Tiicoo je napisal/-a:pa vsaki dan gledam če je update

a bo počasi ??

Alo.
Žal sem skoz precej zaposlen, tak da ni bilo kaj dosti časa, razen ene dva tri kratke poste sem vmes v drugih temah napisal, tukaj pa ko se spravim pisat raje kaj več napišem.
Voith je napisal/-a:drgac pa js nebi sel nikol stripat notranjosti, tko zarad funkcionalnosti kot zaradi udobja in pa seveda zato ker se ucas tko nardi da morm spat v avtu : >
ce bom pa kdaj prou track avto delal pol pa itak gre vse ven
aja kasno power/weight razmerje hocs met nakonc?
Poglej, kot sem že napisal enkrat NI avto mišljen za vsak dan. A razumeš kako mislim? Za vsak dan da bi se v službo vozil in na izlete, dopust...itd. JE pa po drugi strani tudi mišljen oz. kako naj rečem, da bo avto tako narejen in se bom lahko tudi vsak dan vozil... pač pa ne v službo under "!!!" ampak malo za ven znoret na primernih mestih. That's it.
Za vsak dan pa mi je pravi avto TDI stroj... mala poraba in solidne zmogljivosti "kolko rabiš za normalno vožnjo", drugače pa si zamišljam za vsakodnevni avto "kot naslednjega" kakega novejšega A6 ali pa A8 najmanj 3.0 ali pa 4.0 TDI Q tiptronic.
Kot drugo, pri meni je šlo ogromno ven, LE sprednji del "armaturka, strop, vrata" sem zaenkrat pustil serijsko ...no vrata skoraj serijska, saj sem odstranil izolacijo...itd. OK, navidezno serijsko sem pustil.

Torej, ne manjka mi več "dosti", če se odločim še bolj olajšat avto. Še armaturko malo razrežem, tapete na vratih dol, strop dol, uporabim kaj z karbona oz. podobno...itd. (Vse je odprto).
Power/Weight razmerje kot sem napisal planiram imeti nekje 1,8 "če bo vse po sreči", če pa se bom odločil še lajšat... pa se pustimo presenetit kakšno razmerje bo.
lenivec je napisal/-a:men je pa škoda avta....
ni več dosti takih v original stanju, zaj bo pa še en majn
Glej, tebi je škoda avta... meni ga ni in to zato ker vem za kaj sem ga nabavil, za kaj ga imam. Mirne volje si lahko kdorkoli izmed vas nabavi kakšnega S2 v serijskem stanju in takšnega tudi pusti, se še tega kr nekaj dobi, predvsem v Nemčiji in imajo tudi Euro 2 normo. Ampak cene ohranjenih niso male.
Eni so mi rekli da sem nor, ker NISEM dal malo za avto in ker sem ga nabavil za tuning. No lahko bi vzel kakšnega slabše ohranjenega, ampak sem hotel pač tega.
tubby je napisal/-a:huh pošten projekt tole! če ima avto tak potencial, ga je težko pustiti serijskega
očitno bodo v kratkem pri nas vsi S2ji postali zverine in pol

Ja bojo res!

Imamo že dva vozna ki sta zverine, dela pa se en po najnovejših podatkih z grozno turbino "saj je lastnik tudi na tem forumu", pred katerim se bomo lahko vsi poskrili!

No pustimo se presenetit!
Pa da naložim še par obljubljenih slik, v malo boljši kvaliteti.
No na tej zadnji sliki se vidi sem še na straneh do pragov spasal tisto alu pločevino, da se ne vidijo tisti nosilci spodaj.
No ko sem že pri nosilcih, naj povem da sem se pač odločil za tako simple konstrukcijo nosilcev, ker je važno da so čim lažji in da služijo svojemu namenu, da bojo zdržali tudi tam 1,3G sile.
No pa ker so me že tukaj eni spraševali glede nastavitve "naprej-nazaj", sem vsakemu povedal, da pač imam sedaj IDEALNO nastavitev zame in na sredinjskih luknjah. Sedaj še lahko dam 3cm naprej ali pa 3cm nazaj če bi že bilo potrebno, če bi kdo drugi avto peljal, ki je recimo večji od 180cm, ampak se mi nazadnje poraja vprašanje in ne vem kdo drug bi sploh naj vozil ta avto? Hehe.
