Ravno nasprotno od GT! Da se dat avto lepo na počez, samo dif daš max nazaj na in gasa

Prvi konec ne beži več ven, kar je bilo pri GT precej nadležno, saj si jo mogel metati v ovinek, tukaj pa je vse skupaj izredno bolj vodljivo in predvsem nadzorovano, z lego na cesti sem tudi zaenkrat zadovoljen po prvih vtisih, avto je precej trd, kar je ok, komaj čakam da spomladi nataknem "samolepilne" gume

in jo preizkusim na Racelandu.
V hrib gor se ponavadi peljem z difom nazaj, po hribu dol pa na sredini ali pa avtomatskim, je pa res, da za kake resne vtise treba še malo počakati, namreč naredil sem samo ene 500km do sedaj.
V pomoč je tudi veliko navora, kar omogoča, da se iz dokaj nizkimi obrati da iti napočez, predvsem v zaprtih ovinkih, kjer so hitrosti manjše.
Zaenkrat nisem še našel stvari ki bi me v primerjavi z GT razočarala, ok edino glasna je bila precej bolj, zaradi racing izpuha...
Sem pa čisto navdušen nad tem kako več vrst uporaben je avto, od odlične ventilacije, xenona pa do preciznega menjalnika. Skratka avto za vsak dan, ali racing
