Sem tudi sam prebral in je samo uporabnik navedel koliko konjev bi naj bilo, ni pa slike nobenega grafa pa čeprav si ga imel na dynotu...
Offtopic:
Kaj se tiče bremzanja, ko si nekomu za ritjo. Če se ti v vsakodnevni vožnji lepiš povprečnim voznikom za rit in gledaš njihove luči, da boš pravočasno zabremzal, se boš lahko pravočasno ustavil če bo tisti voznik zmerno ali nežno zabremzal. Ko pa ti bo nekdo konkretno pohodo po bremzi pa se več neboš ustavo, ker ko boš ti napel stegno, da bi stisno po bremzi boš že v njem...
Tak iz prakse, do sedaj vsi primeri ko mi je nekdo priletel v rit (2x) so v vseh primerih ble honde. Enkrat sem se peljal v Mariboru po taboru, tam pri banki, ko zaviješ proti bolnici. Vidim starejšo gospo, ki se giba proti prehodu za pešce, začnem zmerno bremzat, oni kekec od hondaša zadaj pa še kr 20 cm od riti vstran in evoga gospa stopi na prehod jaz zabremzam, honda v riti... Na babičinem Getzu uničeno stikalo od prtljažne luči (

) na hondi pa odbijač, luč in meglenka...
Drug primer pa na smetanovi pri strojni gimnaziji. Cona 30, avti levo in desno ter vsake tolko časa prehod za pešce. Mi za rit pripiče spet en prepotenten hondaš in v tistem kak se mi zalepi za rit se mi zateče preko ceste en srednješolec (ni bilo na prehodu za pešce), jaz zabremzam mi dvigne rit honda pa genau spodaj. Na vso srečo sem imel še vlečno kljuko gor od prejšnjega dne. Tak bom reko, jaz sem se zajebaval kluko ven dobit. Hondašek pa je mel hin havbo (ker se je moj avto na njo vsedo), sprednji odbijač (ker sem mu ga odlomo z vlečno ko sem speljal iz njegovega avta dol), oba blatnika ter luči in meglenke. Po domače v vrednosti avta, totalka...
pa oprosti za ogromen offtopic, ampak se mi je zdelo primerno glede na to da imaš sam hondo in rad ljudem voziš za ritjo kot kaže
Edino kaj mi je do sedaj žal, da se nikoli nisem zadrl moj vrat, al pa moj križ, pa samo občepel na mestu
