Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To jul 15, 2008 10:01 pm

dej povej malo kje si dobil ta kljuc in kako si poreskal oz postruzu da je kljuc enak tvojem kljucu da pase v tvojo kljucavnico in vskladil daljincka z avtom...... :)
zgleda zelo lepo ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jul 16, 2008 12:52 am



to ni ok opcija ker hladilnika za olje mam ze 2, en je olje/zrak drug je pa olje/voda.

skull: senzor mora bit v karterju, ker je tm najbolj vroc olje. sicer je drgac temperatura olja popolnoma brezvezen podatek ce se vozis po cesti, sam je pa res da lepo zgleda :)

drgac pa v mojga pride tole:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0251336435

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0235249658

komi najdu igle v takem stilu :D
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jul 16, 2008 7:20 am

Voith je napisal/-a:


to ni ok opcija ker hladilnika za olje mam ze 2, en je olje/zrak drug je pa olje/voda.

skull: senzor mora bit v karterju, ker je tm najbolj vroc olje. sicer je drgac temperatura olja popolnoma brezvezen podatek ce se vozis po cesti, sam je pa res da lepo zgleda :)

drgac pa v mojga pride tole:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0251336435

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0235249658

komi najdu igle v takem stilu :D


tole se pa s tabo ne strinjam, da je olje najbolj vroce v karterju. Jaz imam karter iz aluminija, da mi olje hladi, torej je olje najbolj vroce tam kjer se nakopici najvec toplote (to je okoli zgornjega dela cilindra in glave). drugace pa dobis tudi tak adapter brez prikljuckov za olje, ampak samo za senzorje. ce bos ga dal res v karter pa pazi da ti ne bo prevec vn strlel in da ga ne bos kje pobral na cesti...ker pol itaq sam ves kaj sledi... ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Sr jul 16, 2008 8:32 am

Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jul 16, 2008 10:50 am

Dariooo je napisal/-a:
tole se pa s tabo ne strinjam, da je olje najbolj vroce v karterju. Jaz imam karter iz aluminija, da mi olje hladi, torej je olje najbolj vroce tam kjer se nakopici najvec toplote (to je okoli zgornjega dela cilindra in glave). drugace pa dobis tudi tak adapter brez prikljuckov za olje, ampak samo za senzorje. ce bos ga dal res v karter pa pazi da ti ne bo prevec vn strlel in da ga ne bos kje pobral na cesti...ker pol itaq sam ves kaj sledi... ;)

LP


js mam karter iz magnezija pa hladilna rebra ma po spodnji strani. seprav vseskp 3x hlajen ole :)

mislm da ga bom probu nekak zdruzt s senzorjem za nivo olja.. bomo vidl.

sm pa zanc bral tocno razlago zakaj mora bit senzor v karterju in ne na pretocnem mestu, sam se zdele ne spomnm tocn zakaj ze, googlat se mi pa tut neda..
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jul 16, 2008 4:27 pm

Voith je napisal/-a:


to ni ok opcija ker hladilnika za olje mam ze 2, en je olje/zrak drug je pa olje/voda.

skull: senzor mora bit v karterju, ker je tm najbolj vroc olje. sicer je drgac temperatura olja popolnoma brezvezen podatek ce se vozis po cesti, sam je pa res da lepo zgleda :)

drgac pa v mojga pride tole:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0251336435

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0235249658

komi najdu igle v takem stilu :D


Kako lahko izjaviš da je temp. olja popolnoma brezvezen podatek?? To je taka lovska da je groza in strah. Kot prvo ti kaže kdaj se je olje in motor segrelo na delovno temperaturo, tako da veš kdaj lahko avto šponaš, in kot drugo ti pokaže kdaj si s šponanjem pretiraval in je boljše da se malo umiriš oz. si vgradiš dodaten hladilnik olja.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jul 16, 2008 5:57 pm

pri serijskem avtu je to popolnoma ampak POPOLNOMA nekoristen podatek.
olje je segreto pribljizno v casu segrevanja vode do delovne temperature krat 2.

