Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Ne okt 25, 2009 11:37 pm

mihaing je napisal/-a:chogtom kaj imaš pa v garaži pod cerado?



Tisto je 1985 Mustang GT 5.0, ki gre isto v Slovenijo, skupaj Coronet-om.

Tega smo ze obdelali v:

http://cardem-enterprises.com/videos/Mu ... 0_1985.avi


LP!
 
Uporabniški avatar
blazairbrush
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:41 pm
Kraj: zagorje ob savi

Napisal/-a blazairbrush Po okt 26, 2009 12:55 am

chgotom je napisal/-a:
blazairbrush je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Ja! Na začetku je napisano, da je motor menjan.


Dodge Coronet je leta 1968 prišel s traka v 4 različicah in sicer
1.Dodge coronet 440 (kot oznaka vozila) na izbiro motor 318 v8 shortblock ali 225 cui s-6 (vrstni 6 cilinder motor)
2. Dodge Coronet 500 (oznaka vozila) motorji na izbiro 318 cui in 383 v8 big block cui
3.Dodge Coronet SuperBee z motorjem 440 bigblock cui opcija različnih vpinjačev sixpack ali fourbarrel
4. Dodge Coronet R/T (road/track) na voljo z 440 cui motorjem ali legendarnim 426 HEMI engine.
to je na kratko, seveda so obstajali tudi convertible modeli, ter na željo strank so se lahko izjemoma vgradili tudi drugi motorji. prav tako so se z različnimi modeli spreminjali tudi menjalniki, suspension....toda o tem kdaj drugič.
zatorej oznaka na vozilu Coronet 440, ne pomeni nič v zvezi z 440 cui motorjem.
to vem, zato, ker tudi v mojo delavnico prihaja Dodge Coronet R/T 1968, :):):):)
sem velik mopar fan, in o teh vozilih vem kar nekaj stvari.
lp
:D




Ni cisto res, poglej na:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Coronet


za 1968 je bil motor 440 in to je oznaka avta - motorja 440 kubicnih inchev.

Tale, kot receno, ima motor zamenjan, zdaj je noter 318.


"1968-70

The Coronet and similar Plymouth Belvedere were available for 1969 in 426-S muscle car trim. This included the famous 426 cu in (7 L) Hemi V8, producing 425 horsepower (317 kW). The 440 with a single four barrel was also available in this year. Rated at 375 horsepower (280 kW), the 440 could really produce 420 horsepower (310 kW).
A “six-pack” (three two-barrel carburetors) version of the 440 engine was added to the list mid-year. This engine was between the standard engine and the Hemi as a $463 option. The 1969 model year gave customers several engines to choose from, the base 383hp (high performance), 440 six pack, and the 426 Hemi V8. The 440 Magnum (4bbl) was not available as an option, it was reserved for the Coronet R/T."

Engine(s) 225 cu in (3.7 L) Slant-6 I6
273 cu in (4.5 L) LA V8
318 cu in (5.2 L) A V8
318 cu in (5.2 L) LA V8
361 cu in (5.9 L)B V8
383 cu in (6.3 L) RB "Magnum" V8
426 cu in (7 L) RB V8
440 cu in (7.2 L) RB "Magnum" V8



LP iz Chicaga!



naj ponovim:
glede wikipedije...profesorji nas že od osnovne šole dalje učijo, da so tam podatki netočni, nepopolni, saj ni garancije da je objavljen članek napisala dejansko strokovna oseba. na wikipedije o Dodge Coronet 440 modelu ni niti govora. ali potem sploh ne obstaja?
seveda obstaja, na spodnjih linkih lahko pogledate nekaj podatkov o Coronetu 440.

http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=86163

http://www.carfolio.com/specifications/ ... /?car=5720

http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=86042

http://www.conceptcarz.com/vehicle/defa ... =12915&i=2

evo in na tem linku, je lepo razvidno, točno kateri modeli so se izdelovali s katerimi motorji (v razpredelnici)

http://www.oldride.com/library/1968_dodge_coronet.html

iz razpredelnice je razvidno, da je bil Coronet 440 izdelovan z S-6 in V8 motorji.
zanimivo pa je, da če bi imel resnično motor 440 cui, bi bilo to potem le borih 100 usd denarne razlike, med modeloma z S-6 in 440 bigblock motorjem,
in kar je še zanimivejše, je potem med s-6 motorjem, in bigblock 440 zverino le borih 40 kilogramov razlike???????
po vseh izračunih to nikakor ne gre skupaj!

torej Dodge Coronet440 serija je bil izdelovan z s-6 225 cui in 318 cui shortblock motorjem.

meni osebo je avto the best, zato sem se tudi sam odločil za podobno zverino, rad bi le da ljudje razumejo da pri Coronetih z oznako 440 ne pomeni to kobiktura motorja, in s tem prav tako ne pomeni, da je imel potemtakem Coronet 500, 500 cui motr, kar pa ni mogoče.

lp
blaz
be creativ have fun
 
cobra11
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Ne jun 21, 2009 9:26 am

Napisal/-a cobra11 Po okt 26, 2009 1:51 am

Uh timater kak so lepe hiške,kr preselo bi se kje :D
Kolk je pa ta tvoj Ford GT konjev?
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Po okt 26, 2009 4:37 am

cobra11 je napisal/-a:Uh timater kak so lepe hiške,kr preselo bi se kje :D
Kolk je pa ta tvoj Ford GT konjev?



Moj GT jih ima tam 350, noter ima cold air intake in pa dodan/zamenjan chip ali dva.

Na 4.6L V8 je s takimi posegi zelo enostavno pridobit par deset mustangov.


LP!
 
DeeD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po mar 01, 2010 9:36 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a DeeD To mar 30, 2010 9:29 pm

Predlagam, da čimprej prodaš tvojega mustanga in nam vrneš denar, ki si nam ga splenil
Rock 'N' Roll
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To mar 30, 2010 10:11 pm

:lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 To mar 30, 2010 10:19 pm

Zakaj se mi zdi da tole živalco (ki niti ni tk majhna) videvam na Bregu pri Polzeli ?

Ker če ga, potem je to ena velika svinjarija da stoji prosto pred hišo ne pa v kaki topli in suhi garaži
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To mar 30, 2010 10:21 pm

Ja na enem drugem forumu so zanimive debate glede Toma.
 
Uporabniški avatar
pero-san
Novinec
 
Prispevkov: 109
Pridružen: Pe avg 29, 2008 5:16 pm

Napisal/-a pero-san To mar 30, 2010 10:21 pm

Vsak dan ko se peljem čez Breg pri Polzeli gledam to lepo plavo zverino! 8)
Se priporočam za bližnji ogled in pa seveda testno vožnjo.
lp
Pero
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To mar 30, 2010 10:32 pm

nevermind je napisal/-a:Ja na enem drugem forumu so zanimive debate glede Toma.



Link na PM prosim :)
 
Uporabniški avatar
jakl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To jul 13, 2004 9:51 pm

Napisal/-a jakl To mar 30, 2010 10:34 pm

 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch To mar 30, 2010 11:10 pm

jakl je napisal/-a:http://v8clubforum.mojforum.si/v8clubforum-about1078-0-asc-0.html


:shock: tole je pa zanimivo branje.Očitno bi tipac spadal bolj v temo nategatorji.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr mar 31, 2010 12:02 am

Nič kaj prijetno branje.
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr mar 31, 2010 12:39 am

še dobro da nismo kaj sodelovali :?
še dobr da mam ene sorodnike u čikagu tako da bi ga že oni v red spravili :-P :-P
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Sr mar 31, 2010 1:50 am

In vse tiho je bilo (iz tomove strani...)

Predlagam čimvečje razglašanje, da se začnejo taki čehi kot je Tom malo bolj korektno obnašat in držat dogovorov

OFF: sem bil sam v podobni situaciji z bivšim delodajalcem, ki je odšel delat v ameriko preden mi je plačal zadnjo plačo (740€), na vso srečo je bila veza v tistem podjetju (njegov delodajalec :lol: ), ki mu je lepo in razločno dopovedala, da če mi do tega in tega datuma ne vrne celotne vsote, lahko pozabi na delo v ameriki za to podjetje in za bilokatero podobno in se je na koncu lepo izšlo, čeprav sem čakal na denar 5 mescov :roll:

Edit: google FTW!

http://www.autodealerpeople.com/profile/Tom
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Sr mar 31, 2010 3:38 am

tud jaz sem presenečen glede teh stvari :roll:
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Sr mar 31, 2010 6:09 am

ma k vas je že nekaj videt z tem problemom, idite do njega pa ga prebutejte kok vam duša da, če že dnarja ni, bo saj neko zadovoljstvo 8)
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike Sr mar 31, 2010 6:18 am

Z malo iznajdljivosti si lahko v lastni režiji pripeljete vozilo iz Usa v Eu. Ni tako teško, le finance in živce je treba imeti.
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Napisal/-a BoneS Sr mar 31, 2010 7:04 am

lizard je napisal/-a:Nič kaj prijetno branje.

:shock: :?
Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr mar 31, 2010 7:16 am

ufff, gnilo, sem prebral na V8 forumu temo, nimam kej za rečt.

glede avta pa pomoje ko obrneš ključ se ti vse skrbi razblinijo, vsaj ko grem mimo polzele ko vidim to modro pošast na parkingu zunaj grem vsakič počasi mimo.
the brand with the three stripes :)
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost