Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort Če feb 01, 2007 7:39 pm

Komi že čakam na kakšne slikce!!!! :D
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če feb 01, 2007 8:02 pm

Ne ga dražit z RWD-jem, bomo že videli kaj ma v planu ;)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če feb 01, 2007 10:10 pm

leoCar je napisal/-a:Pa le razmišljaš v to smer , da bi jo naredo RWD :roll: ; mogoče najdeš kakšno 33 4X4 ruknjeno ali pa samo zadnjo osovino pa kardan in menjalnik, ki je pri tebi zanič, če se ne motim, to bi pa bil projekt!


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Slika
Slika

No realnost je taka, da najbrž letos ostanem na FWD in potem avto počasi porihtam v RWD :twisted:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
samekk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1129
Pridružen: To mar 29, 2005 12:37 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a samekk Če feb 01, 2007 10:17 pm

alan, kaj tist piše permanent :?: :P :P
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Če feb 01, 2007 10:22 pm

svaka čast.še neki mi povej...a navadna 33 (beri: ne 4wd) ma dosti placa na podvozu za gred na zadnji diferencjal? ponavadi imajo avti tist tunel po podvoozju kamor se skrije ta gred
 
Uporabniški avatar
škoda
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: Po nov 01, 2004 9:32 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a škoda Če feb 01, 2007 11:20 pm

Alen kdaj bo fertik??

Že komi čakam, da ns popelješ mal pokazat brezpotja rudnika! :twisted:
SKODA TEAM SLOVENIJA
www.skoda-team.com
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če feb 01, 2007 11:28 pm

fičfirič je napisal/-a:svaka čast.še neki mi povej...a navadna 33 (beri: ne 4wd) ma dosti placa na podvozu za gred na zadnji diferencjal? ponavadi imajo avti tist tunel po podvoozju kamor se skrije ta gred



a to tebe skrbi da bo delalo probem? hehe..bo itaq alan primu fleks v roke in bo vso plocevino odspodaj odfleksal, tko da bodo ostali samo nosilni profili, roll bar, tako da po lepo vidu kdaj mu bo odzadaj driftalo, ker bo kardan dubu 3x vecje obrate in mu bo samo pihalo po kabini..avtomatska klima ;)
drugace fanj to....samo tko naprej...pa upam da s tvojo konjenico ne bos kardana ulomu :)
lP
Slika
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Pe feb 02, 2007 2:07 pm

Saj sem vedel :D Lepo in pohvalno stari :bow Menjalnik normalno paše na mašino, ali pa treba kaj inprovizirat? Kako je pa z podvozjem, ma enake pritrdilne elemente, kot navadna 33 FWD?? Ta projekt je pravi užitek spremljati, samo na obilico slik in pa kakšnih filmčkov ne pozabi ;) RWD =I :wink: :wiihuu :___o
BMW E46
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe feb 02, 2007 8:33 pm

Menjalnik paše, prema paše, edino tunel ima še par pritrdilnih mest za ležaje kardana.
Zadeva gre dokaj brez problema skupaj, ampak se vedno lahko kaj zalomi zato bom o tem pisal, ko bo projekt v izdelavi.
Sedaj je prioriteta prednji del podvozja, da bo dober grip sprednjih koles.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Pe feb 02, 2007 8:34 pm

:shock:
kaj bo nastalo iz te alfe na koncu? avion, podmornica, morda časovni stroj.....?
noro, kar tako naprej ;)
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Ne feb 04, 2007 12:16 am

a pa kako športno podvozje ne pride u poštev? ga je lažje zdriftat z mehkim a? te 33 so mele na enih modelih tud neke bl športne kolkr vem.....pomoje na P4 in Q4 modelih.to bi ti mogu vedet... 8)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne feb 04, 2007 1:01 pm

Problem je da je že sama zasnova mal zgrešena na 33-ki. Mene ne matrajo vzmeti in blažilci ampak vpetja rok in samo zvijanje sprednjega dela avta. Naredil bom spodnji strutbar in dve vzdolžne povezave tako da se znebim zvijanja, potem pa bom dal gor druge roke (manj zluftane in zvite kot moje :D ) in zamenjal vse gumice z homemade "powerflex pušami. ajprej pa moram cel sprednji del spraviti v tovarniške mere, ker je rahlo raztegnjeno vse :shock: :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič To feb 06, 2007 1:37 pm

jst mam eno (divjo) idejo zate.če bi rad še posegel po višjih konjenici bi bil tale boxer zelo pripraven za predelavo na supercharger.pač kompresor ki lavfa na jermen ki ga žene glavna gred (za tiste ki mogoče ne vedo).

tak poseg je naredil "hemingway" z svojo fiesto ki jo vidite že na vsakem dragu....
"supercharger" ni tko občutliva stvar kakor turbina ter se tudi vrti na podobnih obratih kot glavna gred ter je v pogledu z turbino skoraj neuničliva zadeva ter jo dobiš tudi za male pare rablejno....
kar se montaže tiče pa bi jo zmontiran kr lepo na sesalni kolektor alfe.....ravno tam kjer piše "16V" (prej bi seveda izrezal kvadratno luknjo za dotok zraka,originalno pa zatesnil)

recimo primer kompresorja:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/eaton-f1 ... 2183QQrdZ1
zgornja odprtina (4 vijaki na sliki) pride iz filtra....
spodnja odprtina (8 vijakov na sliki) pa je kompresijski del ki bi ga privil ter zatesnil na sesalni kolektor

vse kar ti še preostane je da nekako povežeš jermenico glavne gredi ter jermenico kompresorja (tlak uravnavaš pa z velikostjo jermenic ter tako obrate kompresorja)

seveda bi moral glede original motorja postopati podobno kot pri predelavi na turbo (nižanje kompresije,nastavljanje elektornike......)

še hemingwayeva predstavitev njegove fieste....
http://video.google.com/videoplay?docid ... percharger

Tole je bla le ena moja divja ideja pač......je lepo pa malo sanjarit :oops: :D
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To feb 06, 2007 5:24 pm

Hehe, zgleda še nisem nikjer omenil, čeprav je že toliko strani. Zaenkrat delam na NA motorju, želja pa je po turbo ali kompresorju.
Imam že s temi konji veliko dela, ker vse ostalo na avtu trpi. Problem je da je 33-ka 1.7 16V že tako na meji z materiali v menjalniku in tudi podvozje ter karoserija sta komaj še dovolj.

Sem tudi že iskal od subaruja turbo motor za notri, ampak potem to ni več alfa tako da sem opustil zadevo.

Prioritete sem napisal, tako da zaenkrat ne bo nič s kakim prisilnim polnjenjem, ker to potegne za sabo ogromno stvari in s tem tudi denarja.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Po feb 12, 2007 1:50 pm

kako napreduje zdaj projekt? mislim da nas vse zanima :lol:
prlimi kako slikco da vidmo kako se zadeva sestavlja.....
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po feb 12, 2007 2:43 pm

Bolj malo časa mam trenutno.
Rwd bo itak še počakal par mesecev. Ko bo lepše vreme, pa bo sigurno kak update :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To feb 27, 2007 8:55 pm

Evo malo sem se igral s sprednjim delom podvozja

Prej so stala kolesa takole

Slika

Malo razdiranja

Slika

Slika

Slika

Serijsko je zgoraj vpeta vzmetna noga takole:

Slika

Jaz sem zadevo rahlo premaknil (luknje so že izvrtane) in tako pridobil 1cm na vrhu

Slika

Potem pa je sledila predelava vpetja spodnjega končnika na roki

Slika

Slika

Slika

Evo takole pa sedaj stoji kolo (zraven še slika od prej)

Slika

Jutri še drugo stran sestavim, potem pa bom še malo predelal vpetje blažilca na pesto, da se bo dalo še malo nastavljati nagib (nekaj sem že lani predeloval)
.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort To feb 27, 2007 9:18 pm

Tvoje slike pa zmerej rad pogledam, car si nimaš kej kr tko naprej!! ;)
(z slikami in predelavami)

Kako si se pa odloču glede zadnjega pogona?? :D
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To feb 27, 2007 9:43 pm

Bo spet za odtenek bol stabilna na prednji osi, za zadjo pa tak bolše če sama uide is smeri , da lažje zadriftaš :P
No kako je z RWD???
BMW E46
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov