Takrat ko sem ga jaz peljal na atest homologacij še bilo ni.
So pa na samem atestu dost kompliciral.Najprej so vsega strokovno pregledali,nato so zahtevali da dam zadaj še pasove zaradi večje varnosti in ko sem bil v tretje dol so hoteli še skico avta kaj in kje je ojačano ter s kakega materiala ter firmo izvajalca/predelovalca.
Ko sem jim vse to zrihtal so mi ga potrdili.Uglavnem 3x sem moral vozit avto dol,namesto da bi že takoj povedali kaj vse hočejo imeti
Danes ko pa so te homologacije pa sploh ne vem kako bi ga spravil skozi ker so veliko bolj zajebani in komplicirajo že zaradi manjše predelave.
Se mi pa še danes kolca po fičku in mi je po svoje kar žal da sem ga prodal ker sem šel v izgubo.
Za predelavo ter atest in registacijo -postavljen na cesto me je prišel takratnih 2.400 DM,prodal sem ga pa za 2.100 DM,torej sem bil 300 mark na izgubi.Vendar sem takrat kupoval malo bolj "ornk" avto in sicer Bmw-ja
