Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
-=davor=-
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: To feb 15, 2005 10:29 am
Kraj: Ptuj - Slovenske Gorice

Napisal/-a -=davor=- Sr avg 12, 2009 10:22 am

Jaz bi rabil sedaj enga (recimo tistega forda) moram en hladilnik odpeljat domov, katerega ne dobim v nobenega (tako zelo opevanega) karavana :P
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr avg 12, 2009 4:32 pm

Energetik81 je napisal/-a:Takole bom reku - ne vidim smisla pickupov, še posebej če so odprti. Edino za kakšnega lovca, ki vrže notr plen ali kakega farmerja. Veliko bolj se mi zdi uporaben karavan ali enoprostorec z raznimi predali, mrežicami v lepo obdelanemu prtljažniku. Pa tudi V8 zverine pod havbo se mi zdijo totalna bedarija.
So pa zanimivi za pogledat ti avti, to pa ja. Ampak ga ne bi imel doma, pa če mi ga kdo podari. Ogromna zverina z malo prostora za sedenja (vsaj zadaj), grdo notranjostjo in veliko porabo. Tudi varnost je vprašljiva.



Ti na to gledas tipicno slovensko, najbolj pogosta uporaba tukaj v ZDA, vsaj kar vidis po cestah, je:

- prevoz motorjev zadaj. Dva Harleya ali pa GoldWinga ali pa recimo stirje cestaki ali crosserji.... Amerika je ogromna dezela z nekaj klimatskimi pasovi: recimo pozimi, ko je v Chicagu strupeno mrzlo in vetrovno, peljes motorje dol na toplo Florido. Pa tudi poleti, ko si zazelis voznje z motorjem po hribovitem Skalnem Gorovju, noces pa tja na motorju tam 2000km (v eno smer, da ne bo pomote) prek pustih ravnin srednjega zahoda.

- vleka prikolice. O tem poglej par postov nazaj. Tezke in velike mrcine ne mores kar tako pripet zadaj ampak mora bit naslonjena noter v keson s sredinsko nogo, tako, da pickup ne samo vlece, ampak tudi v precejsnji meri nosi njeno tezo.

Ce ima pickup full crew izvedbo so sedezi zadaj tudi full size in ne le pomozni, kot pravilno pojasnjuje Cruiser. Potem sedis zadaj karseda udobno, celo bolj kot v vecini osebnih avtomobilov (zaradi visokega stropa).

cruiser1 je napisal/-a:
shaggx je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:zakaj bi se skup zlomo?
višina kolk sm gledu nimajo kaj dosti prostora znotraj usaj zadnja klop ne


Tale dva imat "extended Cab" kar pomeni, da so zadnji sedeži bolj, kot ne pomožni. Zadaj imaš za noge res bolj malo prostora ampak se ti vsaj ni potrebno sklanjat in vratu lomit, ker streha je dovolj visoka. Spredaj jaz, ki nisem ravno med malimi komot sedim. Še vedno pa imaš na izbiro "crew cab", tam je dovolj prostora tudi na zadnjih sedežih.



Daj, poslikaj tvojega, kako izgleda zadaj. Mogoce noter posadis kakega viskoraslega (visokoraslo...), da bodo forumasi lahko videli, koliko je potem prostora?
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr avg 12, 2009 4:50 pm

-=davor=- je napisal/-a:Jaz bi rabil sedaj enga (recimo tistega forda) moram en hladilnik odpeljat domov, katerega ne dobim v nobenega (tako zelo opevanega) karavana :P


Tudi največjo hladilno omaro lahko brez problema v pick up vržeš. Tisti, ki še niste nikoli imeli pick up je bolje, da ste tiho glede uporabnosti, ker res nimate pojma. Še enkrat bom povedal, da preden sem kupil pick upa se mi tudi sanjalo ni kako uporaben je tak avto. Tudi po nakupu sem bil nekaj časa v dvomih, da je bila to dobra odločitev. Po dobrih dveh mesecih uporabe sem videl, da je to, TO!! Po petih letih uporabe je to zame še vedno najbolj uporaben avto. Nikoli več brez pick upa!!
Če komu ni všeč, da je keson odprt se da vse rešit. Obstajajo nadgradnje! Od pokrova, ki keson spremeni v zeeeelo velik prtljažnik ali malo večjo zadevo, ki je v višini kabine ali še vošje. Pa do pravega avto doma...

Če pa kdo predela pick upa in ga pretirano dvigne in kaj vem kaj še vse potem ta avto res zgubi pravo namebnost in je bolj za šminko. Ampak to je stvar lastnika. Tudi pri nas je veliko spremenjenih avtomobilov, ki niso za nobeno rabo več! Niti za pogedat!

Zdaj se mi pa mudi, ker me stara mama čaka v merkurju, da ji odpeljem dve omari, ki jih je kupila! ;)
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr avg 12, 2009 6:30 pm

Evo, tole poglejte pa zvok na ves glas.... bo takoj jasno!


http://www.youtube.com/watch?v=yFJoE1GNNtM

:-P


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr avg 12, 2009 7:43 pm

Sklepam da je edina nerodna stvar pri dolgem tovoru ta, da ga moraš precej bolj dvigniti da ga dobiš na keson? V primerjavi s kakim kombijem, ki ima dno le kakšnega pol metra od tal.
Kako se pa to registrira? Kot osebni avto ali že kot tovornjak? Oziroma, kakšni so sploh razredi vozil tam?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr avg 12, 2009 8:45 pm

sebaveh je napisal/-a:Sklepam da je edina nerodna stvar pri dolgem tovoru ta, da ga moraš precej bolj dvigniti da ga dobiš na keson? V primerjavi s kakim kombijem, ki ima dno le kakšnega pol metra od tal.
Kako se pa to registrira? Kot osebni avto ali že kot tovornjak? Oziroma, kakšni so sploh razredi vozil tam?


Pri nas je odvisno od nosilnosti če se ne motim.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr avg 12, 2009 10:50 pm

sebaveh je napisal/-a:Sklepam da je edina nerodna stvar pri dolgem tovoru ta, da ga moraš precej bolj dvigniti da ga dobiš na keson? V primerjavi s kakim kombijem, ki ima dno le kakšnega pol metra od tal.
Kako se pa to registrira? Kot osebni avto ali že kot tovornjak? Oziroma, kakšni so sploh razredi vozil tam?


Res je pick up nekoliko višji od kombija. Vendar to ni nujno minus! Če dvigneš en dolg težak tovor in neseš ti je lažje, da ga samo položiš na odprta vrata kesona in potem ostali samo porinejo naprej, kot pa da se sklanjaš in lomiš hrbet! Kajne?? Lažje je nekaj težkega odložiti na mizo, kot na tla! Malo bolj oteženo je samo natovarjenje motocikla. Rampa po kateri ga zapelješ mora biti višje in zato daljša. da ni prestrma. Ampak ni tako hudo. Se da BP!! Mah, smo eknrat trije natovorili harleya tudi brez rampe. Velikokrat pa ravno to, da ima odprt keson olajša natovarjanje marsičesa.

Pick up se registrira, kot tovorno vozilo! Važna je nosilnost. Do 1000kg pade v najnižji razred in registracija je zaradi tega precej ugodna. Vse skupaj, cestnina, zavarovanje, tehnični... je brez kakršnih koli popustov max 600eur. Neglede ali je motor 1.0l in 30KM ali 7.4l in 500KM.


Andraz3d je napisal/-a:Niso za brez veze nekonkurencni zunaj midlanda in srednje amerike.


Nekonkurenčni v evropi so predvsem zaradi porabe in velikosti. In pa to, da v evropi so se navadili na kombije in so prepričani, da so boljši, kot pick up. Prav! To me sploh ne moti. Vsakemu svoje. Če pa bili popolnoma neuporabni potem v evropi in predvsem japonski nebi začeli kopirati in delali resnično neuporabne mini pick upe za EU in JAP trg! Sosed ima nisan navaro, ki je za pol mojega avta z 2.5 dize motorjeml s porabo 15l/100km (tako on pravi!!) in mičkenim kesončkom. To je zame resnično neuporaben in pretirano požrešen pick up.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov