
HPF je napisal/-a:Pa tudi če bi se šlo samo za občutek na pedalu, bi to lahko bilo dovolj, glede na to da hodi na Grobnik. Po parih krogih tam in močnejšem zaviranju je na gumijastih cevkah občutek, kot da stopiš na drek, ne pa da si pohodo bremzo. Je pa res, da so ploščice in diski v tem primeru bolj pomembni. On pač gre v detajle, kar je po mojem mnenju super.
Damjan, keep up the good work.
HPF je napisal/-a:Pa tudi če bi se šlo samo za občutek na pedalu, bi to lahko bilo dovolj, glede na to da hodi na Grobnik. Po parih krogih tam in močnejšem zaviranju je na gumijastih cevkah občutek, kot da stopiš na drek, ne pa da si pohodo bremzo. Je pa res, da so ploščice in diski v tem primeru bolj pomembni. On pač gre v detajle, kar je po mojem mnenju super.
Damjan, keep up the good work.
airmike je napisal/-a:HPF je napisal/-a:Pa tudi če bi se šlo samo za občutek na pedalu, bi to lahko bilo dovolj, glede na to da hodi na Grobnik. Po parih krogih tam in močnejšem zaviranju je na gumijastih cevkah občutek, kot da stopiš na drek, ne pa da si pohodo bremzo. Je pa res, da so ploščice in diski v tem primeru bolj pomembni. On pač gre v detajle, kar je po mojem mnenju super.
Damjan, keep up the good work.
Pomembno je zavorno olje. In če daš pletene cevi lahko daš zavorno olje z višjim vreliščem. Takšno olje je pa preagresivno za navadne cevi. Eni pač nikoli ne bojo razumeli kaj pomeni 5x zapored bremzat na polno ker se nikoli ne peljejo tak hitro da bi to izkusili.
error 90 je napisal/-a:Saj bo že napol dirkalnikA si vse naročil iz anglije? Zavorne ploščice so tudi na spedenaj.si.
Všečno
zigyec je napisal/-a:js bi mel tut tak avto
airmike je napisal/-a:HPF je napisal/-a:Pa tudi če bi se šlo samo za občutek na pedalu, bi to lahko bilo dovolj, glede na to da hodi na Grobnik. Po parih krogih tam in močnejšem zaviranju je na gumijastih cevkah občutek, kot da stopiš na drek, ne pa da si pohodo bremzo. Je pa res, da so ploščice in diski v tem primeru bolj pomembni. On pač gre v detajle, kar je po mojem mnenju super.
Damjan, keep up the good work.
Pomembno je zavorno olje. In če daš pletene cevi lahko daš zavorno olje z višjim vreliščem. Takšno olje je pa preagresivno za navadne cevi. Eni pač nikoli ne bojo razumeli kaj pomeni 5x zapored bremzat na polno ker se nikoli ne peljejo tak hitro da bi to izkusili.
Neyo-Neyo je napisal/-a:Lep clio sem ga videl nekaj časa nazaj na GTi meetu na brničevi. Sploh so mi padli v oči zadnji izpušni lonci
MyWay! je napisal/-a:Če so 8J imajo 7,7 kg.
damjan je napisal/-a:
OZ ultraleggera z gumo je težka 14.2 kg
airmike je napisal/-a:damjan je napisal/-a:
OZ ultraleggera z gumo je težka 14.2 kg
Skor tolk kot moje 13keZa predstavo kak lahke felge maš
damjan je napisal/-a:airmike je napisal/-a:damjan je napisal/-a:
OZ ultraleggera z gumo je težka 14.2 kg
Skor tolk kot moje 13keZa predstavo kak lahke felge maš
u jebemo...sam res so laaaaahke...napram originalnim je razlika več kot očitna...in tudi vizualno je dosti lepše:)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov