Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr mar 05, 2008 2:13 pm

Uh madona... pravi reno frik :D
Kak to da si se odločil za nakup petke? Je bla tolk cenejša kot pa clio 1.4, ki si ga prodal?
Aja pa zelo dobro pišeš, bi lahko pisal scenarije za kake nadaljevanke, ker točno veš kdaj nehat :-P
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc To mar 11, 2008 11:26 am

@Drocky: No ja, sem res malo reno frika :), čeprav v splošnem sem bolj bencin frik in nimam težav z ostalimi znamkami, samo € in $ me pri tem ovirajo :).
Za nakup 5ke sem se, kot omenjeno, odločil predvsem zaradi tega, ker teh avtomobilov ni ravno v pretiranem številu, torej nakup takrat, ko imaš možnosti ponavadi ni mogoč. Tistega 1.4 Cliota sem za moje pojme dobro prodal, in ja 5ka je bila cenejša.

@vsi: Pozabil sem omeniti, da sem se že pred nakupom 16Vja in 5ke, lotil malo drugačnega tjuninga in stajlinga. In sicer malo večjega nadstreška za dva avtomobila :). Ker sem sam še malo bolj lesen kot nadstrešek, sem večino dela prepustil puncinem stricu.

Sicer se izdelek delno vidi že na prejšnjih fotkah, pa vseeno še enkrat na hitro (fotka je starejša, zato je na njej tudi vijolčen Clio):
Slika
Če bi se nadstreška lotil sedaj, bi bil drugačen (predvsem večji :)). Upam, da bo eden izmed naslednjih projektov malo večja garaža.

Da se vrnem še malo na 5ko.
Nad novo pridobitvijo sem bil nadvse navdušen (vrum, pssss :)). Govora je o Renault 5 GT turbo Ph.2 (oziroma natančneje, prenovljena druga faza, torej Ph.2,5? :)), l.1989 v Renault Bleu Sport (449) barvi, torej v takšni barvi kot so bili Williamsi.
Za tiste, ki ne vedo ima 1.4T motor z cca. 88kW@5750rpm (cca. 120KM), 165Nm@3750rpm, avto ima nekje 850kg, malo pod 8sek do 100km/h, končno hitrost okoli 200km/h, disk zavore na vseh kolesih, in zanimivo dimenzijo gum (195/55/13). "Turbo petka" spada bolj v tisto zgodnjo dobo turbo avtomobilov, zato je vožnja z njo še posebej zanimiva (turbo luknja). Nekatere sicer moti, da se nekaj časa po pritisku na stopalko za plin ne zgodi nič, potem pa nenaden "sunkovit" pospešek (vsaj za avto tega letnika :)), verjetno pa nisem edini, ki mu je ravno to všeč. Vožnja (vodljivost in lega na cesti) je težko primerljiva z navadnimi R5kami in bolj spominja na vožnjo novejšega 16V Cliota. Tudi samo počutje za volanom je podobno tistemu v 16V Cliotu, oziroma bolje rečeno, da je Clio 16V podoben R5 GTT :).

Kaj naj rečem avto me je okužil in tako zlahka se me ne bo rešil :). Ker sva bila s kolegom ravno utečena z obnovo njegove 5ke, sva se na hitro lotila še moje (samo motor-preventivno).
Med brskanjem po forumih sem našel malo starejšo temo, kako sem se tega lotil :):

schkorc je napisal/-a:Če koga zanima kako je izgleda "generalka".

Takole nekako se je na ponedeljek začelo (za večjo sliko klikni na njo)

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Na torek je že bilo očiščeno

Slika Slika Slika Slika Slika

V sredo popoldne je prišel materjal, ki je bil v ponedeljek naročen

Slika Slika

Tako so potekala dela v sredo do jutranjih ur

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika
Slika

Glava pa se je končala v četrtek

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

V četrtek oz. petek ob 2 zjutri je avto vžgal, v petek pa se je delal še finiš.


LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
p|X|
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne maj 15, 2005 4:31 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a p|X| To mar 11, 2008 1:36 pm

užitek je brat temo, ter gledat fotke
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi To mar 11, 2008 2:03 pm

Skhorc, tema je predivja..Samo tako naprej. Drugače pa je tvoj Clio 1.4 bil vsaj lani še v Brežicah. Če ni tvoj je pa skoraj identičen 8)

p.s. tudi sam sem hotel za prvi avto Cliota 1.8 16v, pa so mi ga pred nosom speljali iz TPVja v NM, čeprav sem zanj ponudil več kakršna je bila cena v salonu samo zato da dva dni počakajo :evil: Je bil pa rdeč z črnim usnjem :D Jah je kr vprašanje kaj bi danes vozil, glede na to da sem takrat skočil v Italjanske vode :lol: :lol: :lol:

Kakorkoli , res pohvalna tema. Keep up. 8)
Zadnjič spremenil Psepi, dne To mar 11, 2008 2:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To mar 11, 2008 2:04 pm

aja pa zadnjič sem pozabil pohvalit, to kak si cliota 1.4 dobro porihtal, je pa lepo videt to da si 16v pri miru pustil, da bo na vrednosti začel pridobivat, če se slučano ni :)
čakamo nadaljevanje :D
LP Rok
 
Uporabniški avatar
urbn
Uporabnik
 
Prispevkov: 1184
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:22 pm

Napisal/-a urbn To mar 11, 2008 2:25 pm

Tole je pa prov zakon brat an :D pol si imev in 1.8 16v in r5 gtt :?: čakam na nadeljevanje :D
Lp
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Če mar 13, 2008 1:34 pm

Tistim katerim je tema všeč, jim bo verjetno tudi v prihodnje, čeprav ne bo predstavljenega nič drugega kot Clio in 5ka ;) :).

......
Kasneje se je parkrat pri meni oglasil novi lastnik mojega bivšega 1.4 vijola Cliota. Pri mojemu kolegu se je zagledal v 16V havbo, ki jo je prodajal in tako je avto kmalu po nakupu malo predrugačil po njegovem okusu. Zmontiral je tudi tiste podaljške in pragove, ki sem mu jih dal zraven.


Na netu sem našel fotke kako je to vse skupaj izgledalo (avto NI bil več moj):

Slika
Slika
Slika
Stvar okusa, meni je bil prej bolj všeč :) (no ja havba ni preveč napačna).

S svojim 16Vjem pa sem takrat v našem okolišu ustvaril pravo 16V manijo. Pred nakupom svojega nisem vedel za nobenega drugega v okolici. Potem pa so začeli počasi kapljati. In naenkrat je bilo v krogu cca 5km vsaj kakšnih 10 primerkov 16V Clia (pa nobenga Ph.2, tako kot moj :P:D), od tistih takratnih jih je še vedno kar precej v okolici.
Jst se pa ves blažen in presrečen, sploh nisem pustil motiti, z kar dvema "sportivama" (Clio 16V, R5 GTT) iz Renault Sport programa 8) (pa še v enaki barvi :)).

Ampak vseeno, ker sem pač čuden in preveč sanjam, sem kmalu začel premišljevati o načrtih za naprej. Čeprav je popolno, imam dva avtomobila, ki sem si jih vedno želel, se mi je ustavilo pri tem, da sem si poleg teh dveh stvari vedno želel imeti tudi kakšen avto, ki sem ga predelal. Večkrat omenjeni kolega s tisto R5 GTT (od sedaj bo Luka) si je na svoji GTTjki omislil nižanje, temne šipe, večja ALU platišča, badlook (to je blo glih tolk v modi kot neonke :)), torej nekaj podobnega kot je imel pred tem tisto sivo 5ko (pokazano nekje na začetku te teme). Kot plani za naprej pa predelava motorja na kakšnega ihahaja več.
Men se tudi lušta večjih felgn pa nizkega avta, pa..., pa.... :( ... šmrk, šmrk,... pa vozil bi se tudi rad tem avtomobilom primerno, torej rad bi "dirkal". Obenem mi je pa škoda "uničevat" serijsko lepe, dobre in ohranjene avtomobile. Ja sej vem, da imam težave :).

Cesta ni dirkališče! Ampak kje se sploh lahko izživim ali vsaj malo bolj dinamično odpeljem kakšno minutko ali dve?
Včasih (še s tistim vijola Cliom) sva z Lukom pogosto obiskovala bližnjo cesto (čez hrib), ki je sploh kasneje postala priljubljena točka motoristov. Zaradi povečanega števila "divjakov" je postala ta lokacija nevarna in posledično pogosto obiskovana tudi s strani modrih, kateri ponavadi niso bili ravno navdušeni nad nami, nad zvokom motorjev in seveda nad globino zunanjega profila pnevmatik. Pa tudi sam se vedno bolj nisem počutil ravno prijetno ob sekanju nekaterih začetnih voznikov.

Kdaj pa kdaj je obstajala alternativa, Mobikrog.

Ich war dabei (tisti modri Clio na sredini v ozadju :)), žal drugih fotk nimam:
Slika
Skrajno levo je pa bivša Lukova 5ka pri novemu (takrat prehitremu :)) lastniku (o takšnih stvareh sem razmišljal s tem, da mi je škoda avta).

Nič. Ali GTT ali 16V, eden mora "pod nož". Če želim "dirkati" je pametno imeti avto, ki je "namensko" pripravljen (seveda gre brez tudi).
Kaj sem stuhtal pa naslednjič.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če mar 13, 2008 1:53 pm

nora zgodba, vedno tako končaš da bo treba brat naprej. če bi se tako "igral" s VW-ji kot z renoji bi blo pa zame že čist prelepo :lol: ampak ni važno. maš 2 legendi reno motošporta, vsi poznejši modeli so bili :nae svaka čast še enkrat. jz si poleg golfa enkegti želim še eno r5gtt :lol:
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Po mar 17, 2008 10:00 am

Zdravo

Preden napišem kako so se stvari odvijale naprej, me zanima če se komu od tukaj ljubi napisati, kaj bi naredil na mojem mestu?

Torej imaš dva različna avtomobila (znamka in model nista pomembna), katera si si vedno želel. Oba sta bolj ali malo manj športne različice, oba sta lepo solidno ohranjena in v originalnem stanju, eden izmed njiju pa je na dokaj dobri poti postati starodobnik.
Čeprav ti je škoda tistih dveh avtomobilov, si želiš malo bolj "športne" vožnje pri kateri je možno, da se avto vsaj malo "uničuje". Kasneje pa bi mogoče avto rad tudi malo predelal (motor, podvozje, čez čas mogoče še kakšni dirkalni dodatki recimo školjkasti sedeži, ipd.). Torej bi rad imel avto namenjen "dirkanju", obenem pa trenutno razmišljaš, da bi rad oba avtomobila, ker sta dokaj redka, imel na veke vekov in ohranjal dediščino :D (pustimo debato o smiselnosti tega "šparanja" za kdaj drugič :)).

Če ima kdo voljo, naj napiše njegove ideje (pa ne tisti, ki vedo na kak način sem to želel rešiti jaz :)).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Po mar 17, 2008 11:24 am

Če denar ni ovira, potem bi ugotovil, kateri od dveh avtomobilov ima več tuning potencijala, boljšo lego itd. in denar za predelave vložil v njega.

Če pa je, tako kot pri večini, denar ovira potem bi (kmalu) starodobnika pustil v originalnem stanju, denar pa vložil v drug avto. S tem bi tudi prišparal precej denarja za predelavo drugega avtomobila, saj je registracija starodobnika bistveno bolj poceni kot registracija normalnega vozila.

No to je moje mnenje, sedaj pa da slišimo kaj si ti storil 8)
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po mar 17, 2008 1:32 pm

Ljubšega bi obdržal (original stanje), kupil enega varčnega za daily drive (dizl na kurilca, pa da ga ni škoda) pa en motor, ko hočeš bit res hiter.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Po mar 17, 2008 3:29 pm

Mislim, da ima GTT boljsi tuning potencial in pravtako mi je to avto, ki je lahko tako v originalnem stanju, kot v porihtanem (rally varianta) zelo lep! Ce pa bo kmalu postal oldy pa toliko bolje, sej ves zakaj!

PS. Pohiti z nadaljevanjem zgodbe.. :D
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po mar 17, 2008 5:19 pm

Če denar enbi bil ovira bi enega odjavil in nekam spravil kupil pa še enega, ki ga nebi blo škoda predelat in z vožnjo uničevat.
Če nebi blo denarja, bi pa enega prodal nekomu vrednemu zaupanja in ki ve kaj bo kupil in spet kupil en tak avto, ki ma tuning potencial in ga ni škoda.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Po mar 17, 2008 5:41 pm

Evo ga tukaj je nekaj za 900€ :shock: :D
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1923854
pa še en motor dobiš zraven hehe ,ki dela ;)
Priponke
4tt.jpg
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Po mar 17, 2008 6:06 pm

zanimiva tema. kr tako naprej, pa pazi da ne boš tipkovnice obnucal :P . Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr mar 19, 2008 10:36 am

Sej pa vas kar nekaj spremlja te moje bedarije :). Lepo prebrat še kakšne druge ideje, in si mislit, da mogoče pa navsezadnje le nisem tako zelo neumno razmišljal (glede na nekatere predloge) :)....


...Načeloma je športno vožen avto (malo je teh hot hatchev, ki niso bili voženi agresivno), ki je dobro vzdrževan, prav tako dober avto (to so predvsem tisti, katerih cen večina ne razume :)). Ampak leta in kilometri vseeno delajo svoje. Deli avtomobila se s časom obrabljajo in stvari, ki bi jih bilo potrebno popraviti/obnoviti je iz dneva v dan več. Lastnikov, ki pa bi to dejansko sproti počeli, pa vedno manj, ker je enostavneje (in nekako normalno), da ko je avto izrabljen ga zamenjaš z drugim. To gre razumeti, saj so stroški popravil/obnov precej visoki, zato si tudi sam raje prihranim obnovo še kakšnih dodatnih stvari. Pa tudi vedno se lahko kaj zalomi, pride do nesreče in poškodovanega/uničenega avtomobila.

Po daljšem premišljevanju (ki mi vedno škodi) in preračunavanju sem se odločil, da mi je obeh zgornjih avtomobilov preveč škoda, da bi se z njima izživljal. Zgornja R5 GTT je kot omenjeno iz čisto zadnje serije teh "turbo 5k", katerih sem zasledil res malo (pa kar precej spremljam te avtomobile), tako da me ne mika te "uničevat" po nepotrebnem. Prav tako je ta Ph.2 16V Clio dokaj redek pojav in s tem ista zgodba. Za nobenega od njiju pa na tem mestu prodaja ne pride v poštev.

Torej ne bo nič z mojimi ostalimi željami...































... Sej ne :). Sledil je moj prvi avto slalom :oops: :). Saj me ni blo treba kaj dosti prepričevati za udeležbo, sam vseen jst pa kegli (stožci), pa sami izkušeni vozniki, pa nabriti bolidi... Na poti do tja, torej od Šempetra (CE) do Murske Sobote, sem ob vsakem postanku moral odtočit :). Za rezultat mi je blo čisto vseeno, samo da ne bi vseh kegljev povozil, kje iz proge iztrelil, pa po možnosti koga povozil :D. Pa še z avtom nisem bil čisto nič domač, ker nisem naredil niti kilometra z njim pred tem slalomom.









Aja omislil sem si še en avto :P, tokrat enega, ki mi ga je (oz.bi naj bilo) malo manj škoda:

Slika

Verjetno ni potrebno posebej povdarjati kater je :).

Slika

Zdajšnji modri Clio in 5ka sta dobila družbo. Torej podobna reč kot tista predstavljena nekaj časa nazaj.
Renault Clio 16V, tokrat v pogostejši Ph.1 (l.1992) izvedbi, katerih je skoraj kot solate :) (šala).
Ima 1763ccm motor z 99kW (cca. 135KM)@6500 RPM, 162Nm@4250 RPM, cca. 950kg, dobrih 8 sek do 100km/h, končna hitorst okoli 200 km/h.

Kaj naj rečem, avto je bil soliden. Že pred nakupom modrega 16Vja sem pregledal kar nekaj teh avtomobilov, ki so bili večinoma obupni. No pri nakupu tega se mi je kar posrečilo. Denarja na pretek seveda nisem imel, zato sem gledal za najcenejšimi/slabšimi. Sam izgled mi sicer ni bil pomemben, ampak osnova je morala biti dobra. In tako sem dobil dobro osnovo potrebno obnove (rja na zadnjih robovih, in na spodnjem delu vrat, kar je značilno za Cliote).

Na tistem slalomu v Murski Soboti sem na svoje olajšanje ugotovil, da avto pelje samo tako hitro, kolikor si želi voznik :). Z avtom sem bil na treningu zadovoljen, pa tudi rezultat mislim, da ni bil slab (aja pa vsi okoli proge so preživeli :)).
Pravzaprav je vse potekalo čisto drugače, kot pa sem pred tem sam sebe strašil. No ja edino moj sovoznik Grega je bil malo preveč agresiven z Cliom :).

Slika

Hitra diagnoza je potrdila ugibanja. Stalna težava 16Vjev oziroma JB menjalnikov in segerjevih obročov. Avto bi bil lahko do prve vožnje popravljen, ampak ker v okolici Murske Sobote skoraj ne poznajo drugih avtomobilov kot Opel :), nismo nikjer dobili manjkajoče malenkosti. Tako sva s kolegom zaradi stvari, ki je stala na pooblaščenem servisu takrat cca. 1500SIT (cca 6€), nadaljevala s juhotom. Vsekakor mi ni žal, ker tako zanimive rakete še nisem vozil, sploh sedeži, pasovi, nič notranjosti :)... Lepo bi bilo ta avto spet videti v akciji.

Fotka kako so takrat izgledali naši začetki :):

Slika

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi Če mar 20, 2008 11:07 pm

We Want More!!!!!!

:pop: :pop: :woohoo :woohoo :pop: :pop: :tomidelej: :pray: :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc To apr 08, 2008 9:08 am

Ampak 16Vji pa zgleda res niso zanimivi in priljubljeni :D.

Jst pa sem kmalu za tistim belim 16Vjem našel naslednjo meni zanimivo zadevico (tokrat izjemoma malo manj športno). Sicer ne ravno v bleščečem stanju, ampak me je (spet) zaradi redkosti vseeno premamilo. Renault Clio 1.8 Baccara. Ta beseda Baccara je včasih označevala vrh ponudbe Renaultovih modelov in je kasneje bila zamenjana z Initiale Paris, avtomobili opremljeni s tem napisom pa so imeli bolj ali manj vso možno opremo, ki si jo je bilo mogoče za določen model omisliti. Se še spomnite reklame: "Ima vse kar imajo veliki":)?

Od ostale opreme, ki jo ponavadi imajo Clioti, ima ta izvedba Baccare usnjene sedeže nastavljive po višini, usnje namesto blaga na tapetah vrat, klimo, kromirane (in dost bolj kvalitetne) notranje ročke za odpiranje vrat, lesene dodatke v notranjosti, ekranček za prikaz zunanje temperature, temno zelen tepih, 14" alu platišča (katerih moja žal ni več imela) in v tem primeru 1.8 8V motor s cca. 95KM@5750 rpm, 142Nm@2750 rpm (skor kot dizl :), eden boljših motorjev za vsak dan po mojem okusu), končna po podatkih baje 185km/h, do 100km/h verjetno nekje med 9 in 10sek.
V glavnem dokaj poskočen avto s katerim si lahko zelo dinamičem v prometu pri vsega približno 6l/100km porabe :D.

Zgoraj opisano še v sliki:
Slika

Na zunaj nič posebnega, barva (metalno temno sivo/zelena) je v živo bolj zanimiva in se lepo ujame z opremo avtomobila.

No pa še notranjost, ki je malenkost bolj zanimiva od zunanjosti (sprednji sedeži so po sredini preoblečeni, v originalu pa so takšni kot zadaj, volan na fotki je navaden v originalu je takšen kot pri 16Vju le usnje je svetlo):
Slika
Slika
Slika

Slika
Ta volan je bil zraven avtomobila (tako kot ti predpražniki :)), zvočniki ne pašejo čisto nič zraven, ampak ker je bilo treba luknje zapolnit in je imel kolega ravno takšne odveč :).

Ob nakupu sem planiral, da bo sčasoma ta avto zgledal podobno kot tisti bivši vijoličen RT, uporabljala pa ga bi punca. Vendar je naneslo, da se je avto potreboval prej kot pričakovano, zato je ostal serijski.

LP, Primož
Zadnjič spremenil Schkorc, dne To apr 08, 2008 11:24 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Sp|kE
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: To jan 04, 2005 7:36 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a Sp|kE To apr 08, 2008 9:32 am

Tisti vijolični klijač je bil pa res legendaren. Sam poznam tistega pobeca iz KK, kot si napisal in sem imel priložnost ogledati si avto v živo. Bil je resnično lep. In pohvale za tako izčrpno avtobiografijo tvojega voznega parka. :tomidelej: Sam sicer ne berem knjig, toda če bi jo ti napisal, bi jo vsekakor prebral. Sam škoda, ker nisi VW frik ;).

Lp
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec To apr 08, 2008 10:34 am

najprej vsaka čast za ves trud za vse živce...
glede vijolčnga mi je bil pol bl kul iz odbijači pa haubo...
a zdj maš 2 cliota 16v pa 18 pa še r5gtt :shock:
piš še naprej je toook zanimiv!!!
sam res zmer tam nehaš k j najbl napet... ;)
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov