Hja dopust je zdej pa po njem
najprej ga je blo treba potegniti iz dozdajšnega počitka
In gremo malo poderat kar je zanič
najprej termostat ven , tole je bilo nekoč okroglo tesnilo
ampak tole tesnilo je bilo kar ploščato kako naj tesni ??
novi termostat tesnilo
prirobnica iz aluminija
Potrebno je bilo tudi zamenjati cevko eno ki gre na sesalni kolektor , na desni je original polkrožna cevka , na levi sta pa dve nadomestni katere sem vzel eno ki je najbolj ribližna , jo zrezal ter jo nadomestil
Potem je na vrsto prišel tale delček oz zelo velik del ki sem ga tudi obnovil
Original tesnilo sem zbrusil , saj je debelo min 1 cm , na eni strani je bilo ravno na eni strani je pa imel kr neke izbolknine od frgazerja
he he gor je
priklopitev vseh kablov
In test , mogel je najprej malo zaverglat da je je dopolnil rezervarček v frgazerju potem pa brrrrrrrr
Hm gori voda voda kje je ?? aja voda se je malo zlila na izpušno cev
Pliklopil hladilnik samo ga nisem mogel dokonca pritrditi ker nisem imel spodnjih gumi nosilcev
he he kao oridžinali
Sledila je tudi montaža zaklepnih pinov na b stebričku
hm kje je plastika ??
Nov pin
V četrtek sem dobil še nove gumi nosilce za hladilnik
Evoti zmontiran tako kakor je treba
Avto je tudi stestiran vžiga brez problema na pram prej božansko , naštelan je tudi štandgas oz prosti tek ter novo co-ja ( upam da sm prov rekel ker se ne spovnim glih prov ) ter preizskušena vožnja cca 50 km in vse dela tak kakor more juhu
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003