Tisti, ki si dajejo čipat vozila so po navadi tako kot tisti, ki si dajejo tatuje delat na kožo, ko si prvega da potem še sigurno sledita vsaj dva.
Tako je pa s čipanjem, ko si ga enkrat dajo čipat(po navadi tisti, ki imajo močne motorje že serijsko

) rečejo po čipanju še malo bi ga lahko dal in si ga spet dajo,... začaran krog. Jaz sem imel kolega, ki je imel Audi A4 quattro in se je tudi po progah vozil z njim. Dvakrat si ga je dal čipat, tretjič mu je pa quattro sistem crknil. Garancije ni imel več zaradi čipanja, popravilo je bilo pa svinjsko drago. Kolikokrat so ga na radar dobili pa tako škoda besed.
Bi bilo bolje da bi se dvakrat na leto zapeljal v Nemčijo in bi na progi najel kakšnega super športnika(Ferrari, Porsche, BMW M, Lamborghini), doma bi pa vozil serijsko vozilo. Nobenega ne bi ogrožal pa še veliko denarja in živcev bi mu ostalo(+izpit).
Treba je razumet da octavija spada v komplet Golfa ne pa v komplet bmw 3, audi a4, passat in tudi pri golfu se moč dizla gtd konča pri 184hp. Lahko pa ima nek serijski mercedes c dizel 200 konjev(16 več) pa ko bosta šla na dirkalno progo ga bo octavija RS krepko prehitela ker je bolj vodljiva in se bolj drži ceste, čeprav sta oba dizla in ima MB celo več konjev.

p.s. zdaj ima ta kolega golfa 7 GTD 184 hp in se ga ne dotika.

Tako ali tako z njim prehiti 90% avtomobilov na cesti.