defasturias je napisal/-a:Pa ne moreš predelovat hyundaia. Jaz ti svetujem da ta avto jemlji kot izkušnjo, probaj met z njim čimmanj stroškov, potem pa kupi nekaj bolj oreng, kar bo vredno da mečeš denar vanj.
Pred tednom dni sem tudi sam prvič postal lastnik avtomobila - Renault Megane 1.4 16V l.2000 in sem tudi sam imel prebliske glede felten, spojlerja, nižanja, športnih filtrov, letvic v barvi avta, dodajanju opreme (meglenke) itd. Ampak sem prišel do zaključka, da je brezveze vlagat v avto, vreden 3k EUR, ker ob prodaji za vse dodatke ne bom dobil nič pa še avto bom težje prodal ker mu s predelavami daš osebno noto, ki nujno vsem všeč in se krog kupcev zoži.
Moj nasvet je, da raje takoj začneš šparati za naslednji avto, tega pa samo tankaj in servisiraj. Vsaj premisli
Lignage je napisal/-a:Sam se popolnoma strinjam z defasturias-om. Ta hyundai je žal najlepši popolnoma original, karkoli bo na njem narejeno bo smrt za avto in je res škoda denarja.
Technologic je napisal/-a:Lignage je napisal/-a:Sam se popolnoma strinjam z defasturias-om. Ta hyundai je žal najlepši popolnoma original, karkoli bo na njem narejeno bo smrt za avto in je res škoda denarja.
x2. Zdaj je čisto lep spodoben avto. Z raznimi črno-krom felgami (lidl ali hardy style) bo kot da bi dal na staro babo diamantni prstan). Mogoče znižat pa kake normalne felge od hyundaja da bo zgledalo čimbolj original če ga res misliš še dolgo met.
defasturias je napisal/-a:Narobe razmišljaš. Kakšne novitecove predelave ferrarijev so meni nore. Fora je v tem, da vsaka stvar pač ne paše na vsak avto. Nižanje accenta in tlačenje večjih felten nanj je zgrešeno, ker avto hoče biti s tem nekaj, kar nikoli ne bo.
Pa ko že trdiš da nekateri nimajo dovolj denarja za boljši avto.. Takle accent stane od 2.000 do 3.000 eur, odvisno od sreče in kako se lastniku mudi s prodajo. Vzemimo da je povprečna cena 2.500 EUR. Ene povprečne alu feltne 16" col stanejo 150eur/kom - 600eur vse štiri, potem pa dodaj še 4 gume - 4x70eur=280eur. Pa potem še centrirni obročki...skupaj pride okoli 900eur, kar je že skoraj 40% vrednosti avtomobila. Potem pa dodaj še amortizerje, vzmeti, kasneje pa še kak spojler in si hitro zmetal v avto toliko denarja, kot je dejansko vreden. Zdaj pa pojdi gledat kaj dobiš za 5000eur.
LP
eclipse_R je napisal/-a:Potem pa temu avtu, ki je vreden 5000 € prištej še 1000 € za feltne, 500 € za nižanje in še par stvari pa si hitro zmetal v avto skoraj toliko kot je dejansko vreden. Potem je že isto kot bi kupil avto za 9000 €. ampak če pa vzameš avto za 9000 € se pa že ne spodobi več met gor feltne za 600 €, ampak recimo da jih kupiš za 1000 € + 800 za gume in 1000 za gewinde, plus 600 € za čipanje in pa... pa prideš na avto ki je vreden 16.000 €. Potem pa še temu..
in tako naprej v tri krasne.
Če daš gor večje feltne, jih lahko kasneje brez večjih izgub prodaš Wink Če pa je problem pa kupiš rabljene, cenejše pa jih potem prodaš še z manjšo izgubo.. Če vanj vgradiš za 1000 € avtoakustike, jo pač čez 2 leti prodaš ali pa prestaviš v naslednji avto itd... Sej ni treba na avto takoj metat plastike pa 10 inčnih auspuhov itd.
lp
tomzzi je napisal/-a:eclipse_R je napisal/-a:Potem pa temu avtu, ki je vreden 5000 € prištej še 1000 € za feltne, 500 € za nižanje in še par stvari pa si hitro zmetal v avto skoraj toliko kot je dejansko vreden. Potem je že isto kot bi kupil avto za 9000 €. ampak če pa vzameš avto za 9000 € se pa že ne spodobi več met gor feltne za 600 €, ampak recimo da jih kupiš za 1000 € + 800 za gume in 1000 za gewinde, plus 600 € za čipanje in pa... pa prideš na avto ki je vreden 16.000 €. Potem pa še temu..
in tako naprej v tri krasne.
Če daš gor večje feltne, jih lahko kasneje brez večjih izgub prodaš Wink Če pa je problem pa kupiš rabljene, cenejše pa jih potem prodaš še z manjšo izgubo.. Če vanj vgradiš za 1000 € avtoakustike, jo pač čez 2 leti prodaš ali pa prestaviš v naslednji avto itd... Sej ni treba na avto takoj metat plastike pa 10 inčnih auspuhov itd.
lp
+1
eclipse_R je napisal/-a:Potem pa temu avtu, ki je vreden 5000 € prištej še 1000 € za feltne, 500 € za nižanje in še par stvari pa si hitro zmetal v avto skoraj toliko kot je dejansko vreden. Potem je že isto kot bi kupil avto za 9000 €. ampak če pa vzameš avto za 9000 € se pa že ne spodobi več met gor feltne za 600 €, ampak recimo da jih kupiš za 1000 € + 800 za gume in 1000 za gewinde, plus 600 € za čipanje in pa... pa prideš na avto ki je vreden 16.000 €. Potem pa še temu..
in tako naprej v tri krasne.
Če daš gor večje feltne, jih lahko kasneje brez večjih izgub prodašČe pa je problem pa kupiš rabljene, cenejše pa jih potem prodaš še z manjšo izgubo.. Če vanj vgradiš za 1000 € avtoakustike, jo pač čez 2 leti prodaš ali pa prestaviš v naslednji avto itd... Sej ni treba na avto takoj metat plastike pa 10 inčnih auspuhov itd.
lp
tomzzi je napisal/-a:Pa kaj vas toliko moti njegova odločitev? Pač povedal je kaj bi/bo menjal in stvar rešena! Če je smisel predelovat se bo pa lastnik odločil pa če to komu paše ali ne. Zgrešeno ni NIČ! Styling ali ne. Ne vidim smisla v tej izjavi. Da je zgrešeno karkoli delat na tem avtu. Zakaj že?
lancia hf je napisal/-a:tomzzi je napisal/-a:Pa kaj vas toliko moti njegova odločitev? Pač povedal je kaj bi/bo menjal in stvar rešena! Če je smisel predelovat se bo pa lastnik odločil pa če to komu paše ali ne. Zgrešeno ni NIČ! Styling ali ne. Ne vidim smisla v tej izjavi. Da je zgrešeno karkoli delat na tem avtu. Zakaj že?
Potem mi pa razloži, če bi kupil raje avtomobil za 5 000 evrou, ali podobnega z vsemogočim kičom za 8 000-10 000 evrou. Samo tukaj je problem vseh "domačih majstrov"[/b]
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov