Žal ali pa tudi ne žal je s takimi avti tako, komot vložiš nekaj tisoč evrov, in komot te avto na leto stane več kot je vreden, a jebat ga še vedno se navkljub starosti pelješ bolje kot v sodobnih avtih, ki so recimo 2 klasi nižje - kar verjetno zelo dobro veš saj si prej imel tisti "mali jajček" imenovan BMW 3

. Tako, da veš da taki 7-ica navkljub precej starejšemu letu rojstva po kvaliteti vožnje sodobni avti srednjega razreda ne pridejo blizu.
Lepo je pa, da ostajaš na elektronskem podovzju, večina ljudi, ko jim enkrat spusti dušo, pač zamenjajo za klasično, ker je el. predrago, tudi za moj avto stane orginal približno enako (4x 700 € po amortizerju pred leti, zdaj je verjetno že 800 €), neorginal se pa ne dobi, in vem, da potem večina lastnikov menja za klasično, ker vsi 4-je klasični amortizerji stanejo manj kot eden elektronski - enako je verjetno tudi pri tej 7-ici. Na srečo si dobil aftermarket zadevo, ki je več kot pol cenejša. Jeba pa je, če tega ne bi dobil avto pa bi obstajal samo z elektronskim - tudi taki primeri se najdejo, a verjetno le pri itajlanih

, ob tem ti pa zadevo začinijo še s tem, da se jih več ne da dobiti...

Kaj te je pa pri elektroniki hecalo?