Evo rdeča strela se je poslovila in že dolgo sem si želel to stvar:
C5 3.0 v6 By Carlsson
Carlssonova različica temelji na najzmogljivejšem C5 z trilitrskim motorjem, kateremu so s spremenjeno geometrijo odmičnih gredi, sesalnih cevi, kakor tudi celotne motorne elektornike, dvignili moč iz serijskih 152 kW na 173 kW, navor pa iz 285 na 320 Nm. Ob tem je motor ostal kultiviran, omeniti pa velja, da je 260 Nm navora na razpolago že od 2000 vrtljajev dalje. Moč se prenaša na prednji kolesni par preko sekvenčnega avtomatskega menjalnika, ki se samodejno prilagaja stilu vožnje oz. obliki ceste, ter na drugi strani omogoča tudi samodejno pretikanje.
Podvozje je prilagojeno povečani moči vozila, s čimer so že v osnovi izključili kakršnekoli negativne vplive na sicer priznano dobro podvozje serijskega C5. Avto so postavili na kolesa dimenzij 225/45, ki so nameščena na 17 palčna platišča. Vzmetenje je ne glede predelavo, ki jo zahtevala večja moč, ostalo še vedno naravnano na udobje, ki ga omogoča tudi serijski model.
Ker večini tistih, ki kupujejo "sfirzirana" vozila običajno ne zadošča le predelava motorja in podvozja, so se pri Carlssonu dodobra lotili tudi predelave zunanjosti, kakor tudi notranjosti C5. Tako sta zraven že omenjenih 17 palčnih platišč spremenjena še prednji in zadnji odbijač, dodane pa so tudi obloge pragov. takšen C5 deluje veliko bolj športno, morda celo nekoliko agresivno!
Če smo pri zunanjosti rekli, da je naravnana na šport, lahko za notranjost rečemo kvečjemu športna eleganca, ali bolje udobje in visoko kvalitetni materiali. Usnje in Amaretta. Usnje v barvi konjaka tako najdemo na sedežih, spodnjem delu armaturne plošče, volanskem obroču in še kje. Prav tako šlahten je nov material Amaretta, ki ga v temno sivi barvi najdemo na zgornjem delu armaturne plošče in vrat, v konjak rjavi pa še na spodnjem delu vrat in sedalnih površinah sedežev. Vse skupaj je izdelano z veliko mero občutka za kvaliteto in tako kot celota daje občutek izrednega luksuza.
Malo slikic na hitro:
Še ena od zadaj ko je prispel domov:
