Hja z asfaltom je tko tko...tud jz "treniram" kr precej po asfaltu, pa morm rečt, da je s švoh avtom lahk dost več zabave prav na makadamu...
Audi pa itak nikjer ne vid ročne, pa tud pazim ga mal bolj, je pa treninga tazga in drugačnga dost, stroškov predvsem s petko pa tud

ops: ...je pa res da mi na asfaltu ročna pri R5 bolj malo koristi, prvič je težko najdit ustrezen plac, drugič je pa na cesti ponavad dost že zaviranje z levo nogo...vsaj pr tem avtu k ga na slikah vidiš(R5) s tem prov lepo odnese zadek...ne vidm pa poante da bi se šou na parkplac na ročno obračat za 180°
Drugi problem je pa obraba, k se mi zdi da na asfaltu dost bolj trpi vse skup...gume mam ponavad kr precej scefrane na petki, tud zadne, čeprov se velko večino cajta avto voz po asfaltu, ne na makadamu, na asfaltu pa načeloma ne vlečem ročne
Glede škode pa rečmo da je še ne bo ncajt...upam...sicer pa načeloma ne grem tkole slajdat na cajt, ampak bolj za užitk, če veš kua mislm, tko da je dost nadzorovano vse skup...ne gre čist na meji glede hitrosti, placa je pa tud dost tam kjer to počnem...
LP