gasy je napisal/-a:Tudi jaz pravim da si tale Abarth ne zasluzi tudi A v imenu Abarth. Pač to ni to, posebej z tem menjalnikom so krepko mimo pihnili. Je pa lep, pa važn da si ti zadovoln

Lp, Gapi
Danes so časi klasičnih Abarthov mimo. A današnji Fiat 500 Abarth si pa zasluži ime Abarth ? tona in 100 ali 200 kg za enega fičaka in 135 KM. 8 s do 100 ter ESP, ki ga ne moreš izklopiti. Sori, ampak nič kaj presenetljivega v primerjavi z živčnimi raketami iz preteklosti. Čas gre naprej.
Menjalnik v Stilotu je potrebno upoštevati, da je bil prvi sekvenčni menjalnik v takem številu (prej le Ferrariji & co. ) in ga ni za primerjati z menjalniki zadnjih let. Zadeva tudi popolnoma pritiče karakterju Stilo Abartha, ki je GT in ne trd športni avto kar nekateri skoz sanjate. Je udoben, dovolj hiter in z toliko opreme, kot jo ima zelo zelo malo avtomobilov. Avto je fantastičen. Samo zato, ker ni kar naj bi Abarth bil glede na preteklost ne pomeni, da sedaj ni dober. Mene ne bi nič motilo, če bi ga poimenovali GT
Problem je, da vas preveč živi v nekih iluzijah in idejah, kakšne bi morale biti stvari. Raje poglejte kakšne so.
In še vedno, v kolikor vam selespeed ne ustreza, se lahko dobil Stilo Abartha ali Stilo Schumacherja z ročnim menjalnikom iz tujine.