Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ...:::Team:::... Sr feb 02, 2011 9:44 am

Brain Damage je napisal/-a: Sploh se mi pa ne zdiš tip, ki bi ga konstatno tiščal :)

.......vem ja, bela Adidas trenerka, zlatni lanac in način hoje ga preveč izdajata tak da on ponavadi bolj nastavlja =P
P0rn Industries Inc.

speedfreak za moderatorja!
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a gaši Sr feb 02, 2011 9:50 am

:EE
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ManIAK Sr feb 02, 2011 10:56 am

Brain Damage je napisal/-a:Sam tudi skrbim za avto, dokler je mrzla se obratomer ne dvogne nad 2400rpm in po AC_ju vozim kot polž(tudi ko je ogreta), da se po nepotrebnem motor ne obremenjuje. 5min gor ali dol mi pa ne pomeni nič :) Ampak, sem mnenja, da so to motorji, ki so bili narejeni z mislijo da go bo lastnik pogosto pognal v dir, sploh če nosi oznako RS :) In če se počaka, da je olje na delovni temperaturi(in se ne čaka le cagar temperature vode da narase!) bi moral motor, tudi če je pogosto obremenjen, ob predpisanih servisih zdržat 200kkm brez večjih problemov. :) Ampak te razumem, da jih delaš prej, manj, da jih delaš 2x bolj pogosto. :) Sploh se mi pa ne zdiš tip, ki bi ga konstatno tiščal :)


Sem mnenja, da je olje preveč pomemben faktor pri obratovanju motorja, da bi se splačalo šparat na njem.
Dokler se cajger za temperaturo ne dvigne 2x do 90°(lastniki RS-ov bojo vedeli kaj mislim), ga ne spustim čez 2500rpm. Še potem ko je cajger konstantno na 90°+-, mu začnem postopoma dvigovat obrate.
In ja, imaš prav. Nisem človek ki bi ga sleherno sekundo nažigal v obrate, ampak ko mi zapaše si ga pa privoščim. Dobro ogretega seveda. ;)

Brain Damage je napisal/-a:hm? A če prineseš svoje olje izgubiš garancijo?


Če je predpisano olje nebi smel. Je pa res, da če bi motor slučajno zaribal, bi najvrjetneje zavrnili garancijo, ker nihče ne ve, kje in kakšne kvalitete je bilo olje kupljeno. :roll:

...:::Team:::... je napisal/-a:.......vem ja, bela Adidas trenerka, zlatni lanac in način hoje ga preveč izdajata tak da on ponavadi bolj nastavlja =P


Nice try EMINEM wanna be. :lol:
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a _Ozi_ Sr feb 02, 2011 12:15 pm

@Brain damage - lepo, da tako ogrevaš avto preden ga tiščiš. Sam delam identično, ampak kot je napisal ManIAK -> olje je prevelik faktor in če enkrat preletiš engine oil bible boš videl zakaj je določena olja boljše menjati prej kot je pa predpisano. Nikjer ne trdim, da ne bo naredil motor identično km, če se bo olje menjalo na 10k km ali 20k km, ampak bi bilo pa zanimivo narediti kakšen before (nov avto) in after dynorun (pri kaj vem -> 200k km) in podreti motor, da se bi vidla razlika v obrabi.
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a nightmare Sr feb 02, 2011 12:51 pm

Mislim, da je servisn interval na 10k km ali 1 leto kar pametna zadeva.
Sam ga bom pri mojem pradedku letos menjal po dobrih 6k km. :D
 
Uporabniški avatar
Brain Damage
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To apr 29, 2008 6:29 pm

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a Brain Damage Sr feb 02, 2011 6:10 pm

_Ozi_ je napisal/-a:@Brain damage - lepo, da tako ogrevaš avto preden ga tiščiš. Sam delam identično, ampak kot je napisal ManIAK -> olje je prevelik faktor in če enkrat preletiš engine oil bible boš videl zakaj je določena olja boljše menjati prej kot je pa predpisano. Nikjer ne trdim, da ne bo naredil motor identično km, če se bo olje menjalo na 10k km ali 20k km, ampak bi bilo pa zanimivo narediti kakšen before (nov avto) in after dynorun (pri kaj vem -> 200k km) in podreti motor, da se bi vidla razlika v obrabi.


Strinjam se, da je olje ključni faktor. In nikakor ne šparam pri olju. Na vsak servis prinesem sam kantice olja, katerega specifikacije so primerne za moj motor. Prisegam na Motul.(razn enkrat sem se pregrešil z Castrolom). =P

Da se razumemo, podpiram takšen odnos do avtomobila. Moj brat je podobn primerek in servisira svojega ST-ja na 10k a vozi se praktično nič - avto bo letos star 7 let in ima nekaj čez 60kkm. :) Sam sem pa mnenja, da so tej ''hot heči'' narejeni tako za daily drive kot za priložnostno živahnejšo vožno(in v pravem okolju tudi dirkaško) in zato morajo zdržat tudi če jih servisiraš po predpisanih intervalih. Niso superšportniki oz. tako specifični avti, da bi blo zaželjeno servisiranje na 10k ali manj. (če se ne motim ima ena različica Micke EVO (MR) predpisane servise na 7kkm? ni preverjen podatek, le spomin da sem na TopGear-ju slišal tole).

Le to :)
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ManIAK Sr feb 09, 2011 5:59 pm

Torej, po mnogo neprespanih nočeh sem nekako prišel do odločitve, da bom avto prodal. Zaenkrat ostaja prodaja le na forumih, če se tukaj ne proda gre naprej na oglasnike. Vsi RESNI in zainteresirani mi pustite PM, pa bomo tam kaj več rekli. Je pa dejstvo da veliko pod ceno ne grem, ga raje obdržim. Pa še par dejstev. (če s tem že ne kršim pravil)

kuljen nov, avgusta 2010.
opravljena dva servisa. ( 2200km (nulti servis) in pred tednom opravljen drugi servis na 10200km.)
pofoliran sprednji odbijač in pragovi
nove zimske gume, letne priložim.
pravilno utečen
takoj po nakupu je bilo opravljeno poliranje in zaščita avtomobila.
NIKOLI nisem vrtel hladnega, nikoli ugašal vročega.
nikoli poškodovan ali karamboliran
CUP podvozje.
Recaroti.
paket vidljivost.

Vbistvu je vse napisano v tej temi.

LpG
Zadnjič spremenil ManIAK, dne Če feb 10, 2011 6:33 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a Renault VG Sr feb 09, 2011 6:06 pm

Nov avto bo pa en razred večji RS(upam) :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a gaši Sr feb 09, 2011 6:08 pm

kaj pa te? prevelik strošek? ali si si kaj drugega našel? ..
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a MyWay! Sr feb 09, 2011 7:22 pm

Megane RS ga preveč mika, po moje. :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a _Ozi_ Če feb 10, 2011 8:07 am

Vedno nižje toneš =P
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ...:::Team:::... Če feb 10, 2011 8:08 am

berlingo HDi se mu lušta..... 8)
P0rn Industries Inc.

speedfreak za moderatorja!
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ManIAK Če feb 10, 2011 8:54 am

_Ozi_ je napisal/-a:Vedno nižje toneš =P


Ja BMW-ja si ziher nebom privošču. :lol:

...:::Team:::... je napisal/-a:berlingo HDi se mu lušta..... 8)


Nekaj takega ja. oops
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ManIAK Sr maj 11, 2011 6:58 am

Torej, ker po mesecu prodajanja ni bilo nekega pravega interesa avto zaenkrat ostaja. Te dni 1x ga še dodobra očistim, poslikam in oddam oglas. Če se še zdaj nebo prodal, ostane. Na avtu nič novega, le DynoDay je za njim.

Se pa po dobrih 16kkm poslavljajo moje ContinentalSportContact 3. Zdržale so super dolgo, vmes so bili tudi 3je TimeAttacki, tak da sem super zadovoljen. Sem pa zdaj v lovu za novo gumo, pri kateri se bom bolj osredotoču na grip v suhem in s tem vrjetno žrtvoval grip v mokrem. Sam sem izbiral med naslednjimi zadevami ampak kot ponavadi so vsi modeli težko dobavljivi, ali pa je čakalna doba nemogoča. :roll:

1. KUMHO KU36
Slika

2. Yokohama ADVAN Neova AD08
Slika

3. Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec
Slika

4. Opcijsko tudi HANKOOK RS3 ( je nisem našel v moji dimenziji, morem preverit če je sploh dobavljiva )
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a Symon Sr maj 11, 2011 7:07 am

Jaz sem iskal R1R in je nedobavljiva sploh, še na camskill. :? Potem sem naročil Yokohamo AD08. Drugače je pa baje letos problem ker so izdelovalci naredili raje malo manj jih in, da jih vse prodajo. Sem govoril s temu, ki mi je zrihtal Yokohamo in je rekel, da je dost bedna kriza kar se dobavljivosti tiče.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a BoneS Sr maj 11, 2011 10:05 am

Moj glas gre k yokohami ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ManIAK Sr maj 11, 2011 1:32 pm

Hja, kolko kaže so za suho res TOP izbira, medtem ko so na mokrem med slabšimi. Je pa problem v dobavljivosti vseh teh modelov, tak da če kdo pozna koga,....
 