in tut na pretocno mesto se tipalo ne montira ampak se ga da v zbiralnik olja, to je v karter ali pri dry sistemu v rezervar za olje.

pri raznih predelavah, ki niso stestirane 10.000x preden so postavljene na cesto, pa tak instrument pride ze bolj v postev. se pa to drugac uporablja na dirkalnih avtomobilih in NE na serijskih. kot je tut vidt na 99.9% serijskih avtomobilov.

pri serijskih avtomobilih se (je) s pridom uporabljal samo na zracno/oljno hlajenih avtomobilih, pri vodno hlajenih pa NE. to pa zato ne, ker je podatek o temperaturi olja + vode spet v 99.9% TOTALNO BREZVEZE.

tko da to precej enostavno izjavim tudi ce nisem v lovskem drustvu in zacuda se z mano strinjajo vsi proizvajalci avtomobilov na svetu?
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr jul 16, 2008 6:31 pm

Voith je napisal/-a:pri serijskem avtu je to popolnoma ampak POPOLNOMA nekoristen podatek.
olje je segreto pribljizno v casu segrevanja vode do delovne temperature krat 2.

to se pa ne strinjam. moj audi a4 1,9tdi se je če gledamo olje segrel v nekje 5km po avtocesti oz. 4ih minutah po mestu, če pa gledam vodo pa v 2h kilometrih po avtocesti oz. 2h minutah po mestu. meni se to ne zdi zanemarljivo...

senzor za temp olja je bil v čepu za menjavo olja, deloval je 100% najbolj točno... ker tudi ko je bilo odstopanje v olju (čez 110 stopinj), se je cager za vodo komaj da premaknil...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jul 16, 2008 6:47 pm

Voith je napisal/-a:pri serijskem avtu je to popolnoma ampak POPOLNOMA nekoristen podatek.
olje je segreto pribljizno v casu segrevanja vode do delovne temperature krat 2.

in tut na pretocno mesto se tipalo ne montira ampak se ga da v zbiralnik olja, to je v karter ali pri dry sistemu v rezervar za olje.

pri raznih predelavah, ki niso stestirane 10.000x preden so postavljene na cesto, pa tak instrument pride ze bolj v postev. se pa to drugac uporablja na dirkalnih avtomobilih in NE na serijskih. kot je tut vidt na 99.9% serijskih avtomobilov.

pri serijskih avtomobilih se (je) s pridom uporabljal samo na zracno/oljno hlajenih avtomobilih, pri vodno hlajenih pa NE. to pa zato ne, ker je podatek o temperaturi olja + vode spet v 99.9% TOTALNO BREZVEZE.

tko da to precej enostavno izjavim tudi ce nisem v lovskem drustvu in zacuda se z mano strinjajo vsi proizvajalci avtomobilov na svetu?


Očitno nisi še nikoli imel cagerja za temp. olja v avtu, jaz sem pa v zadjnih 8 letih to vedno imel tkao v dizlih kot v bencinarjih. Verjami pa v kar hočeš, eni verjamejo tudi v bogove, dedke mraze...
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jul 16, 2008 7:47 pm

malo denarja malo muzike, ampak za v polico bo dovolj :)

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jul 16, 2008 8:08 pm

maky je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:pri serijskem avtu je to popolnoma ampak POPOLNOMA nekoristen podatek.
olje je segreto pribljizno v casu segrevanja vode do delovne temperature krat 2.

to se pa ne strinjam. moj audi a4 1,9tdi se je če gledamo olje segrel v nekje 5km po avtocesti oz. 4ih minutah po mestu, če pa gledam vodo pa v 2h kilometrih po avtocesti oz. 2h minutah po mestu. meni se to ne zdi zanemarljivo...

senzor za temp olja je bil v čepu za menjavo olja, deloval je 100% najbolj točno... ker tudi ko je bilo odstopanje v olju (čez 110 stopinj), se je cager za vodo komaj da premaknil...


sej sm reku. ni cist tocno ampak olje se segreje v pribljizno 2x tok casa kot se voda.

in ko je olje enkat na delovni temperaturi je popolnoma useeno kaj delas ti s serijskim avtom, dokler je temperatura vode normalna. zato tut nimajo serijski avti tega instrumenta, ker je brezvezen, oziroma je tok pomemben za voznika kot recimo temperatura amortizerjev.

