
zgleda zelo lepo

LP
Dariooo je napisal/-a:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=280211420728
LP
Voith je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=280211420728
LP
to ni ok opcija ker hladilnika za olje mam ze 2, en je olje/zrak drug je pa olje/voda.
skull: senzor mora bit v karterju, ker je tm najbolj vroc olje. sicer je drgac temperatura olja popolnoma brezvezen podatek ce se vozis po cesti, sam je pa res da lepo zgleda
drgac pa v mojga pride tole:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0251336435
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0235249658
komi najdu igle v takem stilu
Dariooo je napisal/-a:
tole se pa s tabo ne strinjam, da je olje najbolj vroce v karterju. Jaz imam karter iz aluminija, da mi olje hladi, torej je olje najbolj vroce tam kjer se nakopici najvec toplote (to je okoli zgornjega dela cilindra in glave). drugace pa dobis tudi tak adapter brez prikljuckov za olje, ampak samo za senzorje. ce bos ga dal res v karter pa pazi da ti ne bo prevec vn strlel in da ga ne bos kje pobral na cesti...ker pol itaq sam ves kaj sledi...
LP
Voith je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=280211420728
LP
to ni ok opcija ker hladilnika za olje mam ze 2, en je olje/zrak drug je pa olje/voda.
skull: senzor mora bit v karterju, ker je tm najbolj vroc olje. sicer je drgac temperatura olja popolnoma brezvezen podatek ce se vozis po cesti, sam je pa res da lepo zgleda
drgac pa v mojga pride tole:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0251336435
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0235249658
komi najdu igle v takem stilu
Voith je napisal/-a:pri serijskem avtu je to popolnoma ampak POPOLNOMA nekoristen podatek.
olje je segreto pribljizno v casu segrevanja vode do delovne temperature krat 2.
Voith je napisal/-a:pri serijskem avtu je to popolnoma ampak POPOLNOMA nekoristen podatek.
olje je segreto pribljizno v casu segrevanja vode do delovne temperature krat 2.
in tut na pretocno mesto se tipalo ne montira ampak se ga da v zbiralnik olja, to je v karter ali pri dry sistemu v rezervar za olje.
pri raznih predelavah, ki niso stestirane 10.000x preden so postavljene na cesto, pa tak instrument pride ze bolj v postev. se pa to drugac uporablja na dirkalnih avtomobilih in NE na serijskih. kot je tut vidt na 99.9% serijskih avtomobilov.
pri serijskih avtomobilih se (je) s pridom uporabljal samo na zracno/oljno hlajenih avtomobilih, pri vodno hlajenih pa NE. to pa zato ne, ker je podatek o temperaturi olja + vode spet v 99.9% TOTALNO BREZVEZE.
tko da to precej enostavno izjavim tudi ce nisem v lovskem drustvu in zacuda se z mano strinjajo vsi proizvajalci avtomobilov na svetu?
maky je napisal/-a:Voith je napisal/-a:pri serijskem avtu je to popolnoma ampak POPOLNOMA nekoristen podatek.
olje je segreto pribljizno v casu segrevanja vode do delovne temperature krat 2.
to se pa ne strinjam. moj audi a4 1,9tdi se je če gledamo olje segrel v nekje 5km po avtocesti oz. 4ih minutah po mestu, če pa gledam vodo pa v 2h kilometrih po avtocesti oz. 2h minutah po mestu. meni se to ne zdi zanemarljivo...
senzor za temp olja je bil v čepu za menjavo olja, deloval je 100% najbolj točno... ker tudi ko je bilo odstopanje v olju (čez 110 stopinj), se je cager za vodo komaj da premaknil...
Skull23 je napisal/-a: Verjami pa v kar hočeš, eni verjamejo tudi v bogove, dedke mraze...
Voith je napisal/-a:maky je napisal/-a:Voith je napisal/-a:pri serijskem avtu je to popolnoma ampak POPOLNOMA nekoristen podatek.
olje je segreto pribljizno v casu segrevanja vode do delovne temperature krat 2.
to se pa ne strinjam. moj audi a4 1,9tdi se je če gledamo olje segrel v nekje 5km po avtocesti oz. 4ih minutah po mestu, če pa gledam vodo pa v 2h kilometrih po avtocesti oz. 2h minutah po mestu. meni se to ne zdi zanemarljivo...
senzor za temp olja je bil v čepu za menjavo olja, deloval je 100% najbolj točno... ker tudi ko je bilo odstopanje v olju (čez 110 stopinj), se je cager za vodo komaj da premaknil...
sej sm reku. ni cist tocno ampak olje se segreje v pribljizno 2x tok casa kot se voda.
in ko je olje enkat na delovni temperaturi je popolnoma useeno kaj delas ti s serijskim avtom, dokler je temperatura vode normalna. zato tut nimajo serijski avti tega instrumenta, ker je brezvezen, oziroma je tok pomemben za voznika kot recimo temperatura amortizerjev.Skull23 je napisal/-a: Verjami pa v kar hočeš, eni verjamejo tudi v bogove, dedke mraze...
torej hoces rect, da si ti ultimativno pametnejsi od vseh avto industrij in jaz verjamem v bozicka? zakaj vseh 99.9% serijskih avtov prezivi brez tega stevcka ce je po tvoje tako ZELO pomemben? pa vemo da je velik takih, ki svoje avte zgejo nonstop.
tut js ga bom montiral zato, da bom vedu kdaj lahko porinem gas v dilo, samo to mislm pocet na motorju, ki bo imel 100+ konjev na cilinder in se mi tle zdi ze upraviceno. za razne 2.0 kavne mlincke s 120 konji je pa to samo sminka.
zdj mi pa se povej kok downforce-ja naredi tale spojler na zadni haubi tega audija, ker zihr ce ma ta oljni stevcek tak epski pomen, pol ti tale spojler najmanj tire polaga po tleh.
Skull23 je napisal/-a:Nevem o kateri avto industriji govoriš, ampak audi je imel to še pred letom 80 noter (ni blo serijsko samo pri najbolj švoh motorjih in pri avtih z malo opreme) v vseh modelih, za ostale projizvajalce mi pa dol visi. Moj je imel to serijsko, kot je imel serijsko tudi super duper alu mega downforce tunning spojler. tire potleh mi polaga pa quattro, ne spojler.
Voith je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:Nevem o kateri avto industriji govoriš, ampak audi je imel to še pred letom 80 noter (ni blo serijsko samo pri najbolj švoh motorjih in pri avtih z malo opreme) v vseh modelih, za ostale projizvajalce mi pa dol visi. Moj je imel to serijsko, kot je imel serijsko tudi super duper alu mega downforce tunning spojler. tire potleh mi polaga pa quattro, ne spojler.
to ne izpodbija dejstva, da je ta podatek v serijskem avtu nekoristen in je tam za sminko, ker je glavni hladilni element v motorju voda in ne olje in zato so v vseh ostalih znamkah, ki jih ti kot pravs ne poznas ta stevcek izpustili.
je pa to totalen bullshit, da so mel to vsi audiji not. to so mel not samo top notch audiji in pa top notch wannabe audiji, ostalih 80%+ audijev pa je mel popolnoma serijsko armaturo in nobenih ekstra stevckov.
in to vem zato, ker sem mel audija 100, ko si bil ti se v vrtcu.
Dariooo je napisal/-a:glej...peugeot 205 1.9 gti ga ima tudi original...ima pritisk olja in temp olja...tako da ni samoa audi imel tega original.
Je pa res da je voda hladilna najbolj pomembna, ampak tudi olje ko se fanj segreje zgubi svoje mazalne lasnosti in je tudi dobro ga hladit ce avto teras in pregrevas. Res nima smisla imet na 1.1 avtu stevec za temp in pritisk olja ja...ma ce imas kaj vec in ce teras je dobro imet ta kazalcek not, ker ko se ti vzge lucka da ti je padu pritisk olja recimo..mislim da je ze pozno
Vec podatkov ko imas o motorju, tezje ga bos uničil
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov