

CupraR je napisal/-a:No smo zadevo še na valarje dal, ker me je firbec matral kolk je resnice o ABT čipuker sm bil kr mal skeptičen.
Evo meritve od avtoeletronike (chiptunning.si):
Max moč 283.7 KM@6375rpm (240 na kolesih), (tovarniško 285.0KM pri 6000rpm) .
Max navor: 352.2NM@3650; (tovarniško 360NM ; 2500-5000rpm).
Če koga graf zanima pa lahk tut nalimam, sam morm skenirat še oz poslikat.
Cicero je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:No smo zadevo še na valarje dal, ker me je firbec matral kolk je resnice o ABT čipuker sm bil kr mal skeptičen.
Evo meritve od avtoeletronike (chiptunning.si):
Max moč 283.7 KM@6375rpm (240 na kolesih), (tovarniško 285.0KM pri 6000rpm) .
Max navor: 352.2NM@3650; (tovarniško 360NM ; 2500-5000rpm).
Če koga graf zanima pa lahk tut nalimam, sam morm skenirat še oz poslikat.
Če te bo zanimala nadgradnja bremz, se priporočam.
Ravno danes nadgradil svoje ( serijsko 347x30 enobatne) na 350x34mm 6 batne
http://static.album.email.si/5/2/602652 ... pu62mY.jpg
TOYOTA je napisal/-a:cuprar...si se mogoče ti danes vozil malo pred 8 mimo wtc-ja....lepo sedejo črne feltne na bel avto, če nisi bil sorry za OT
CupraR je napisal/-a:Cicero je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:No smo zadevo še na valarje dal, ker me je firbec matral kolk je resnice o ABT čipuker sm bil kr mal skeptičen.
Evo meritve od avtoeletronike (chiptunning.si):
Max moč 283.7 KM@6375rpm (240 na kolesih), (tovarniško 285.0KM pri 6000rpm) .
Max navor: 352.2NM@3650; (tovarniško 360NM ; 2500-5000rpm).
Če koga graf zanima pa lahk tut nalimam, sam morm skenirat še oz poslikat.
Če te bo zanimala nadgradnja bremz, se priporočam.
Ravno danes nadgradil svoje ( serijsko 347x30 enobatne) na 350x34mm 6 batne
http://static.album.email.si/5/2/602652 ... pu62mY.jpg
Če se bo kaj štimalo pr zavorah, veš da si prvi ki ga kontaktiram![]()
BTW čist tko: pašejo katere čeljusti gor na 345*30 da ni potrebe po menjavi diskov?? Ker mism da ma večina Porschejev čeljusti za 32mm diske. Ni mi jasno zakaj niso dal gor takih diskov kot jih je mel prejšni R32 (tako kot so ti mel pol na Leonu)
Aja pa mi lahko ti kej svetuješ glede blow-off-a. Forge ali pride še kaj drugega v poštev?? Od Forga sm vidu da ubistvu se dobi komplet alu ventil+rabiš dokupit adapter, ki je ubistvu za blow-off. Oz se pač samo adapter nabavi, pa ostane obstoječ ventil.
Pr ostalih firmah pa nism opazu da bi kaj mel za močnejše 2.0TFSI
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov