Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T So nov 10, 2007 11:38 pm

bigturbo je napisal/-a:motor je 2.7 biturbo avto je original S4 motor je predelan MTM 347PS ter 520nm navora do stotke 5s končna 280km/h prožnost 80-120km/h 4.prestava 3.9s na 402m 13.4s pač je le karavan in je težek 1645kg.......


Eno vprasanje... zakaj imas pri taksni predelavi v kontra obrnjena originalna Boscheva diverterja?

/jan
S4 2.7TT :)
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne nov 11, 2007 2:44 pm

pojma nimam da mi niso pozabili pravilno dati nazaj te boschove diverterje,k sm enkrat bloww off montiral pa ni delal ker so bili prešvoh,tko da bom zdj dal od forge ali pa bonalume,rad bi pa imel z različnimi efekti tko kt ma toyota Supra ki povdari večkrat zapored :twisted: drgač pa zdle u kratkem pridejo gor 4 rorčki na vsako stran po dva zvok bo bolj dirkalen,delel pa mi bo od Grošlja stručka,ki se prov profi s tem ukvarja (vse njihove dirkalne bmfelne),števec za tlak turbine in aquamist 2d sistem,s cicerom se morva še samo poloviti,spomladi pa itek nove močnejše turbine ali pa komplet 500ps motor RS4 B5 CENA 6000eur ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne nov 11, 2007 5:39 pm

1.8T je napisal/-a:
bigturbo je napisal/-a:motor je 2.7 biturbo avto je original S4 motor je predelan MTM 347PS ter 520nm navora do stotke 5s končna 280km/h prožnost 80-120km/h 4.prestava 3.9s na 402m 13.4s pač je le karavan in je težek 1645kg.......


Eno vprasanje... zakaj imas pri taksni predelavi v kontra obrnjena originalna Boscheva diverterja?

/jan


Ta je res zanimiva ja...Potem sploh ne bi opravljal funkcije, ko bi moral odpret, bi zapiral.

To bi morali menjat že ob čipiranju.

Drugač pa vrhunski avto, da ne bo pomote;) Velik zadovoljnih kilometrov, pa počez ovinkov:)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne nov 11, 2007 5:54 pm

Ta je res zanimiva ja...Potem sploh ne bi opravljal funkcije, ko bi moral odpret, bi zapiral.




ampak men dela čist normalno no vsaj men se zdi tako?kako pa bi porajtu nepravilnost?
biturbo SKN Project CT3 50
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne nov 11, 2007 6:36 pm

Potem je že blo vse ok, porajtu bi z izgubo moči.

Problem teh diverterjev je plastična membrana (pri kovinskih ventilih je kovinski bat, ki opravlja njeno funkcijo), ki pa z leti preperi, tako
začne uhajat nadtlak, ki pride po mali cevčici v njega. Rezultat tega je, da počasi in postopno izgublaš moč, ki pa je ponavadi ne zaznaš takoj. Pri čipiranem avtu je zaradi večjega tlaka membrana še bolj obremenjena, zato priporočajo vsi kovinske ventile.
RiDe hArD
 
206RC
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: To sep 14, 2004 10:35 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a 206RC Ne nov 11, 2007 7:20 pm

Tole na slikah ni M3...Mogoce ima M3 masino not, samo zunanjost je lahko tudi 318ci
 
Uporabniški avatar
Whity1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr sep 29, 2004 7:59 am
Kraj: Maribor suburbs

Napisal/-a Whity1 Ne nov 11, 2007 8:05 pm

brez zamere, samo jaz bi rekel da je diverter postavljen prav :?
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Po nov 12, 2007 12:24 am

Aja, btw, od kje ti pa ideja, da kovinski blowoffi ne zdrzijo tlaka? Naceloma bi morali zdrzati neomejen tlak, saj se ti tlak iz tlacnega dela kompenzira s tlakom iz vakumske cevke in drzi batek pri miru. Feder je samo za to, da z njim uravnavas pri kaksni razliki se bo blowoff odprl in kako hitro se bo nazaj zaprl.

Kdo ti je pa blowoffe namontiral in testiral? Koliko nadtlaka pa imas sedaj?

/jan
S4 2.7TT :)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po nov 12, 2007 8:55 am

Kovinski ja, ampak pri plastičnih je ta problem, kovinski je večen.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Po nov 12, 2007 9:45 am

enkrat sem jih šel montirat u A3M pa niso bili dovolj zmogljivi bili so do 1.4bara vse lepo in prav ko pa si spustil gas ga je pa čist zadušil in je motor ugasnil,ne vem men te ventili čist dober funkcionirajo,definitivno jih bom pa zamenjal,ker so mi blowi ljubši,pa trajni,ta teden grem še na meritve moči,da bom točno vedel kaj oz.koliko bom pridobil z majhnimi malenkostmi :twisted:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Po nov 12, 2007 2:58 pm

bigturbo je napisal/-a:enkrat sem jih šel montirat u A3M pa niso bili dovolj zmogljivi bili so do 1.4bara vse lepo in prav ko pa si spustil gas ga je pa čist zadušil in je motor ugasnil,ne vem men te ventili čist dober funkcionirajo,definitivno jih bom pa zamenjal,ker so mi blowi ljubši,pa trajni,ta teden grem še na meritve moči,da bom točno vedel kaj oz.koliko bom pridobil z majhnimi malenkostmi :twisted:


Ojoj, se mi je kar zdelo... A3M in korejski blowoffi iz pralnega praska.

Glej, zavijes par metrov naprej do RSR-a in nabavis Bonalume blowoffa.

Jih imam ze dve leti in zdrzijo vse, kar se zdrzat da.

(hint: tudi pri meni sta sedaj RS4 turbini in RS4 injektorji ter tudi ustrezne ostale predelave, pa blowoffa delata cisto brez kakrsnihkoli problemov na boostu).

/jan
S4 2.7TT :)
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To nov 13, 2007 11:52 am

sj sem takoj vidu kakšni so bli ventili pa še cenovno so bili prepoceni,bom pa u A3M nabavu števec za pritisk turbine 80eur to pa,ta teden pa verjetno pridejo gor 4 trobente syphony :lol:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne apr 13, 2008 10:14 am

evo pa smo končno zaključili z optimiziranjem,tko da najprej bi se zahvalu celotni SKN ekipi za potrpežljivost in predanost.Trenutno imam še samo en majhen problemček da mi je odpovedal senzor/sovoznikov)za tem.izpušnih plinov,ampak zdj kr naeenkrat spet dela,ampak ga bom vseeno zamenjal.Dons smo šli malce probat po GPS-u ker me je zlo zanimal kaj sedaj govorijo številke,ker avto gre dost bolj kot prej,ne vem točno kok ima moči in navora,se pa bom te dni odpelu na valarje :D
Številke so bile pa sledeče 0-16okm/H 10.7s, 0-200km/h 17.7s 80-120km/h 4.prestava 4.2s 0-100km/h 5.12s tko da to je zaeenkrat vse za 3-4mesce :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne apr 13, 2008 11:04 am

bigturbo je napisal/-a:evo pa smo končno zaključili z optimiziranjem,tko da najprej bi se zahvalu celotni SKN ekipi za potrpežljivost in predanost.Trenutno imam še samo en majhen problemček da mi je odpovedal senzor/sovoznikov)za tem.izpušnih plinov,ampak zdj kr naeenkrat spet dela,ampak ga bom vseeno zamenjal.Dons smo šli malce probat po GPS-u ker me je zlo zanimal kaj sedaj govorijo številke,ker avto gre dost bolj kot prej,ne vem točno kok ima moči in navora,se pa bom te dni odpelu na valarje :D
Številke so bile pa sledeče 0-16okm/H 10.7s, 0-200km/h 17.7s 80-120km/h 4.prestava 4.2s 0-100km/h 5.12s tko da to je zaeenkrat vse za 3-4mesce :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


vov...to bi jst tut mel :-P

hudo-vrjetn alsvalt trga :P

čuvej ga
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne apr 13, 2008 11:12 am

bigturbo je napisal/-a:evo pa smo končno zaključili z optimiziranjem


Good, good... Je Blue omenjal ja, da se masina pri njih rihta.

Kaj ste potem ugotovili, a imas noter vecje turbine (RS4) al ne?

/jan
S4 2.7TT :)
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne apr 13, 2008 12:29 pm

u bistvu imam zdj predelan u celoti auspuh večje cevi,brez katalizatorjev ,čip je najmočnejši oz,več so dali na predvžig ki je 26stopinj ga pa lepo drži u šesti na 1.4bar do 5 tisoč vrt nato pade na 1.2 bar turbine pridejo močnejše konec poletja kok pa bojo bomo pa še vidli ampak po mojem kr 700-800ps :P
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne apr 13, 2008 12:40 pm

bigturbo je napisal/-a:u bistvu imam zdj predelan u celoti auspuh večje cevi,brez katalizatorjev ,čip je najmočnejši oz,več so dali na predvžig ki je 26stopinj ga pa lepo drži u šesti na 1.4bar do 5 tisoč vrt nato pade na 1.2 bar turbine pridejo močnejše konec poletja kok pa bojo bomo pa še vidli ampak po mojem kr 700-800ps :P


Ja, to so originalne turbine, isto je bilo pri meni pred menjavo.

Kaj bos pa dal zaene gor? Kolk bi dobil ven z GT28RS mlincki? Kaj vse bos menjal tudi znotraj motorja za 700-800ps?

/jan
S4 2.7TT :)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne apr 13, 2008 1:13 pm

bigturbo je napisal/-a:motor je 2.7 biturbo avto je original S4 motor je predelan MTM 347PS ter 520nm navora do stotke 5s končna 280km/h prožnost 80-120km/h 4.prestava 3.9s na 402m 13.4s pač je le karavan in je težek 1645kg.......


Kateri podatki so po novem merodajni?

Kdo pa ti je izpuh delal?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne apr 13, 2008 1:35 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
bigturbo je napisal/-a:motor je 2.7 biturbo avto je original S4 motor je predelan MTM 347PS ter 520nm navora do stotke 5s končna 280km/h prožnost 80-120km/h 4.prestava 3.9s na 402m 13.4s pač je le karavan in je težek 1645kg.......


Kateri podatki so po novem merodajni?

Kdo pa ti je izpuh delal?







podatki so zdj malce drugačni ker recimo izboljšala so se vmesne performanse verjetno višji navor recimo s prejšnim čipom sem imel 0-160km/h 13s zdj 10.7s :shock:tko da avto gre bolj in to dost bolj recimo odstranitev katalizatorjev 10-15ps športni filter SKN 8-10ps komplat auspuh 10-15ps to vse je dodatno kar prej ni bilo ;) izračun :?: to bom pa počakal na valarje 8)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne apr 13, 2008 1:37 pm

1.8T je napisal/-a:
bigturbo je napisal/-a:u bistvu imam zdj predelan u celoti auspuh večje cevi,brez katalizatorjev ,čip je najmočnejši oz,več so dali na predvžig ki je 26stopinj ga pa lepo drži u šesti na 1.4bar do 5 tisoč vrt nato pade na 1.2 bar turbine pridejo močnejše konec poletja kok pa bojo bomo pa še vidli ampak po mojem kr 700-800ps :P


Ja, to so originalne turbine, isto je bilo pri meni pred menjavo.

Kaj bos pa dal zaene gor? Kolk bi dobil ven z GT28RS mlincki? Kaj vse bos menjal tudi znotraj motorja za 700-800ps?

/jan






to ti bodo pa znali odgovoriti SKN oz EDI ;)
biturbo SKN Project CT3 50
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov