
=ZiAn= je napisal/-a:Peugeot priporoča Esso Ultron 5w40...če hočeš da bremze bolj primejo vzemi čeljusti z 307ice (1.6 16v in večji) in ds2500 ploščice za začetek...pa ne pozabi zamenjati kompletne zavorne tekočine.
Lp
dejcc je napisal/-a:Diske sem mogo dat postružit ker so meli robe že. Vozo sem se zaj par dni samo. ABS pa še vedno dela probleme tudi ko ne zaviraš na silo, pač pri normalnem na asfaltu.
Jutri bom menjal roke, zadnji most ker majo luft glede zavor pa mi neznajo povedat.
monster_d je napisal/-a:=ZiAn= je napisal/-a:Peugeot priporoča Esso Ultron 5w40...če hočeš da bremze bolj primejo vzemi čeljusti z 307ice (1.6 16v in večji) in ds2500 ploščice za začetek...pa ne pozabi zamenjati kompletne zavorne tekočine.
Lp
Si zihr da je esso?
Citroen ki ima isti motor priporoča total9000 (5w40). Za peugeota pa neupam trdit.
Black_Racer® je napisal/-a:Total visco 9000 5 w 40 ali 5 w 30
Aja diske pa prodam js komplet športne za spredaj in zadaj navrtane in narezljane + športne ploščice,sprednji diski pa celo v velikosti kot jih ima RC fi 285 cm in zraven dam še čeljusti ki so večje in močnejše,sprednje so rabljene zadnji komplet pa novi zapakiranim,če te zanima klikni na privat in se zmeniam za ogodno ceno
Imam pa še tudi gewinde za njega
Evo še slikce da boš malo videl kako izgleda zadevca
Najprej razlika stari diski v primerjavi z športnimi v velikosti:
Še sestavljeno z močnejšimi čeljustmi in ploščicami:
In malo kako pride na 17" platiščih:
(Ales) je napisal/-a:Za 130 konjev pa malo pod tono ne rabiš takih diskov, tudi če hitreje voziš.
Jaz mam na golfu 239 disk pa mi ga še ni uspelo pregret (tudi iz 195km/h na 0)
mihaing je napisal/-a:dejcc je napisal/-a:dolil sem
Valvoline synpower full synthetic 5W-40 upam neo ka narobe. drug teden pa itak menjam celo olje
Kaj bi pa lahko bilo narobe. Tvoj motor ni tehnološko napreden in zato brez veze kompliciraš. Že to da si kupil 100% sintetično olje je več kot ta motor potrebuje.
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov