crash1@siol.net je napisal/-a:axa je napisal/-a:Vse lepo in prav, avto je super samo ta dizajn ICje je pa dobesedno najslabsi od vseh. Imenuje se t.i. Double Entry IC in ta velja kot najslabsi mozen dizajn za intercooler. Hladi ze ampak njegov pretok je slab, plus vstopi ter prehodi v sredico so ostri kar se dodatno poslabsa le-tega.
A tako..Tega pa nisem vedel. Sej bi dal kakega drugega, ma nisem hotel rezat odbijača ali karkoli podobnega, zato sem izbral tega, ki sede na original mesto.
Recimo, da ker je majhna kubatura in relativno majhna turbina bo nekako zadostovalo, samo z drugacnim dizajnom bi profitiral tudi do 50% ali vec na hlajenju!. Je pa vsaj to dobro da je ta tvoj IC sirok...to omili izgube glede dizajna.
Glavna stvar je predvsem v gladkih prehodih, visine stranice ter debeline ICja. Moras vedet, da se najvec hlajenja zraka dogaja zgolj v prvih 20cm intercoolerja, kar pomeni da debelejsi in visji ko je bolj bo shladilo zrak...poglej samo IC, ki so jih uporabljali na formulah, ko so lahko se bile prisilno polnjenje pa ti bo jasno kaj mislim:
Ok malo sem zabluzil samo pac rad razlozim kaj mislim hehe. Ko sem predeloval tretjo 155Q4 na bolj spostljive konje, mi je tudi tako znanje prav prislo