Uporabniški avatar
ChuckNorris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Po jul 20, 2009 1:49 pm
Kraj: Maribor

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ChuckNorris Sr maj 11, 2011 1:36 pm

Majo eni družinski kolegi vulkanizerstvo, napiši mi model gume pa lahko vprašam če bi se kako dalo prit do njih 8)
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ManIAK Sr maj 11, 2011 1:48 pm

Sj maš zgoraj zraven vsake slike dopisano. Preveri če bi mogoče lahko kaj dobil...
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Clio200 - CUP

Napisal/-a ManIAK Če maj 19, 2011 4:47 pm

Ker sem na .uk forumih zasledil (pa tudi Ozi mi je predlagal), da imajo precej problemov z oksidacijo pinov v BREMBO čeljustih, sem se odločil, da čeljusti poderem, ščistim in vse vitalne dele na tanko namažem.
In res, vsem ki še tega niso storili, priporočam da to storijo čimprej! , ker te zarustane pine dobit ven res zna biti hud problem. Že če povem da sem sprednja kolesa delal od 15ih do 20.30ih mislim da sem povedal dosti. (pa nisem ravno čisto nesposoben :) ) Ker pa je v meni malo OCD-ja, sem seveda še ščistil koloteke in platišča. 8)

Pa da bo nekomu ki tega še nikoli ni delal malo v pomoč, bom poiskušal sestaviti en "how to" in malo podrepiti s slikami.

1. Potrebujemo nekaj čistil, drobnarije in preeeecej volje. Jaz sem uporabil sledeče zadeve ( tisti ki kolotekov nebodo čistili lahko tudi kakšno stvar izpustijo =P ):
- 2x krtača za čiščenje platišč
- 1x kladivo (jaz sem vzel plastičnega da slučajno ne odkrušim barve na čeljustih)
- 1x posebej prirejen/odrezan izvijač za izbijanje pinov
- 3x čopič za čiščenje težko dostopnih delov
- 1x bakrena mast ( ne steče ob vročini in voda je ne izpira )
- 1x komplet gedor ( za platišča )
- 1x moment ključ
- 1x wolf's APC ( http://www.carshinefactory.com/products ... n&cPath=60 ) + H2O
- 1x avtošampon chemicalguys ( http://www.chemicalguys.com/Glossworkz_ ... 133_16.htm ) + H2O
- 1x wolf's deironizer ( http://www.carshinefactory.com/products ... p&cPath=60 )
- 1x break cleaner
- Na sliki manjkata še dvigalka in zobna ščetka, katera se je pri čiščenju čeljusti pokazala za zelooo uporabno :D
Slika

2. Pogled na kolotek in čeljusti pred posegom
Slika

3. Najprej vse našpricaš z wolf's deironizer in upaš da rja v pinih popusti. You wish! :)
Slika
Slika

4. Ko misliš da je to uspelo izbiješ pine odstraniš kovinsko kovino, ploščice in čeljust izgleda nekako takole. ( ni tak enostavno kot se sliši :shock: )
Slika

5. Nato kompletno "podvozje" očistiš z wolf's APC in čopiči. (Uporabiš tistega s katerim lažje prideš zraven. Logično mar ne =P )
Slika

6. Ker imaš čas, ko se vseskupaj suši očistiš še platišča, saj ko so na avtu notranji del zelo težko očistiš.
PREJ ( slikal ravno po tem ko sem našprical z wolf's deironizer )
Slika

POTEM
Slika

7. Ker si platišča končal in čakaš da se posušijo, očistiš še ploščice, pine in vzmetni "plehec" ( ne poznam SLO izraza oops )
Slika

8. Ko se tudi to suši, preveriš sveže ščiščene čeljusti in jih po potrebi še 1x očistiš. ( vrjetno nebo dosti 1x, ampak tak se pač napiše :D ) Na sliki so očiščene.
Slika

9. Med tem časom je ostala kramarija (ploščice, pini....) vrjetno že suho, zato enakomerno in čisto na tanko namažeš "vitalne dele". ( hrbet ploščic ki nasedajo na bateke, pine in vzmetni plehec na tistem delu, po katerem drsijo ploščice. ) Jaz sem si pomagal s čopičem.
Slika

10. Po obratnem vrstnem redu kot si razstavil sestaviš in dobiš končni produkt + malo več volje še za drugo stran. :DDD
Slika

To je to, čez vikend se lotim še zadnjih, potem pa nekje do oktobra/novembra mir. Bi pa res priporočal to vsaj 2x letno, ker ko 1x obvladaš in ne čistiš kolotekov je to 1h job na par. Pa še ogromno živcev prišparaš. :EE
Zadnjič spremenil ManIAK, dne Če maj 19, 2011 7:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov