rs2 je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:Cena 42.000eur?
Za ves vložek, čas in znanje je to povsem primerna cena in ne se prosim sedaj obesit na to, da ne začnemo nepotrebno debato, kdo pa to naredi ceneje, ker ne zna narediti konkretno tega kar smo mi....
quote]
Mislim, da bo Dejan še dolgo lastnik te S2 in bo še marsikateri Drag odpeljal, ker za ta denar ne vrjamem da bo najdu kupca.
Mislim, da lahko trdim da tolk kok se vi spoznate na predelovanje se jst spoznam na prodajo redkosti in zaradi tega trdim da bo težka pri prodaji.
Spomnim se nekaj mesecev nazaj se je prodal Golf IV R32 tud nekje 750hp je bil na King of Europe. Avto so delali nam vsem znani Poljaki "VTG Team".
Prodajna cena 25.000eur.
Golf II R32 HGP bitrubo. Tvoj nasprotnik lani v finalu v Rijeki se je prodal letos marca.
Prodajna cena 20.000eur.
Najhitrejši evropski avto na sprednji pogon prav tako iz VTG delavnice je tud letos šel.
Prodajna cena 9.000eur
pa še bi lahko našteval. Žal so stroški, ki vrjamem da so bli v tej višini ali celo več v primerjavi z prodajno ceno velikokrat nesorazmerni.
Se popolnoma strinjam s tabo glede cene in zmožnosti prodaje.
V večini problemov so taki avti narejeni za dušo posameznika, po željah investitorja in pa uresničitev želja.
ravno zato, ker je stvar tako predelana pa potem to postane nepremičnina.
v svojem odgovoru sem hotel le poudariti, da so delo in pa vgrajeni deli vredni tega denarja a kaj ko verjetno je le malo ljudi, ki so pripravljeni za to plačati.
Pa ne bi zdej, kaj so poljaki pa za koliko prodali, ker njihov produkt in pa Dejanov je povsem različen - pa ne govorim zdej koliko hitro bo kdo odpeljal na stezi ampak o uporabnosti avtomobila...
lp
Se popolnoma strinjam s tabo.
Povedat sm sam hotu da vrjamem, da uporabljene komponente so stale toliko ali celo več sam to se ti nikol ne povrne in v trenutko predelovanja moraš pozabit na te finance.
So pa pri tem specifičnem avtu še 3 malenkosti, ki otežujejo prodajo pri bistveno nižji ceni.
1. avto ni gotov in nima rezultatov. nočem sedaj koga žalit al kaj. Jasno mi je, da veste kaj delate. Ampak avto mora zalaufat, pol mora prebolet otroške bolezni šele potem bo obtimalno deloval in takrat bo možno merit konje, navor, končno, postavit čas na pisti, čas na 1/4 milje. Ker kupec nebo hotu kupit teorije amapk dosežen rezultat. Pa tud če mu lahko zagotovite izhodiščno moč je to pomoje premalo, ker nekdo ki tak projekt kupi mora met veliko denarja in nima pojma o šraufanju drugač bi kot si ti že sam lepo reku nardil avto po svoji koži. Takšen kupec pa bo hotu vedet a bo na avtocesti hitrejši od frančeka a na dragu bo Edota namahal in jasno to z čim manj problemi ali bolje rečeno nič. Zato pa bi rabil podatek kako dolgo zadeva deluje brez problemov kar seveda ni moč reči. Pol tak avto ne pelješ optimalno prvič ko se vsedeš v njega ampak je treba kr neki vežbe za idealnost-govorim predvsem o dragu, ker razumem da v bistveni meri je bil za to disciplino delan!
2. Slovenija ma mal več od 2mio folka to pa avto ni nič kriv ampak je čista matematika najt med tolk ljudi kot jo ma mal večje evropsko mesto kuca. Težka
3. za v tujino prodat pa nastopi problem homologacije, ki se bo ga vsak tujec ustrašu in tud za nepoznavalca zelo težka zadeva. Tok denarja za avto po prikolici vozit pa tud kupci ne dajo.
Moja skromna napoved, če bo avto mel rezultate bo šel za cca. 20.000eur pa še enkrat vrjamem, da je na njem za več kot za 40.000eur stroškov in da so ga delali fantje ki vedo kaj delajo in se spoznajo ampak žal sam veš ni dovolj veliko turbino kupit je še veliko zadaj podobno je pri prodaji!
lp z