simply je napisal/-a:Pazi, da se ne zafrkneš in bo zadaj 335d oz. 335i.
Taki itak hitro odnehajo, ker nimajo za tankat... vsaj po pogostih (zlizanih) letnih gumah v tem obdobju dobi človek tak občutek!

simply je napisal/-a:Pazi, da se ne zafrkneš in bo zadaj 335d oz. 335i.
FLINK je napisal/-a:Pusti malenkosti (bencin) če se kurčiš, da si boljši (hitrejši) od njega(pa tudi če je bmw)
Sicer pa velja:
Za povečanje penisa si preprosto kupite BMW in problem je rešen.Pred uporabo se posvetujte s forumskim pametnjakovičem ali pri uporabniku.
simply je napisal/-a:Sam z 170KM Passatom - 2.0 TDI nisem uspel prehitet BMWja 320d 177KM na AC. Oba ročni menjalnik.
Vozil sem za njim nekje od Frankurfta do Wurzburga - vedno nekje okrog 150-230km/h po merilniku hitrosti. Navkljub vsemu mimo nisem uspel, sva se pa z g. ustavila na črpalki v Wurzburgu - moja poraba 13l, njegova 11,5l.
simply je napisal/-a:Sam z 170KM Passatom - 2.0 TDI nisem uspel prehitet BMWja 320d 177KM na AC. Oba ročni menjalnik.
Vozil sem za njim nekje od Frankurfta do Wurzburga - vedno nekje okrog 150-230km/h po merilniku hitrosti. Navkljub vsemu mimo nisem uspel, sva se pa z g. ustavila na črpalki v Wurzburgu - moja poraba 13l, njegova 11,5l. On na 16 colskih platiščih, jaz na 18 col. Pri pospeševanju je bil malček suverenejši od mene - nekako do 200km/h je pospeševal zelo solidno.
Za 525d pa ne vem kako gre - predvidevam da slabše, še posebej če je avtomatik.
Za tako visoke hitrosti - okrog 200km/h je potreben že 6 valjnik.
~toMmy~ je napisal/-a:@simply:
Ja pri meni pri Golfu 1.9TDI s cca. 130KM se že med 15 in 16 colami precej pozna razlika pri 160+ na avtocesti, verjetno tudi med 16 in 18 ni zanemarljiva. Čeprav so 15ke zimske, je avto bolj poskočen pri visokih hitrostih in tudi povprečna poraba(splošna, ne samo AC) je par deci nižja. Colaža, 7 konjev in mogoče za piko na i za odtenek boljša aerodinamika, pa mi je čisto logična ta razlika.
)
peroRS je napisal/-a:@TomyBoy2: a boš dodal še kakšno slikco notranjosti
TomyBoy2 je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:@TomyBoy2: a boš dodal še kakšno slikco notranjosti
Tukaj sem eno spekel. Drugače se mi pa ravno ne da studijske osvetlitve gor vlečt, za kakšno pametno fotko notranjosti, da ne kvarim povprečja...![]()
simply je napisal/-a:Kje pod klimo? Misliš pod zaslonom RCDja ali pod komandami za klimatsko napravo?
TomyBoy2 je napisal/-a:HaMzO sej to sem tudi zasledil, da so mnogi tudi modificiral DSG, kar je logično. Samo povej mi nekaj, ker imaš to naštudirano.
Je ta menjalnik kaj drugačen od recimo klasišnega GTI-ja ?
Ker ima avto recimo tovarniško že v štartu 70Nm več navora, enako kot recimo Golf R ?
ALi je identičen manjalnik in je pač tukaj ta toleranca ?
R 34 GT-R je napisal/-a:
Misliš da ni blo še nobene revizije od V-ke?
mito155 je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:
Misliš da ni blo še nobene revizije od V-ke?
Ne... z V-ko gti letnik 2005 so ukinili razvoj..![]()
![]()
HaMzO je napisal/-a:mito155 je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:
Misliš da ni blo še nobene revizije od V-ke?
Ne... z V-ko gti letnik 2005 so ukinili razvoj..![]()
![]()
res je...ugotovil so da je to podn od podna avtomobil...sej tomboy ve zakaj je kupil sharana))
TomyBoy2 je napisal/-a:Potrkat na les.
Po opravljenih 55.000 km ni bilo na avtomobilu niti ene napake. Motor delal tako kot treba, prav tako kot vse ostalo.
Povprečna poraba pa je bila ca 9.5 -10.5l, avtocesta,mesto, brez kakšnega preganjanja preko 150km/h.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov