Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr mar 28, 2007 10:48 am

yugo_tuning je napisal/-a:
yugo_tuning je napisal/-a:ej...kako maš lahko dve šole narejeni?..si šel mehankarsko+2 leti strojne? :?

aja....kaj si tukaj na boljšem ko si dal tko gume?..ni mi jasn.. :? :? :?


:?: sori..sam me zanima :lol:

za boljši grip v ovinku, zdaj se guma zvije ravno prav da cel profil nalega na tla, prej pa je šla zunanja guma bolj po boku.
GO tablice so pa zapuščina prejšnjega avta.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Sr mar 28, 2007 11:04 am

pol pa zdej sam gas do konca 8)
....
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr mar 28, 2007 12:21 pm

Kako kaj napreduješ z RWD-jem, ali zadeva miruje?
Btw: fajn vožnja :twisted:
BMW E46
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Sr mar 28, 2007 3:06 pm

alanq4 je napisal/-a:
yugo_tuning je napisal/-a:
yugo_tuning je napisal/-a:ej...kako maš lahko dve šole narejeni?..si šel mehankarsko+2 leti strojne? :?

aja....kaj si tukaj na boljšem ko si dal tko gume?..ni mi jasn.. :? :? :?


:?: sori..sam me zanima :lol:

za boljši grip v ovinku, zdaj se guma zvije ravno prav da cel profil nalega na tla, prej pa je šla zunanja guma bolj po boku.
GO tablice so pa zapuščina prejšnjega avta.


aha..nice to...kaj pa odgovor na prvo vprašanje? :)
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr mar 28, 2007 3:26 pm

Model ga peles. Pohvalno. Sedaj bi ti pa jaz nekaj predlagal. Ker je cesta na Krim ze natrenirana, bi se lahko kdaj zmenil s kolegi in nabavite kamere. Se postavite v ovinke na enem odseku. Verjetno bi dobil lep posnetek. Nekaj za spomin, to si sam zelo zelim, da bi imel en posnetek. Samo vidim, da enostavno zelja ne bo izpolnjena.

Jaz nazalost nimam te srece s cesto. No imamo eno, ampak tam bi rabil avto samo za tole, ker je preozko zame. Tako pa podiramo ograje po Zali. :P Letos nismo nobene, ker tudi ni bilo srece s snegom, bemti.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr mar 28, 2007 4:19 pm

yugo_tuning je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:
yugo_tuning je napisal/-a:
yugo_tuning je napisal/-a:ej...kako maš lahko dve šole narejeni?..si šel mehankarsko+2 leti strojne? :?

aja....kaj si tukaj na boljšem ko si dal tko gume?..ni mi jasn.. :? :? :?


:?: sori..sam me zanima :lol:

za boljši grip v ovinku, zdaj se guma zvije ravno prav da cel profil nalega na tla, prej pa je šla zunanja guma bolj po boku.
GO tablice so pa zapuščina prejšnjega avta.


aha..nice to...kaj pa odgovor na prvo vprašanje? :)


Saj je ze en gor napisal, 3+2 program. 3letna avtomehanicna sola, potem pa se dve leti strojne tehnicne na litostroju.

@ x-hair
tudi jaz si zelim da bi se posnel zadevo tko kot se zagre, samo je problem uskladit. Enkrat mam jaz cas, pa ga kak kolega nima, enkrat ni vreme pravo itd...
Problem je tudi da se da samo ponoci tam gor noreti zaradi nasprotnega prometa, ki ga je cez dan kar nekaj.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Če mar 29, 2007 3:01 pm

aha...sori....hudo ane :P .....kot je že nekdo omenu...a kej napreduje zdaj tale Alfica na razvoju?
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe mar 30, 2007 10:32 pm

Evo nekaj se dela :D

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Zadeva je popolnoma nastavljiva

Slika

Slika
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe mar 30, 2007 10:42 pm

Odlična izvedba.Cenm domače delo.

Povej kako si uredil s tlakom v sprednjem delu. Si dal enosmerni ventil ki dopušča pritisk samo na zadnja kolesa al kako?
Pa glede ''vračanja'' ročne, a je zadost sam pač ko porine pakne narazen spet al maš kšn posebi fedr še kje?
Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe mar 30, 2007 10:45 pm

hudo hudo...a lahko mau princip razlozis....
Slika
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer So mar 31, 2007 2:08 pm

AudiRSboy je napisal/-a:hudo hudo...a lahko mau princip razlozis....


meni tudi :D
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer So mar 31, 2007 2:09 pm

aja..dej sliki še ko boš namontiru v avtu...da vidimo
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar So mar 31, 2007 2:15 pm

Spet se nekaj dogaja.......to mi je všeč 8)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So mar 31, 2007 10:39 pm

Za montazo cilindra se prekine zavorno cev, ki pelje do zadnjih koles (ce sta dve se pac da T clen in se pelje na cilinder potem pa spet T clen za ven)
Ob uporabi rocne, gre tlak samo na zadnje zavore, saj cilinder takoj ko se premakne zapre dovod in s tem onemogoci da bi tlak sel tudi po dovodu v gl. cilinder.

Evo se nekaj slik, rocna prime noro :D


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
RasTa
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: Sr apr 14, 2004 5:28 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a RasTa Ne apr 01, 2007 12:08 am

Aha vidim, da ti je uspel, kar si v četrtek razlagu. Tale hidravlična ročna je kul. Jst bi tut to mel. :D
Slika
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač To apr 03, 2007 8:22 pm

lahko skiciras to kako deluje rocna?ni mi cist jasn ?cilinder-ta ki ga z vzvodom krmilis je zaporedno vezan v sistem zadnih koles al kako?cilinder pa je od kaksne hidraulicne sklopke ce se ne motim
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To apr 03, 2007 9:08 pm

Evo shema na hitro.
Cilinder je od hidravlicne sklopke, in je v mirujocem polozaju pretocen tako da zavore normalno delujejo, ko pa potegnes rocno pa pac zvisas pritisk in zadnje zavore primejo. Naprej pa ne gre pritisk ker cilinder takoj ko gre iz osnovnega polozaja zapre dovodni del. Edina opazna zadeva je da ko drzis rocno postane pedal trsi in sprednje bremze prej primejo, ker je v zadnjih ze tlak in pedal opravlja samo se polovicno delo.

Slika
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo To apr 03, 2007 9:10 pm

pa ti si pravi stručko ej 8)
....
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® To apr 03, 2007 9:52 pm

Sedi pet ;)
Super si tole zrihto svaka ti čast ...
1 3 5
2 4 6 R
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr apr 04, 2007 7:46 am

Kako pa kaj v praksi deluje, je bil že test drift :?: Tole morabiti prav strupena zadeva, kako je pa z doziranjem, se da fajn zavorno moč dozirati, ali pa ko potegneš da polno moč?
BMW E46
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov