Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Sr jul 29, 2009 6:00 pm

FFST je napisal/-a:Za 300 KM na ST-ju je potrebno kar nekaj stvari zamenjat... vsaj za na dolgi rok.

LP U


Kot naprimer kaj?

Poleg intercoolerja je še kakšna zadeva ki bi se mogla menjat?
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Sr jul 29, 2009 6:03 pm

morm povedat da delaš v isti smeri, kot bi jst, če bi mel tole ST-jko

se pravi, fant, dober okus maš! :P :D miltek seka ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr jul 29, 2009 6:07 pm

na dolgi rok (oz. bulletproof delovanje avta)

5x bati 1200€
5x ojnice 1000€
obdelava glave 500€
izpušni kolektor 600€
turbina GT28R 1000€
LSD ker 300+ brez špere je smrt in je avto neuporaben 1300€

pol pa še balansiranje vsega dreka, elektroniko pisat direkt na avto, nov set tesnil, enga ki bo to sestavil skup pa si že samo s sestavljanjem na 1000€

350 je za ta motor top limit za materiale v motorju čeprav je turbina že pri 300 hudo na limitu in na koncu krivulje že boosta primanjkuje.

go figure če se splača tjunat turbo FWD za vsak dan...
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
FFST
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Ne jan 04, 2009 9:28 pm

Napisal/-a FFST Sr jul 29, 2009 6:39 pm

croma_man je napisal/-a:na dolgi rok (oz. bulletproof delovanje avta)

5x bati 1200€
5x ojnice 1000€
obdelava glave 500€
izpušni kolektor 600€
turbina GT28R 1000€
LSD ker 300+ brez špere je smrt in je avto neuporaben 1300€

pol pa še balansiranje vsega dreka, elektroniko pisat direkt na avto, nov set tesnil, enga ki bo to sestavil skup pa si že samo s sestavljanjem na 1000€

350 je za ta motor top limit za materiale v motorju čeprav je turbina že pri 300 hudo na limitu in na koncu krivulje že boosta primanjkuje.

go figure če se splača tjunat turbo FWD za vsak dan...


Človek je vse povedal... :clapclap :clapclap
Samo z menjavo intercoolerja ob stock turbini bo le ta verjetno kmalu izpregla.
Nasploh ima ST slab serijski intercooler, tega bi bilo potrebno menjat že ob osnovnem chiptuningu.

Če mene vprašaš... jaz bi (predvidoma bom) na ST-ju naredil le menjavo intercoolerja, chiptuning in špera... že to te pride več kot 1500€. V taki konfiguraciji pride tistih ~260KM verjetno še uporabnih... vse kar je več je nonsense.

Zunanjost seveda ostane taka kot je... ravno dovolj vpadljiva.

LP U
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Sr jul 29, 2009 7:32 pm

Naslednje leto pride, intercooler in pa spera, z konji pa bomo vidli kje smo ko grem na dyno!

Croma ce bi vse to naredo bi tak mel 500KM :D
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Sr jul 29, 2009 8:53 pm

Sj pa se motorja ne priganja do skrajnosti, da bi mogu menjat bate in ojnice...

Ta avto večino leti na 50-70%, tak da neke potrebe po menjavi batov ni. Če menjaš intercooler, ter dodaš špero, bo pomoje zadosti.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr jul 29, 2009 8:57 pm

ManIAK je napisal/-a:Sj pa se motorja ne priganja do skrajnosti, da bi mogu menjat bate in ojnice...

Ta avto večino leti na 50-70%, tak da neke potrebe po menjavi batov ni. Če menjaš intercooler, ter dodaš špero, bo pomoje zadosti.


prvo vozi in šraufaj turbo avte par let pol pa pametuj.

jst sm napisal za varno verzijo kaj rabiš. Za to kar se pa počne ponavadi s turbo avti je pa menjava ICja, A/F se gleda na valjih ko se piše čip da ni preveč revna mešanica, EGT se gleda da se ne skurijo bati in odpiraš dokler gre, ta turbina ki je gor je itak premala in na koncu obratov boost pada pri odprtem bostu, ojnice so dobre do 350 hp, bati tudi, problem je pregrevanje olja na avtocesti če ga tiščiš dolgo časa na max-u tam zna it motor k rakom žvižgat, drugač je pa to isti motor z malo popravki kot so ga leta 94 že vgrajevali v takega volvota kot sem ga imel sam.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Sr jul 29, 2009 9:11 pm

A zaj ker pa nism mehanik in nism v prafaktorje in nazaj dajal TURBO motorjev pa nesmem povedat kaj jaz mislim glede tega.

Vsak motor oziroma material v motorju ma neko določeno toleranco in ta toleranca se pri čipanju samo zmanjša. Kar pa ne pomeni da bo čez 2 dni šlo vse v maloro.

A tele navadne dizlčke, ko nekateri "navijajo" do onemoglosti pa še intercoolerja ne menjajo pa ne pobere?

edit: Sm vidov da si urejal.
Jaz samo pravim da pri zmerni vožnji, brez konstantnega tiščanja bo zadeva zdržala.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jul 29, 2009 9:15 pm

ManIAK je napisal/-a:A zaj ker pa nism mehanik in nism v prafaktorje in nazaj dajal TURBO motorjev pa nesmem povedat kaj jaz mislim glede tega.

Vsak motor oziroma material v motorju ma neko določeno toleranco in ta toleranca se pri čipanju samo zmanjša. Kar pa ne pomeni da bo čez 2 dni šlo vse v maloro.

A tele navadne dizlčke, ko nekateri "navijajo" do onemoglosti pa še intercoolerja ne menjajo pa ne pobere?

edit: Sm vidov da si urejal.
Jaz samo pravim da pri zmerni vožnji, brez konstantnega tiščanja bo zadeva zdržala.

sj ti je lepo napisal da vse zdrzi do 350 ps ce se ga le obcasno pritiska.
problem je pri pregrevanju(kar se da resit),ce ga dolg cajta tiscis na maximumu.
kar se pa dizlou tice je pa ze druga zgodba..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Sr jul 29, 2009 9:22 pm

Drugi del posta je kasneje dopisal, zato sem tud jaz dodal "edit:"
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Sr jul 29, 2009 9:30 pm

Dajte mir zaj vsi! Ne vozim ga 30min na polno po avtocesti in ga tud ne bom!
Še sploh ne vemo koliko konjev je in koliko jih bo.

Nekaj slik po poliranju in nanasanju 3 slojev voska! Bol malo se vidi, ampak bomo naredli nove.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr jul 29, 2009 11:17 pm

croma_man je napisal/-a:na dolgi rok (oz. bulletproof delovanje avta)

5x bati 1200€
5x ojnice 1000€
obdelava glave 500€
izpušni kolektor 600€
turbina GT28R 1000€
LSD ker 300+ brez špere je smrt in je avto neuporaben 1300€

pol pa še balansiranje vsega dreka, elektroniko pisat direkt na avto, nov set tesnil, enga ki bo to sestavil skup pa si že samo s sestavljanjem na 1000€

350 je za ta motor top limit za materiale v motorju čeprav je turbina že pri 300 hudo na limitu in na koncu krivulje že boosta primanjkuje.

go figure če se splača tjunat turbo FWD za vsak dan...


ja to sm se tut jz spraševal za svojga golfa, pa sm reku da je bzw, čip pa avspuh seprav cca 250hp je čist zadost za 'naše ceste' :)

raje en avto za usak dan in 1 avto za 'dušo' :)
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Če jul 30, 2009 6:05 am

BTW, porno slike! Uffff, zelooooo lepo. ;)
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Če jul 30, 2009 6:26 am

najlepši avto 8)
 
Uporabniški avatar
AVX
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1523
Pridružen: Sr mar 29, 2006 2:42 pm
Kraj: V Avtu

Napisal/-a AVX Če jul 30, 2009 7:15 am

Pa ej noro lep avtek. Res barva je čist taprava za njega, lepo izstopa iz okolice :D
Ford Mondeo ST TDCI,... soon on show =)
 
Uporabniški avatar
PuBBeC
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Ne mar 13, 2005 1:57 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a PuBBeC Če jul 30, 2009 9:02 am

zadnjič sem si ogledal avto pri hitremu gonzalesu, parkiral si zraven mojega golfa in morem rečt da je pravi strup v živo videt tako barvo avta in tak zglancanega :)

lep je, naj tudi tak ostane! glede predelav pa... po pameti!
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Napisal/-a ...:::Team:::... Če jul 30, 2009 9:06 am

Meni je super pa vse, ampak zadnje luči :atensn

Drugače pa me zanima kje ma pranje žarometov, ker ima xenon kolko jaz vem :P
P0rn Industries Inc.

speedfreak za moderatorja!
 
Uporabniški avatar
moofdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Če jun 02, 2005 1:36 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a moofdi Če jul 30, 2009 10:14 am

:bow :bow Taprav lepotec, zrihtan z okusom...Še motor pa bo to to! 8)
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Če jul 30, 2009 10:31 am

lučii :? ostalo pa super.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 Če jul 30, 2009 12:58 pm

noro hud 8)
zadnje loci so lepse od originala, sam vseeno mislm da bi se bolj pasal ce bi ble malo potemnene
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost