indiejohn je napisal/-a:o kako sem srečen

...no jst sem še čist svež na tem področju..imam 93letnik twingo rdeče barve in me je tedn nazaj prjelo de bi ga nekak poštimu v ford GT/fiat 1000abarth stilu....nekk retro rally stil...velike rumene meglenke bele črte na boku, bele oz feltne....kako bi blo?

glede na to da se voziš po vsakodnevnih opravkih me zanima kako je šlo z homologacijo?naprimer gume k je v kartunčku napisano maksimalno 13col?pa vse odtalo seveda..
in vsaka ti čast!ko bova s twingotom zrasla hočava biti kot vidva

S homologacijo izvenserijskih zadev (motor, zavore, zračni filter

) je bilo kar nekaj dela, medtem ko s 15'' platišči in podvozjem ni bilo nobenih težav.
Na Twingota lahko daš 15'' platišča s 195/45-15 gumami kadarkoli - to pomeni, da greš v trgovino, kupiš ustrezna platišča in gume, natakneš in homologiraš. Podobno je s podvozjem - torej brez komplikacij.
Sam bi ti svetoval zamenjavo diskov s hlajenimi. Če boš obdržal 13''platišča, potem daš na avto 238mm diske in čeljusti z nosilci od R5GTTurbo, Cliota, ... Za 259/260mm diske bo treba vsaj 14'' platišča, z istimi čeljustmi in nosilcem čeljusti od recimo R19 16V, Clio 1.8 16v, ...
LP,
Milan