Skull23 je napisal/-a: Verjami pa v kar hočeš, eni verjamejo tudi v bogove, dedke mraze...


torej hoces rect, da si ti ultimativno pametnejsi od vseh avto industrij in jaz verjamem v bozicka? zakaj vseh 99.9% serijskih avtov prezivi brez tega stevcka ce je po tvoje tako ZELO pomemben? pa vemo da je velik takih, ki svoje avte zgejo nonstop.

tut js ga bom montiral zato, da bom vedu kdaj lahko porinem gas v dilo, samo to mislm pocet na motorju, ki bo imel 100+ konjev na cilinder in se mi tle zdi ze upraviceno. za razne 2.0 kavne mlincke s 120 konji je pa to samo sminka.

zdj mi pa se povej kok downforce-ja naredi tale spojler na zadni haubi tega audija, ker zihr ce ma ta oljni stevcek tak epski pomen, pol ti tale spojler najmanj tire polaga po tleh.
 
Uporabniški avatar
ervin30
Uporabnik
 
Prispevkov: 1423
Pridružen: Pe okt 13, 2006 2:52 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a ervin30 Če jul 17, 2008 7:30 am

to misliš ti dat v polico? :shock: si ziher da se nebo posedla od teže? :) edino če jo boš iz lesa izrezal
Dobra ko bbska.
stara,okrogla, malo bolj siroka ..v svojih najbolsih letih pregresno draga .. zaj parkrat rukjena pa ze dostopna...
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če jul 17, 2008 8:58 am

Voith je napisal/-a:
maky je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:pri serijskem avtu je to popolnoma ampak POPOLNOMA nekoristen podatek.
olje je segreto pribljizno v casu segrevanja vode do delovne temperature krat 2.

to se pa ne strinjam. moj audi a4 1,9tdi se je če gledamo olje segrel v nekje 5km po avtocesti oz. 4ih minutah po mestu, če pa gledam vodo pa v 2h kilometrih po avtocesti oz. 2h minutah po mestu. meni se to ne zdi zanemarljivo...

senzor za temp olja je bil v čepu za menjavo olja, deloval je 100% najbolj točno... ker tudi ko je bilo odstopanje v olju (čez 110 stopinj), se je cager za vodo komaj da premaknil...


sej sm reku. ni cist tocno ampak olje se segreje v pribljizno 2x tok casa kot se voda.

in ko je olje enkat na delovni temperaturi je popolnoma useeno kaj delas ti s serijskim avtom, dokler je temperatura vode normalna. zato tut nimajo serijski avti tega instrumenta, ker je brezvezen, oziroma je tok pomemben za voznika kot recimo temperatura amortizerjev.

Skull23 je napisal/-a: Verjami pa v kar hočeš, eni verjamejo tudi v bogove, dedke mraze...


torej hoces rect, da si ti ultimativno pametnejsi od vseh avto industrij in jaz verjamem v bozicka? zakaj vseh 99.9% serijskih avtov prezivi brez tega stevcka ce je po tvoje tako ZELO pomemben? pa vemo da je velik takih, ki svoje avte zgejo nonstop.

tut js ga bom montiral zato, da bom vedu kdaj lahko porinem gas v dilo, samo to mislm pocet na motorju, ki bo imel 100+ konjev na cilinder in se mi tle zdi ze upraviceno. za razne 2.0 kavne mlincke s 120 konji je pa to samo sminka.

zdj mi pa se povej kok downforce-ja naredi tale spojler na zadni haubi tega audija, ker zihr ce ma ta oljni stevcek tak epski pomen, pol ti tale spojler najmanj tire polaga po tleh.


Nevem o kateri avto industriji govoriš, ampak audi je imel to še pred letom 80 noter (ni blo serijsko samo pri najbolj švoh motorjih in pri avtih z malo opreme) v vseh modelih, za ostale projizvajalce mi pa dol visi. Moj je imel to serijsko, kot je imel serijsko tudi super duper alu mega downforce tunning spojler. tire potleh mi polaga pa quattro, ne spojler.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če jul 17, 2008 9:07 am

ervin30 je napisal/-a:to misliš ti dat v polico? :shock: si ziher da se nebo posedla od teže? :) edino če jo boš iz lesa izrezal


imam kovinsko polico, pa sploh niso tako težki kot zgledajo. sem mislu dat 20cm noter, samo so ble že luknje za 25 narejene tako da nisem imel kaj...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če jul 17, 2008 9:11 am

lep update ni kaj :-P
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 18, 2008 10:51 am

Skull23 je napisal/-a:Nevem o kateri avto industriji govoriš, ampak audi je imel to še pred letom 80 noter (ni blo serijsko samo pri najbolj švoh motorjih in pri avtih z malo opreme) v vseh modelih, za ostale projizvajalce mi pa dol visi. Moj je imel to serijsko, kot je imel serijsko tudi super duper alu mega downforce tunning spojler. tire potleh mi polaga pa quattro, ne spojler.


to ne izpodbija dejstva, da je ta podatek v serijskem avtu nekoristen in je tam za sminko, ker je glavni hladilni element v motorju voda in ne olje in zato so v vseh ostalih znamkah, ki jih ti kot pravs ne poznas ta stevcek izpustili.

je pa to totalen bullshit, da so mel to vsi audiji not. to so mel not samo top notch audiji in pa top notch wannabe audiji, ostalih 80%+ audijev pa je mel popolnoma serijsko armaturo in nobenih ekstra stevckov.

in to vem zato, ker sem mel audija 100, ko si bil ti se v vrtcu.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jul 18, 2008 11:46 am

Voith je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:Nevem o kateri avto industriji govoriš, ampak audi je imel to še pred letom 80 noter (ni blo serijsko samo pri najbolj švoh motorjih in pri avtih z malo opreme) v vseh modelih, za ostale projizvajalce mi pa dol visi. Moj je imel to serijsko, kot je imel serijsko tudi super duper alu mega downforce tunning spojler. tire potleh mi polaga pa quattro, ne spojler.


to ne izpodbija dejstva, da je ta podatek v serijskem avtu nekoristen in je tam za sminko, ker je glavni hladilni element v motorju voda in ne olje in zato so v vseh ostalih znamkah, ki jih ti kot pravs ne poznas ta stevcek izpustili.

je pa to totalen bullshit, da so mel to vsi audiji not. to so mel not samo top notch audiji in pa top notch wannabe audiji, ostalih 80%+ audijev pa je mel popolnoma serijsko armaturo in nobenih ekstra stevckov.

in to vem zato, ker sem mel audija 100, ko si bil ti se v vrtcu.


glej...peugeot 205 1.9 gti ga ima tudi original...ima pritisk olja in temp olja...tako da ni samoa audi imel tega original.
Je pa res da je voda hladilna najbolj pomembna, ampak tudi olje ko se fanj segreje zgubi svoje mazalne lasnosti in je tudi dobro ga hladit ce avto teras in pregrevas. Res nima smisla imet na 1.1 avtu stevec za temp in pritisk olja ja...ma ce imas kaj vec in ce teras je dobro imet ta kazalcek not, ker ko se ti vzge lucka da ti je padu pritisk olja recimo..mislim da je ze pozno ;)

Vec podatkov ko imas o motorju, tezje ga bos uničil ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 18, 2008 1:45 pm

