Kot je pskoda rekel to je za užitek(hobi), že obstoječo konjenico redko kdaj izkoristim in nekateri bi rekli, da je to čista potrata denarja ampak vsako tele ima svoje veselje...
pskoda na kateri avto si montiral? Golf GTI in R imata drugačni plastični nosilec hladilnikov kot Cupra... Veliko uporabnikov je imelo problem, da je hladilnik vode oz ventilator se naslanjal na motor jaz na strečo tega problema nimam, sem pa vseeno tako kot so navodila za Wagnerja za Cupro(Drugačna kot za Golf R - ker je treba še nekaj porezati) porezal plastiko in pridobil nekaj mm prostora in kondenzator klime ni pritiskal na plastiko... Jaz sem prvo potisnil plastiko, ki je prtitrjena na vezno steno(in drži hladilnike skupaj) čisto naprej a potem nisem mogel pritrditi zaščite motorja in sem moral še 1x dati odbijač dol... Potem sem spodaj malo popustil in sem na zgornji strani pridobil nekaj mm med hladilnikom in motorjem...
Originalne cevi so kar restriktivne, no do Stage 2 niti ni potrebe po menjavi in originalne zadoščajo, potem pa mislim da tudi zaradi malo slabšega vara a veliko večjega volumna/pretoka vseeno prinesejo malo k lepšem delovanju motorja... Verjetno pa po menjavi če nisi na 400HP+ ne boš opazil razlike...
Turbino sem kupil narejeno, ko jo zamenjam jim vrnem moj turbo(Exchange opcija z plačilom depozita kot garancijo za vračilo). Turbo je bil dosti cenejši kot L500, TTE535 ali kaj v tem rangu... V Nemčiji je na nekaj avtomobilih tak turbo na serijskem motorju in DSG-ju(Samo TCU remap) naredil preko 500 konjev(530 konjev in 600Nn) ... Če bom jst prišel na 500 bom čisto zadovoljen
