simply je napisal/-a:Cupra R : No sam sem imel občutek da do 3000 obratov avtomobil slabše potegne kot prej - ko ni bil čipan. Dejansko je to v mestu malo moteče. Kakšen je pri tebi občutek?
Prej pol ne morm primerjat ker je prišel nov na cesto že čipan. Vleče pa že pod 2000 rpm naprej lahkotno, da je prov užitek vozt, tudi u mestu. Lahko prov lenariš.
Vsekakor, pa je razlika da je le več konjev in večja turbina. Moči res ne manjka in ni panike.
Sm pa tudi sam večkrat zasledil, da ljudi po čipanju 2.0TFSI motorjev moti, da bolj vleče le pol v višjih obratih. Sploh pr tistih stage 2 čipih, ko se bolj odpre zadeva. Kokr sm reku, en od rešitev je druga močnejš benz pumpa.
sašo5 je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Drgač pa če gledam svoj graf od čipanga 2.0TFSI
čist off; ampak meni se zdi ta novi motor zgoraj naveden nečipan(čipanega nisem vozil) (po občutku in po uri)) slabši v vseh režimih vožnje kot recimo stari turbač čipan na 180ps....in pri 2000 rpm je "dajal" že 90% navora(250nm).....meni je bil in je še vedno "poezija"....
Men pa ne, če primerjam "lahkotnost" vožnje. Stari 1.8T z 210 ps (k03s turbina) mi je bil precej bolj nervozen, moč je kr naenkrat pršla, precej težje si ga na polno vozil. Res je bil občutek ko je butnilo da ni bilo 75ps manj kot sedaj