Dariooo je napisal/-a:glej...peugeot 205 1.9 gti ga ima tudi original...ima pritisk olja in temp olja...tako da ni samoa audi imel tega original.
Je pa res da je voda hladilna najbolj pomembna, ampak tudi olje ko se fanj segreje zgubi svoje mazalne lasnosti in je tudi dobro ga hladit ce avto teras in pregrevas. Res nima smisla imet na 1.1 avtu stevec za temp in pritisk olja ja...ma ce imas kaj vec in ce teras je dobro imet ta kazalcek not, ker ko se ti vzge lucka da ti je padu pritisk olja recimo..mislim da je ze pozno ;)

Vec podatkov ko imas o motorju, tezje ga bos uničil ;)

LP


hladilnik olja je ok, samo serijske avtomobile v procesu razvoja preizkusijo. v teh preizkusih so vsteti vsi scenariji in temperatura olja ne sme nikoli prekoracit kriticne meje in to je to. in če slučajno jo, razvojni oddelek razvije hladilnik oz 150% prepreči da bi se to ponovilo na kakrsenkoli način. temperaturo motorja ti, kot voznik nadziras preko hladilnega medija, ki je voda.
pritisk olja je izjemno pomemben podatek ki ti pove tut ce je olje segret med drugim.
temperatura olja pa je za razliko od pritiska brezvezen podatek ker, da je olje na delovni temperaturi lahko ze iz stevcka za pritisk olja dobis.
tak stevcek pride prav pri predelavah in res visoko zmogljivih motorjih, ki niso bli stestirani na 100.000 nacinov, ne pa za navadne cestne avtomobile. v navadnih cestnih avtomobilih je to samo šminka zato, da se ljudje v glavi poenotijo z dirkači in vlečejo vsporednice z dirkalnimi avtomobili.

tko, da lahko brez vecjih tezav povzamemo, da je pri serijskem avtu (tudi pri ferrariju) temepratura olja za voznika pomembna tocno tok kot temepratura olja v amortizerjih in temperatura plocevine prtljaznih vrat.

verjetno pa so v vse te audije in se kaksen avto ta stevcek original montiral res s skullovimi mislimi v glavi; češ, če vidiš da imaš konstantno preveliko temperaturo olja si namontiraj oljni hladilnik :lol: ali še bolje pelji na original servis in prosi njih za dodatni hladilnik ker imaš teško nogo :lol:


pa se nebi tok zapičil v to če nebi skull mel tako pametnih ujav kot so dedki mrazi, lovska drustva in podobno. res nism nek mojster za avtomobile, ampak tebe skull pa vseeno nesem vsak dan 3x ce je treba, tko, da ne mi s temi pokroviteljsko zaljivimi ujavami.

pa mi je drgac avto usec, sam ne me poskust prepricat, da je rocket science, ker ni.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jul 18, 2008 2:44 pm

no ki pravis da so serijski motorji testirani in naj bi izdrzali vse razmere....povem ti, da vem za en motor (od avta seveda) ki ima problem z mazanjem, ker v karterju ni prekata, pritisk ni tko visok in ko gres v ovinek ti stece olje vso na eno stran motorja, pumpa od olja ostane brez olja....in ce ti avto teras na 7.000 obratih in ojnični lezaj ostane brez olja za 1-2s ves kaj se zgodi.....

tako da....nobody and nothing is perfect ;)

pa koncamo offtopic...pa odpremo eno novo temo v tuning koticku, pa nadaljujemo tam zgodobo?? :)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So jul 19, 2008 10:02 am

Priznam, voith ima daljšega od mojega, jaz bom dal števec tem. olja ven in bom dal analogno uro noter, da bom pogledal na uro kdaj štartam in kdaj se je segrela voda, da bol lahko pol računal 2x čas da bom vedu da je olje segreto in da lahko moj mlinček z 80 konji turiram na blokado.

Drugače pa, en star sumerski pregovor pravi:
Slika
Tako da raje nehamo vsi skupaj ker ne pridemo nikamor.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov