Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po feb 05, 2007 11:10 pm

Zelo všečen avtomobilčič si nabavu, jst bi recimo edin tisto drugo modro vzel. Metalik če se ne motim. Ampak, vsak ma svoj okus.

Tole o štartih z mesta mate mogoče prav, sam men se je zdel čist dost.Morte računat da ma avto vseen 1200kg. Navdušlo me je podvozje k je že napol dirkalno, tut sama zasnova je taka če se je komu uspel povalat pod avtom.

Zvok med prestavljanjem navzdol z vmesnim plinom pa je naravnost odpilen: wop, klk, woooop. Ko sem se pelal po ravnini sm včasih iz 5. v 4. sam zato dal in pol spet nazaj :D
Slika
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne To feb 06, 2007 12:16 am

čestitke za nakup!
tuki maš pa še dve fotke kk zgleda spuščen (pa še modr je :D ) -68mm H&R gewinde:
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
makz
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: So apr 03, 2004 8:08 am
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a makz To feb 06, 2007 2:17 am

prevec spuscen...dobr da je gewinde ;) drgac pa un crn je lih prov spuscen...aja pa velik dobrih km 8)
NI vec tdija....
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch To feb 06, 2007 9:34 am

Lep avtoček. Veliko varnih Kilometrov:D me pa ne moti da ni spuščen kot me motijo preozke gume:D
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To feb 06, 2007 1:40 pm

ja un tačrn je lih prov spuščen, ne preveč pa ne premal
Slika
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga To feb 06, 2007 1:52 pm

IcEm4n je napisal/-a:ja un tačrn je lih prov spuščen, ne preveč pa ne premal


jap...crn je gut...tale modr je pa malo prevec na hard u podn :D :D
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To feb 06, 2007 2:51 pm

ta modr je preveč.. že tko češko zgleda, k da bi se fedri posedl in zdej je pač čist na tleh

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To feb 06, 2007 3:14 pm

Modr se vam zdi preveč zato, ker je zadaj premalo spuščen, jst bi ga tkoj vzeu in še zadaj spustu 8)
 
BOZO CAR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne jun 04, 2006 10:31 am

Napisal/-a BOZO CAR To feb 06, 2007 4:14 pm

ZAKON je nimaš kej :bow :bow :bow varno vožnjo
 
Uporabniški avatar
DeLux
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: To nov 21, 2006 8:39 am
Kraj: 1230

Napisal/-a DeLux To feb 06, 2007 4:49 pm

lep avtic z prejsnim RSom sm kr neki kilometrov naredu s tem še ne treba probat 8) lp LS
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Sr feb 07, 2007 11:18 am

lep avtič vendar še vedno je clio 8) AVto mora it ko strela, vendar se na stezi ni prav izkazal kolikor sem jaz zasledil. Ne ga nižat ker nima pomena. Inžinirji so naredili tako vzmetenje in višino iz enega razloga ne verjetno. Če boš že menjal menjaj komplet vse, ker samo vzmeti so kar neki.

Veliko srečnih in varnih km in HP. :twisted:
 
Uporabniški avatar
kamikaza00
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Sr sep 06, 2006 10:49 am
Kraj: rogaška slatina

Napisal/-a kamikaza00 Sr feb 07, 2007 11:48 am

dober avto si nabavu,veliko varnih km ;)
crx delsol vti
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Če feb 08, 2007 8:39 pm

Končno dobil avto, sicer že včeraj in do danes z njim prevozil 240km. Prvi vtisi so fantastični glede na to, da avta ne smem priganjati čez 3500obr./min. Sem kar presenečen nad prožnostjo motorja nad 2000 obratov in pri umirjeni vožnji tudi prestavljanje ni prepogosto.
Dve fotografiji od včeraj zvečer (premalo svetlobe in brez flesha, ampak za silo bo):
Slika
Slika
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Če feb 08, 2007 8:55 pm

Lepa makina (sam imam tudi clio 3, samo ne RS :( ) tako da ti samo čestitam za nakup in veliko hitrih in drznih kilometrov.

Zanima me koliko je cena z vsemi dajatvami+ koliko je registracija-zavarovanje?

Lep večer še naprej
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Če feb 08, 2007 9:00 pm

Še malo slik RSa.
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Če feb 08, 2007 9:04 pm

Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga Če feb 08, 2007 9:37 pm

slike so full dobro izpadle :D ...klub mali svetlobi :D

po pameti :D ....pol, ko ga bos ze lahk nabijal....u visave :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Sr feb 21, 2007 10:33 am

Počasi prihaja čas, da napišem kaj o prvih občutkih po prevoženih 1300km, ki jih nudi moj Clio 197.
Položaj za volanom:
- zaradi nastavljivega volana (ergonomski in zelo dobro odebeljen, da sede v roke ravno prav) po višini in globini, ter sedeža, ki je nastavljiv tudi v višino, res ni težko najti pravega položaja za volanom
- sedeži so zelo udobni, mogoče zmanjka kakšen dolžinski cm sedalnega dela, verjetno zaradi mojih 187 cm, bočna oprijemljivost je zelo zelo dobra, boljša (oz. maksimalna,če hočete) je lahko samo še v Recaro sedežih
- ročica menjalnika; lepo sede v roko, še lepše pa je z njo prestavljati
- aluminijaste stopalke; zaenkrat odlično

Umirjena vožnja:
- Lokalne ceste;
motor je prožen že od nekje1750 obratov (tudi v 6. prestavi lahko pospešiš od 40 km/h), od 2500 do 4000 pa kar opazno poskočnejši v prometu. Tukaj pogosto poseganje po ročici menjalnika še ni potrebno tako, da je lahko vožnja s tem RS-om zelo prijetna in neutrujajoča. Zvok, ki ga medtem oddaja od sebe izpušni sistem pa boža ušesa in prosi desno nogo, da sprosti vse decibele, ki se kopičijo ob izgorevanju 100-oktanskega goriva, kar pa lahko zelo hitro povzroči visoko prekoračitev hitrostnih omejitev. Da se to ne bi zgodilo, pa poskrbi omejevalnik hitrosti, ki svoje delo opravlja uspešno samo, do takrat, ko stopalke za plin ne pohodimo do konca.
Udobje med samo vožnjo je, kljub trdi nastavitvi vzmetenja, zelo dobro za takšen tip avta. Seveda k temu nekoliko pripomorejo tudi sedeži. Krajše neravnine se seveda najbolj občuti v zadku vozila, vendar so presenetljivo dobro zadušene tako, da ne prihaja do večjega stresanja potniške kabine. No tukaj sem lepo opazil razliko zaradi tlaka v gumah, ki je bil na začetku 2,9bar (spr./zad.), ko sem prejel vozilo (graja za mehanike, ki vozila niso pravilno pripravili za vožnjo).
Seveda sem to opazil šele čez nekaj dni (po približno prevoženih 800km), ko sem šel nastavljati pritisk zraka v gumah, da bi počasi začel iskati tisto »idealno« lego oz. obnašanje v hitreje odpeljanih ovinkih, ki ustreza mojemu »stilu« vožnje. Priporočljiv tlak v gumah je 2,2/2,0.
ESP - nepotrebno pomagalo, tudi takrat, ko je cestišče mokro.
- Avtoceste;
no, to je pa poglavje, kjer gre edina zamera 6. prestavi na kratko izračunanega menjalnika. Do hitrosti 110 km/h je vse lepo in prav, in motor prede z 3500 obrati v 6. prestavi. Pri hitrosti 130 km/h pa je že na 4000 obratih in tukaj je tudi prag, kjer je vožnja na daljši relaciji pogojno še znosna. Tukaj pa pride maksimalno do izraza tempomat, ki svoje delo opravlja odlično. Če pa zadevo pogledam s finančne plati, je pa tako prav saj vsaj tukaj odpade skrb za raznorazne stacionarne radarske kamere in kamere nameščene v policijskih vozilih. :mrgreen:

Nadaljevanje sledi.
Zadnjič spremenil _Pancho_, dne Sr feb 21, 2007 12:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Uporabniški avatar
jack6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po feb 19, 2007 9:18 pm

Napisal/-a jack6 Sr feb 21, 2007 11:18 am

Bom odgovoril tistim od praej ki so rekli da pričakujejo ve č od avta z 200HP, da bi moral bolj pokazat zobe :mrgreen: . V eni reviji sem prebral da je to zaradi tega ker nima turbine in pospeški niso tako brutalni kot če bi imel turbo. Vendar ni nič bolj počasen v pospeševanju oz. je niti ne potrebuje. Drgač pa en italijanski proizvajalec ponuja turbokit, ki mu napolni štalo z več kot 100 dodatnih KM. www.pensotech.it Sam mislim, da imaš čisto zadosti :EE nice ride dood :bow
V tvojem podpisu bi moralo pisati: če ne vozim hitro se sploh ne vozim :wink:
Zadnjič spremenil jack6, dne Sr feb 21, 2007 11:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Wush de!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr feb 21, 2007 11:19 am

Razen čez tunele kjer je omejitev 100 ali še manj. :D
Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost