Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če maj 26, 2005 8:33 am

killah bee je napisal/-a:Čudno,pri meni ni bilo blata :roll: ,
drugače pa kr dobr tole zgleda ohranjeno,veš kaj me zanima,zdaj ko imaš razdrto,se lahko spraviš v tuning oz. daš podlago za nadalje zadeve :D


Kar se tiče ohranjenosti je vse tip top.

Za tuning sem pa že povedal, da ga ne bom izvajal. Edina varianta je kompresor, kar bo pa zelo težko vgradit.
http://www.raceland.si
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Če maj 26, 2005 8:50 am

Tisto notr ni blato ampak vsedlina rje. Učitno je to problem starih renojev. Na mojem Clio 1 l93 je blo isto. In zarad tega sem mogel menjati pečko ker je "poc" vse zamašil.
Je pa edina vrjanta to dober sprat in redno menjavat hladilno tekočino. Drugače bo spet isto.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 26, 2005 9:05 am

JohnyR je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Pomoje da ni bila samo emuzija, ampak tapravo blato - tut jst sm ga imel v petki turbo, pa mi ni jasno, zakaj se tok blata nardi notr - mogoče zato, ker so vodo dajal not?


Lahko da mu je kje voda spučala, pa so dal notr tisto sranje za zapiranje luknc. Ko je pa enkrat tisto notr, pa ni več druge pomoči, kot pa to kar delamo.


Še eno vprašanje mam zate. Sčim je najlažje spucat stare dihtunge in tisti kit iz mašine in delov.


Kilerja nisem nikol flikal ali dajal not kako stvar za krpanje luknjic, pa se je vseeno nabralo full te svinjarije not - sem ugotovil potem, da je najboljš met čez poletje vodo not in jo vsake 3 tedne ven spustit in kr šlauf napeljat na kiler in pustit ene pol ure, da voda teče skozi mašino in hladilnik z vklopljenim gretjem, da se vse prepuca - sem pa ene parkrat spucal kr s prilom - nalil pril not in na posodo obesil črpalko in je ene pol ure krožila voda pomešana s prilom skozi mašino, potem sem pa še kake pol ure spiral z navadno vodo in se je avto full boljš hladil.

Dihtnge pa jst pucam z nitro razredčilom, kar je pa kita na kovini pa prvo vse porežem z olfa nožem in potem grem z brusnim papirjem čez. Če boš doma delal kake dihtnge za vodo(recimo vodna pumpa in podobno, kjer gre voda skozi in ni direktno ognja(tega ne moreš delat na kolektorjih)) in podobne stvari ti priporočam 1 do 1,5 mm debel topli pod(linolej) - tista guma je full mehka in se da lepo rezat in se uleže v vse luknje - potem ko pa jo enkrat segreješ z mašino, se strdi, da jo lahko lomiš - takrat se tut v vseh luknjicah strdi in nikjer voda ne more puščat - jst sm tko za injektorje in vodno pumpo naredu - na avtu je držalo do naslednje generalne - 250k kilometrov.

Če rabiš karkoli ti lahko z nasveti pomagam.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če maj 26, 2005 9:10 am

Hvala.

Se bom še javil, ko bom rabil kakšen nasvet. Kar bom pa sigurno še rabil. :oops:
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če maj 26, 2005 9:09 pm

JOJ KILLAH PA JONNY R KA SM VAMA FOUŠ komi čakam da bom jst tud svoje slikce prpenju :)
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če maj 26, 2005 9:15 pm

mene Jonny pa zanima kolk posebnega orodja je potrebno za takle poseg in kje si ga dobu....foušija že mem :lol:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če maj 26, 2005 9:20 pm

LOL Ruff, pa ne mu smetit teme :D , Joke

Sej tud ti na vrsto prideš no :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če maj 26, 2005 9:28 pm

JohnyR je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:Uf hudo 8)

Podobno kot pri meni :D , EMŠO dela svoje,upam da ti rata, men dela zdej ko urca :D

Kaj vse boš menju :roll:


, dodelal bom hladilni sistem,


kako s čim in koliko $$
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če maj 26, 2005 9:31 pm

Ruff_RydeRR je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:Uf hudo 8)

Podobno kot pri meni :D , EMŠO dela svoje,upam da ti rata, men dela zdej ko urca :D

Kaj vse boš menju :roll:


, dodelal bom hladilni sistem,


kako s čim in koliko $$


Sam tole je pa res dobra ideja; ker motor se greje ko ...bolš da ne napišem...

Johny , dej mal opiši svojo idejo,share with us 16V brother :D
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe maj 27, 2005 6:32 am

killah bee je napisal/-a:
Ruff_RydeRR je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:Uf hudo 8)

Podobno kot pri meni :D , EMŠO dela svoje,upam da ti rata, men dela zdej ko urca :D

Kaj vse boš menju :roll:


, dodelal bom hladilni sistem,


kako s čim in koliko $$


Sam tole je pa res dobra ideja; ker motor se greje ko ...bolš da ne napišem...

Johny , dej mal opiši svojo idejo,share with us 16V brother :D



Zadeva je dejansko zelo enostavna.

Bom probal razložit z besedami;
Gre samo za to, da bom hladilnik postavil bolj pod kotom, na havbi bom pa naredil luknjo, da bo zrak bolj pretočno tekel skozi hladilnik, kar bo pomagalo tudi klimi. Vse skupaj bom z havbo naredil kot fiksen tunel, tako da zrak na bo mogel nikamor kot čez hladilnik, in ven skozi havbo. Hladilnik bom verjetno vzel od kakega drugega avta (še ne vem dimenzije).

@ Ruff_RydeRR:
Kar se tiče orodja, ti pa moram rečt, da do sedaj še nismo uporabljali posebnega orodja. Trenutno si moramo narediti orodje za vnjemanje ventilov, apak to niti ne moreš računat kot posebno orodje, ker je isto za vse avte.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Pe maj 27, 2005 12:07 pm

dobra varjnta glede hlajenja sam placa je mal upam da ti rata
pravš nč posebnga orodja ...pol bi se tud jst lohka en x tega lotu
do zj si nism upu k sm po Dialogysu gledu kako pa je zravn tolk enga special tooling da me je mini
no veselo na delo naprej

L.p Miha

peace 16v Brother :lol:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe maj 27, 2005 12:11 pm

Ruff_RydeRR je napisal/-a:dobra varjnta glede hlajenja sam placa je mal upam da ti rata
pravš nč posebnga orodja ...pol bi se tud jst lohka en x tega lotu
do zj si nism upu k sm po Dialogysu gledu kako pa je zravn tolk enga special tooling da me je mini
no veselo na delo naprej

L.p Miha

peace 16v Brother :lol:


Kar se tiče orodja, lahko počakaš da jst s svojim končam, mogoče bom rabu za skupi devat kej "posebnega orodja". Večino takih orodij si lahko narediš sam.

Dialogys bi pa tudi men prav prišel, dej povej kolk češ da mi ga pošlješ.

EDIT: Hlajenje oz. tunel do havbe bom speljal na desni strani avta, tam kjer je drugače škatla za filter zraka.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Pe maj 27, 2005 12:16 pm

ma zastojn ti ga pošlem ni blema sam če ga bom znou skopirat
pa upam da ti bo delu k jst sm meu ful problemow predn sm ga zalaufu
drgač pa za skupi devat se spomnem da je treba neko orodje za mašino centrirat :roll: drgač pa nč posebnga se mi zdi pošl naslov na pm
My soul almost complete ;)
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe maj 27, 2005 12:45 pm

Ala vam vera za čas, pogum in vračanje duš bolj redkim modelom... Samo lahko rečem: Kapa dol... :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Pe maj 27, 2005 12:51 pm

old school brothers 8)
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 27, 2005 1:09 pm

No za hlajenje bi lahko naredil ater injection - mislim, da bi ti prav prišel
- hladi mašino
- čisti mašino
- mal poveča moč, ker para vzame dost prostornine - tudi do 30%

V prtljažnik daš tank za 10l destilirane vode, skozi luknjice za odtekanje vode spelješ cevko do auspuha. cevko potem oviješ okoli auspuha preko kolektorjev na pumpico(3 do 6 barov) in od pumpe na cev blizu vbrizga mešanice v mašino.
Pumpica naj dela preko termo stikala in potenciometra in potenciometer naj bo vezan na potenciometer za gas, termo stikalo pa na cev od vode(ko ima dovolj temperature se to vklopi - pri mrzli mašini bo to izklopljeno - bolj ko pohodiš, več pare pumpa šiba v motor - pare pa pravim zato, ker ko bo auspuh ogret bo vodo v bakreni cevki tok segrel, da bo začela izparevat.

No to je nahitro opisana zadeva, ki pride prav za tvoj avto. Američani imajo pa še mal drugačno izvedbo - med kiler za klimo in kiler za vodo, dajo še en kiler v katerem je destilirana voda - in ker oba kilerja grejeta tega dobiš notri že skor paro in to potem vlečejo s pumpo v mašino.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe maj 27, 2005 1:51 pm

Predvidevam da to ni ta ista varianta kot water injection (intercooler) sitemi, kjer se mešanica vode in nekaj malo alkohola vbrizgava v sesalni kolektor z namenom da se ohladi zrak.

Če se ti da malo razloži princip delovanja, ker mi ni jasno kako para, ki ima 100 stopinj ali več prispeva k moči motorja.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Pe maj 27, 2005 1:58 pm

xandrej je napisal/-a:Ala vam vera za čas, pogum in vračanje duš bolj redkim modelom... Samo lahko rečem: Kapa dol... :tomidelej:


Legende vstajajo od mrtvih :D ,in prav je tko,ker bo vedno manj teh raket na cesti,mi se bomo pa lepo vozil 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe maj 27, 2005 4:15 pm

JohnyR je napisal/-a:Predvidevam da to ni ta ista varianta kot water injection (intercooler) sitemi, kjer se mešanica vode in nekaj malo alkohola vbrizgava v sesalni kolektor z namenom da se ohladi zrak.

Če se ti da malo razloži princip delovanja, ker mi ni jasno kako para, ki ima 100 stopinj ali več prispeva k moči motorja.


he he,.....sej men tud to ne gre v racun...ok da bi ti dal hladno vodo v tokokorg (hladilnik, motor, vodna pumpa) ok oz da bi dal da tece hladna voda na hladilnik in ti hladi zrak ki gre v njega, da le-ta hladi vodo v hladilniku.ne vidim pa smisla vode segrevat da se celo v paro spremeni....in da celo to moc motorja poveca.dej prosim malo bolje to obrazlozi, ker mi je to zanimivo.
LP ;)
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe maj 27, 2005 5:23 pm

JohnyR.. ..jst mam na disku 20mb pdf datotek service manuala za R19. če bi ti kaj koristilo, lahko na net uploadam!
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov