No pa da po dolgem času malo obudim temo
Čez zimo se je nabralo kar nekaj delov...
No pa začnimo
Novo olje+filter
in ker imam sedaj obnovljeno sklopko(ki se mi sploh ne dopade), sem nabavil novo od Sachsa...
pa karbonski pokrovček olja...(hvala ALANSport)
obnovljen zaganjač(ker me zdajšnji nekaj zaje****)
...nov hladilnik olja, pletene cevi in adapter z možnostjo vgradnje senzorjev...
...kromiran nosilček alternatorja...
...kromiran wastgate...
pred obdelavo:
zbrušen in spoliran:
in končni izdelek:
...kromiran nosilec ventilatorja(od hladilnika vode)
pred obdelavo:
po obdelavi:
...kromiran pokrov ventilov...
pred obdelavo:
Speskan in z odstranjenimi odvečnimi nosilčki:
zbrušen in spoliran:
pa še kromiran:
in pa seveda novo tesnilo za pod pokrov:
...no pa sem ga le dočakal...nov aluminijast hladilnik vode(50mm), brez vgrajenega oljnega hladilnika(kot ima original). Da bo lažje dihala poleti
...pa še z obnovljenim ventilatorjem in novim nosilcom
...pa primerjava star vs. nov
...še enkrat..
...in še enkrat..tukaj se lepo vidi razlika v debelini...
...nov poliran+kromiran alternator...
...no pa za konec še vgrajeni števčki za temperaturo olja, pritisk turbine in pritisk olja...
Pa še bi se našla kakšna malenkost, ma za enkrat je dovolj.
Sedaj pa počasi sestavit do konca kar je še ostalo, ker je sezona pred vrati
LP, Marko