 5500vrt/min ni toliko občutit. Vse to je zaznavno najbolj v 2.,3. in 4. prestavi.
Toliko zaenkrat, bo pa potrebno zdaj to preizkusiti še na ovinkih, kjer je bil ravno problem v temu, da si moral avto silit v višje vrtljaje a na meji zdrsavanja, kar pa je pomenilo, da se je izgubljalo hitrost na pospeševanju iz zavoja, saj se ni dalo najbolje dozirati plina pri visokih (nad 5500) vrtljajih. V primeru da pa so bili vrtljaji pod 5000, si pa enostavno čakal, da se zbudi pri okrog 5000-5500 in začne pošteno vleči.

Za točne podatke bi pa moral avto na valje pred remapom in po tako, da o pridobljenih Nm in KM tukaj nima smisla razpravljat.
Meni osebno je največ pomenilo, da se popravi ravno ta krivulja navora med 3000 in 5000 vrt/min in kot kaže naj bi to bilo uspešno opravljeno.



Super... kdo ti pa je čipal če ni skrivnost...
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Pe mar 19, 2010 3:09 pm

Problemov z avtom popolnoma nobenih, približujemo se pa št. 50.000km.

Remap je "delo" nizozemskega tunerja Fastchip. Novo mapo pa smo naložili kar sami oz. kolega.
Zadnjič spremenil _Pancho_, dne Pe mar 19, 2010 5:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Uporabniški avatar
Rey
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Ne mar 15, 2009 9:21 pm
Kraj: Ankaran

Napisal/-a Rey Pe mar 19, 2010 4:51 pm

Tej RSi so res prave rakete. Sicer s tem novim se nisem še vozil, je pa imel bratranec Clio 2 RS (172) in je kr letelo :D

Pancho si mogoče iz Premančana? tam sem parkrat vidu enega modrega RSa? Drugače pa te ni nič videt na cesti...zgleda da sva ob različnih urah "okoli" :)
 
Uporabniški avatar
Mr. andrew
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne avg 19, 2007 6:10 pm

Napisal/-a Mr. andrew Sr mar 24, 2010 3:23 pm

pancho... kje si naredu servis za 23€??? ker mi Snoj v črnučah hoče vzet 50€ če prinesem svoj material...
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ So mar 27, 2010 8:46 pm

Servis sem delal v Luciji (Portorož) na Renaultu.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Po apr 12, 2010 6:18 pm

evo, da še jaz nekaj povem na to temo...Danes sem pelljal od kolega Cliota R27 in moram reči, da je lega na cesti zares odlična,ceste se zelo zelo dobro drži, volan je super, kljub trdoti gre avto zelo lepo čez luknje vendar pa me je malo zmotila ena sama stvar in to je moč avta....sam imam Audija a3 2.o tdi DSG(170hp) in moram reči, da ta clio ni prav veliko hitrejši tja do enih 100km/h....seveda je hitrejši ampak se mi zdi malo premalo razlike gleda na to, da naj bi bil to skoraj dirkalnik moj pa je malo "močnejši" serijski avto....tudi v en pač določen klanec sem se jaz s svojim peljal recimo 125-130km/h s Cliom pa sem šel 135-140km/h....nevem no pričakoval sem malo več za teh 200 konjičkov...je tudi res, da je moj dizel več navora in pač tudi drugačen občutek ampak se je žće po tem klancu videlo, da GROZNE razlike ni....drugače pa super igračka res prava petarda samo mogooče bi bilo to z turbino malo drugače:Dbrez napadov prosim samo povem kakor se mi pač zdi in kakor je bilo...
 
Uporabniški avatar
error 90
Uporabnik
 
Prispevkov: 1043
Pridružen: Ne nov 23, 2008 1:29 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a error 90 Po apr 12, 2010 7:25 pm

Saj kaj češ pa pričakovat. 170KM vs 200KM tudi ni tako velika razlika.

Tale faza mi je veliko bolj všeč kot pa ta nova.
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po apr 12, 2010 7:28 pm

kstelc je napisal/-a:evo, da še jaz nekaj povem na to temo...Danes sem pelljal od kolega Cliota R27 in moram reči, da je lega na cesti zares odlična,ceste se zelo zelo dobro drži, volan je super, kljub trdoti gre avto zelo lepo čez luknje vendar pa me je malo zmotila ena sama stvar in to je moč avta....sam imam Audija a3 2.o tdi DSG(170hp) in moram reči, da ta clio ni prav veliko hitrejši tja do enih 100km/h....seveda je hitrejši ampak se mi zdi malo premalo razlike gleda na to, da naj bi bil to skoraj dirkalnik moj pa je malo "močnejši" serijski avto....tudi v en pač določen klanec sem se jaz s svojim peljal recimo 125-130km/h s Cliom pa sem šel 135-140km/h....nevem no pričakoval sem malo več za teh 200 konjičkov...je tudi res, da je moj dizel več navora in pač tudi drugačen občutek ampak se je žće po tem klancu videlo, da GROZNE razlike ni....drugače pa super igračka res prava petarda samo mogooče bi bilo to z turbino malo drugače:Dbrez napadov prosim samo povem kakor se mi pač zdi in kakor je bilo...

sj se ti cist prou zdi.sj neki velik hitrejsi po ravnini ne more bit.v ovinkih se pa zgodba cist sopremeni.
drgac pa 10km/h vecja hitrost na vrhu klanca je kar precej pa kokr kol uzames
Ni vse res kar napišem
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Po apr 12, 2010 7:32 pm

nevem no sej pravim, da je vse lepo in prav samo, da sem pač malo več pričakoval od tega avta...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po apr 12, 2010 7:56 pm

kstelc je napisal/-a:nevem no sej pravim, da je vse lepo in prav samo, da sem pač malo več pričakoval od tega avta...


j*** ga ni tdi power to :lol: :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Po apr 12, 2010 8:22 pm

kstelc je napisal/-a:nevem no sej pravim, da je vse lepo in prav samo, da sem pač malo več pričakoval od tega avta...


ni se ti zdelo taka razlika zato ker tole je atmosferc in vleče od 0-100 konstantno, tvoj je pa turbinc in ima pri pospeševanju sunek, katerga potem kasneje zmanjka. kle je razlika....če postaviš avta skupej in štartaš od 0, potem vidiš da občutek vara :) sicer pa, kot je nekdo že reku, clio 197 ni avto za naravnost, njegov dom so ovinki, kjer mu enostavno ni para v razredu, oz lahko tud v kakšen višji segment poseže BP. ;)
Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost