CockroaC je napisal/-a:Kaj se "kako se pelje čez luknje" da zmerit kak drugače ko po občutku?
Doche je napisal/-a:Ma nevem lej jaz se za 1500eur nebi blamiral sebe in svojega imena. Ker Kw V3 ni isto kot obične fedre. In vsako resno podjetje vedno išče izboljšave. Če je niso našli pač nebi prodajali tega za toliko denarja oz sploh nebi izdelali podvozja.
_Ozi_ je napisal/-a:CockroaC je napisal/-a:Kaj se "kako se pelje čez luknje" da zmerit kak drugače ko po občutku?
Seveda. Najboljši način je izmerit pospešek telesa, manj razdaljo odmika le tega. Manjši kot je pospešek bolj udoben bo občutek voznika. Predstavljaj si, da si v dvigalu, ki se začne dvigovati. Za dvigala mislim, da je hitrost dviganja/spuščanja omejena. Torej, če imava zdaj v spominu kako je v dvigalu, ki se dviguje/pospeši do predpisane hitrosti, si zdaj zamisli kako bi bilo, če bi to dvigalo pospešilo 4-5x hitrej do te hitrosti. Bi bil prijeten občutek? Mogoče ni tako dober primer, ampak zadane bistvo. Omenjeno je pospešek samo v z-osi. Imamo pa še x in y - vse to se lahko izmeri z accelerometrom in primerja.
Npr. za iPhone se dobi aplikacija "Vibration". iPhone ima accelerometer za x,y in z os, ki je zelo natančen - na 0,02g.![]()
Idealno za izmerit in primerjati podatke kadar po občutko ni dovolj.Doche je napisal/-a:Ma nevem lej jaz se za 1500eur nebi blamiral sebe in svojega imena. Ker Kw V3 ni isto kot obične fedre. In vsako resno podjetje vedno išče izboljšave. Če je niso našli pač nebi prodajali tega za toliko denarja oz sploh nebi izdelali podvozja.
Mogoče veš, če Brembo prodaja navrtane diske?
error 90 je napisal/-a:Joo spet boste zasrali temo tako kot v B3yBo-ovi temi. Puste človeka naj dela kar hoče.
Damjan najbolše bo da zamenjaš feltne z nekimi replikani in jih pobarvaš v kako gay flurostenčno barvo ker to bo pa vsem všeč. Ja pa feltne na rob obvezno![]()
alanq4 je napisal/-a:Glede diskov je tud dobra fora ja, sem na Grobniku s klasičnimi diski in dobrimi ploščicami po par krogov zaporedoma zaviral kasneje kot večina in nobenih problemov, ni razpok ni vibracij. Navrtani imajo plus da se še malo bolje hladijo in za na dirko so ok ker se jih menja pogosto.
182: 24.3 & 50.4 N/mm F/R
182 Cup: 31.9 & 56.5 N/mm F/R
182 Trophy: 31.9 & 56.5 N/mm F/R
Eibach Pro-kit 18-27 N/mm & 28-70 N/mm progressive
Eibach Sportline 18-27 N/mm & 40-85 N/mm progressive
Symon je napisal/-a:Tudi Eibach coiloverji so mehkejši kot original podvozje od Integre Type R. Zanimivo kajne?
damjan je napisal/-a:potem pa ga počasi konzerviram za zimsko spanje
hvala za razumevanje
damjan je napisal/-a:za zimo ciljam na nekaj majhnega,uporabnega,ne predragega in mogoče celo 4 kolesno gnanega....nevem..bomo še videli kako se bodo stvari razplele...
sicer je pa pri hiši še kar nekaj avtomobilov tako da nebo problema:)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov