- Dodal sem par safety featur-jev (prvi track day se bliža)
- JHM short throw shifter (pri uvozu iz US mi je pomagal Goos, velika zahvala gre njemu!)
- USB/iPod in Bluetooth interface
Safety first! (upam, da nikoli nebo uporabljeno)


Interface - popravil sem še staro napeljavo, ker je nekdo že prej nekaj montiral in površno demontiral...


Menjalec CDjev v predalu sem zamenjal z 1DIN praznim predalom iz Golf-a (10€ na odpadu PA ŠE FLIS MA znotraj)

Česar sem se najbolj veselil je pa ta short shifter in nova prestavna ročica (ima celih 0.8kg



Odmontiran OEM prestavni mehanizem.

OEM prestavni mehanizem s plastičnim zglobom.


Primerjava z aftermarket JHM menjalno ročico in kovinskim zglobom.

Mehanizem razstavljen in pripravljen za sestavljanje z novo ročico.
Na sliki se vidi tudi nove TRŠE puše in 4 dodatne distančnike ter trše fedre za vzvratno prestavo.

Mehanizem sestavljen (kladivo je po naključju v sliki...


Končno nastavljanje, da se je pravilno zadelo vse prestave in seveda vzvratno (ta na čase pride prav).

Vse sestavljeno in zategnjeno.

Mošnjiček z novo prestavno glavo na mestu in pritrjen. Tudi fedro za vzvratno prestavo sem dal tršo. V osnovi je JHM mehanizem prišel z vgrajeno najmehkejšo fedro. Ta je meni bila hudo pre-mehka in sem zamenjal z najtršo izbiro (zraven ti pošljejo tri različne).

Primerjava prej/potem.


Original prestavna dolžina (1. -> 2.)

Krajša prestavna dolžina (1. -> 2.)

In meni najljubši občutek (N -> 1.) - as short as it can get

